En masse tanker til min søster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Åh hvor er det forfærdeligt. Sender en masse positive tanker afsted, og håber at lillepigen klarer det.

Jeg går ud fra at der er meget fokus på den lille, men når din søster er blevet påkørt, er der så nogen der har været opmærksom på hendes nakke? Hvis hun har ondt, skal hun have is på med det samme, for at mindske risikoen for piskesmæld. Det gør de desværre ikke på sygehusene, men det er det eneste der kan hjælpe

Håber det bedste for dem begge

Der kom en ambulance til stedet da det er normal procedure ved trafikuheld, så hun blev tjekket godt og grundig.

Hun blev ikke pløjet ned heldigvis, men ramt nok til at lillepigen nu har det rigtig skidt
Hun har en åben indlæggelse og skal ind til tjek mandag igen, hvis hun ikke er kommet ind før pga.  problemer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Skriver som anonym da jeg syntes det er yderst tragisk!!

Min søster er idag blevet påkørt af en bil, hvilket har resulteret i at hun har fået en blodansamling i og omkring livmoderen - hvilket betyder at der er et stort tryk inde hos lillepigen og hun måske derfor ikke overlever det!!!
Hun er næsten halvvejs i sin graviditet - KÆMP babygirl, KÆMP!!

De kan først se hvordan lillepigen har det, når blødningerne er stoppet, men pt. har hun det rigtig skidt inde i maven. Håber SÅ meget på en god nyhed!!

Bare et tude indlæg herfra!

Åh krydser så meget fingre for at lillepigen har det godt inde i mors mave...

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Håber lillepigen klare sig

Må man spørge, hvad der skete?

Hun gik i vejkanten (på den inderste side af de hvide kantpæle), hun ser så en bil der holder i siden af vejen. Den begynder så at trække ud for at køre, men i samme øjeblik kommer der en med MEGET høj fart susende forbi, bilen der var ved at sætte igang prøver at undgå et sammenstød, så han trækker ind igen og rammer så min søster. Der blev dyttet en del og min søster vender sig derfor for at se hvad der sker, og idet hun vender sig om kører bilen ind i hende så hun bliver ramt i siden/maven

Trøster mig med at min søster trods alt er uskadt, men ønsker og håber virkelig det samme for lillepigen

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for de mange tanker, krydsede fingre og kram. Det varmer og håber virkelig Jeres  virker!

TAK

Anmeld

10. juli 2011

Jonatansmor

Der er tændt et lys herfra, krydser hvad der krydses kan

Anmeld

10. juli 2011

baby012

ville ikke forlade tråden uden lige at give et 

ønsker den lelle pige alt muligt held og lykke   - for en god slutning på sådan en tragedie  

Anmeld

10. juli 2011

Prinsessens'Mor<3

Anonym skriver:

Min søster er idag blevet påkørt af en bil, hvilket har resulteret i at hun har fået en blodansamling i og omkring livmoderen - hvilket betyder at der er et stort tryk inde hos lillepigen og hun måske derfor ikke overlever det!!!

De kan først se hvordan lillepigen har det, når blødningerne er stoppet, men pt. har hun det rigtig skidt inde i maven. Håber SÅ meget på en god nyhed!!

ville ikke gå uden og give tre  en til dig, din søster og hendes baby, og en masse  for at den lille baby pige for det godt igen..

Anmeld

10. juli 2011

Nessie

Anonym skriver:

Der kom en ambulance til stedet da det er normal procedure ved trafikuheld, så hun blev tjekket godt og grundig.

Hun blev ikke pløjet ned heldigvis, men ramt nok til at lillepigen nu har det rigtig skidt
Hun har en åben indlæggelse og skal ind til tjek mandag igen, hvis hun ikke er kommet ind før pga.  problemer!

Jeg håber sådan at den lille snart får det godt igen.

Godt at høre at din søster har det godt, men selvom hun er tjekket, så put is på, hvis hun klager det mindste over smerter i nakken. Jeg blev også tjekket og kørt med ambulance, og klagede over nakkesmerter, men de gjorde desværre ikke noget ved det.

til dig og din famile og masser af god energi sendes til den lille i maven

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Jeg håber sådan at den lille snart får det godt igen.

Godt at høre at din søster har det godt, men selvom hun er tjekket, så put is på, hvis hun klager det mindste over smerter i nakken. Jeg blev også tjekket og kørt med ambulance, og klagede over nakkesmerter, men de gjorde desværre ikke noget ved det.

til dig og din famile og masser af god energi sendes til den lille i maven

Hun har ikke smerter eller noget, udover maven - og der har hun tilgengæld MEGET ondt

Anmeld

10. juli 2011

Meliora

Anonym skriver:

krydser alt hvad jeg kan, sikke dog en tragisk hændelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.