HJÆLP til denne klapvogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Malli

kamtok skriver:

Den lykkedes min mand (efter en pause fra at prøve). Han sad og spiste, og da han var færdig gik han op med sin tallerken, og så ville han lige give den en sidste chance, og BUM så lykkedes det sq. Om det kan gøres igen, det må tiden vise

Jeg er også glad for vores, omend den trænger til en kærlig hånd med en klud og en tur i vaskemaskinen med alt betrækket (godt at man kan tage det af)...

Vi fik kun regnslag til, men har et universal myggenet som jeg tror kan bruges til den  

Tænk det skal være så besværligt, til en ellers lækker vogn !!! Jeg fik hverken myggenet eller regnslag med, så de må jeg se om det kan opdrives håber det lykkedes at klappe den sammen igen. Og hvis i finder en løsning der evt gør det nemmere, så skriv endelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

kamtok

Malli skriver:

Tænk det skal være så besværligt, til en ellers lækker vogn !!! Jeg fik hverken myggenet eller regnslag med, så de må jeg se om det kan opdrives håber det lykkedes at klappe den sammen igen. Og hvis i finder en løsning der evt gør det nemmere, så skriv endelig

Det skal jeg nok og lige over

Jeg tror du kan bruge en universal myggenet, og måske endda også regnslag.. Prøv det du har til barnevognen og se om ikke det passer til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.