HJÆLP til denne klapvogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.362 visninger
31 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Malli

Vi har netop købt denne klapvogn, brugt! Og den blev prøvet igår, men i morgen står vi og skal have den med i en bil, og skal klappe den sammen. Men vi kan OVERHOVED ikke genenmskue fidusen. 

Er der mon nogen herinde der har denne model, som skulle hedde " Basson baby travel" og ved hvordan man klapper den sammen! Håber nogen kan hjælpe!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

CamiRon

Malli skriver:

Vi har netop købt denne klapvogn, brugt! Og den blev prøvet igår, men i morgen står vi og skal have den med i en bil, og skal klappe den sammen. Men vi kan OVERHOVED ikke genenmskue fidusen. 

Er der mon nogen herinde der har denne model, som skulle hedde " Basson baby travel" og ved hvordan man klapper den sammen! Håber nogen kan hjælpe!

Jeg kender den ikke, men kan du ikke søge en manual frem på google?

Held og lykke.

Anmeld

8. juli 2011

Fru Hansen

Jeg kender ikke din klapvogn. Men på min er der et håndtag som det du har på styret. Det skal man trykke ind og dreje nedad, så klapper vognen sammen af sig selv - næsten!

Anmeld

8. juli 2011

Maalene

Den ligner lidt den vi lige har købt, det er godt nok en Brio - men kan være fidusen er den samme

Vores klapper man sammen ved at trykke den store knap ind midt på styret, og så nede af stangen i venstre side sidder der sådan en lille "dut" som skal trykkes ind - den kan godt være lidt svær at finde ud af i starten, men så trykker du bare de to ting ind og så slår den sammen

Håber det er på samme måde som vores - har lige markeret på billedet, hvor den dut sidder, som skal trykkes ind sammen med den på styret
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2011

MIWULA

Jeg har haft den vogn en gang og mener man skal holde knappen inde på styret også giv den gas ned så klapper den sammen kan huske jeg sys det var en voldsom måde. håber du finde ud af det.

Anmeld

8. juli 2011

Malli

hvor er i søde, jeg må prøve alle metoder. skal man mon tage hjulene af først, det har jeg nemlig set på andre af bassons modeller?

Anmeld

8. juli 2011

Malli

MIWULA skriver:

Jeg har haft den vogn en gang og mener man skal holde knappen inde på styret også giv den gas ned så klapper den sammen kan huske jeg sys det var en voldsom måde. håber du finde ud af det.

altså, trykke den forover, eller ned mod jorden? 

Anmeld

8. juli 2011

Malli

Juhuu, så lykkedes det. med vold og magt, og med jeres løsninger. De 2 knapper skulle holdes inde, og så skulle den presses ned. Men hold da op man skal have kræfter! - det skulle da ikke være så hårdt og besværligt! Godt den ikke skal slåes sammen så ofte  

Tusinde tak for hjælpen piger! i har reddet mig for at stå og svede over den vogn, resten af natten 

Anmeld

8. juli 2011

Malli

MIWULA skriver:

skal lige høre dig, om du mener man kun skal holde knappen på styret inde, eller også den i venstre side? for jeg holdt begge inde, og måtte stå foran vognen, for overhovedet at kunne trykke den ned. Og når man nu bruger en hånd på hver sin "knap" så har man jo ikke meget mere at gøre godt med  Så hvis det kun er den ene der skal holdes inde, altså den på styret, så kan det da være det er nemmere... gider ikke gå ud og bakse mere med den for i dag!!! 

Anmeld

8. juli 2011

MIWULA

Malli skriver:

skal lige høre dig, om du mener man kun skal holde knappen på styret inde, eller også den i venstre side? for jeg holdt begge inde, og måtte stå foran vognen, for overhovedet at kunne trykke den ned. Og når man nu bruger en hånd på hver sin "knap" så har man jo ikke meget mere at gøre godt med  Så hvis det kun er den ene der skal holdes inde, altså den på styret, så kan det da være det er nemmere... gider ikke gå ud og bakse mere med den for i dag!!! 

Kan faktisk ikk helt huske det men det er sikkert rigtigt at man oz skal holde på den. husker ihvertfald det var besværligt.  Men dejligt du fandt ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.