Jeg vidste det første gang - og det var fint at gå at glæde sig til at få en søn. Men da vi fik kønnet at vide, var vi hverken glade eller kede af det. Vi skulle have en rask baby, og det var det som betød noget. Vi fik da købt en masse nuttet babydrengetøj - men havde da købt så rigeligt!!! Str 56 bruger man godt nok ikke ret lang tid!!!
Her anden gang ved vi det ikke!
Og jeg vil stadigvæk ikke vide det, selvom jeg skal til nogle ekstra scanninger. Synes jeg glæder mig ligeså meget som sidst - og jo vil da gerne have en pige for at prøve det - men omvendt kan jeg se det fantastiske i at få en bror for min søn, så det betyder ikke så meget. Og så er det bare så skønt at høre alle folk gå og gætte....
Mine forældre er overbevidste om at det er en dreng - og mine svigerforældre overbevidste om at det er en pige....den spænding må da gerne fortsætte lidt endnu...
Og så er jeg igang med at strikke en lille cardigan - den er i grøn og lilla og bliver rigtig sød - og den kan bruges til både en pige og en dreng, og jeg er ikke en ørn til det, det er mere et princip om at lave en lille ting til den lille....og det er også ligeså stort som sidst da jeg strikkede en lille lyseblå ting....
nu glæder jeg mig til fødslen...og da jeg fik AKS sidste gang var jeg spændt på om jeg måtte føde alm denne gang - og så skulle der altså være en overraskelse hvis det skulle være PKS. Men nu ser det altså ud til at jeg kan føde på gammeldags facon. Er 20 + 3 idag...og fødsel osv tager vi stilling til i uge 34. men skulle gerne være alm - dog overvåget fødsel. Og så "kan du jo selv tjekke efter" som scanningsdamen sagde...
Men glæder mig da til at se hvad jeg synes bedst om - at vide/ikke vide det!
Anmeld