HJÆLP til denne klapvogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

MIWULA

Malli skriver:

Juhuu, så lykkedes det. med vold og magt, og med jeres løsninger. De 2 knapper skulle holdes inde, og så skulle den presses ned. Men hold da op man skal have kræfter! - det skulle da ikke være så hårdt og besværligt! Godt den ikke skal slåes sammen så ofte  

Tusinde tak for hjælpen piger! i har reddet mig for at stå og svede over den vogn, resten af natten 

Hehe ja den skal bare ha til med ens kræfter.  Men vil lige sige man faktisk vender sig til det også sys man ikk det er så svært mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

MIWULA

Malli skriver:

skal lige høre dig, om du mener man kun skal holde knappen på styret inde, eller også den i venstre side? for jeg holdt begge inde, og måtte stå foran vognen, for overhovedet at kunne trykke den ned. Og når man nu bruger en hånd på hver sin "knap" så har man jo ikke meget mere at gøre godt med  Så hvis det kun er den ene der skal holdes inde, altså den på styret, så kan det da være det er nemmere... gider ikke gå ud og bakse mere med den for i dag!!! 

Nu husker jeg det. kan huske jeg kun kunne bruge min kræfter i en hånd netop fordi jeg skulle holde på den knap.

Anmeld

8. juli 2011

Malli

MIWULA skriver:

Nu husker jeg det. kan huske jeg kun kunne bruge min kræfter i en hånd netop fordi jeg skulle holde på den knap.

så du tror godt, at jeg kan nøjes med at holde den knap inde på styret??

Jeg er simpelthen smurt ind i olie, efter kampen ihh altså.

Troede da ikke den krævede så meget  ... jeg prøver igen i morgen... tak for din hjælp!

Anmeld

8. juli 2011

MIWULA

Malli skriver:

så du tror godt, at jeg kan nøjes med at holde den knap inde på styret??

Jeg er simpelthen smurt ind i olie, efter kampen ihh altså.

Troede da ikke den krævede så meget  ... jeg prøver igen i morgen... tak for din hjælp!

Nej mener du nok blir nød til at holde den knap oz. desværre  

Hehe nej det er oz underligt at det skal være så svært.

Anmeld

8. juli 2011

kamtok

Malli skriver:

Vi har netop købt denne klapvogn, brugt! Og den blev prøvet igår, men i morgen står vi og skal have den med i en bil, og skal klappe den sammen. Men vi kan OVERHOVED ikke genenmskue fidusen. 

Er der mon nogen herinde der har denne model, som skulle hedde " Basson baby travel" og ved hvordan man klapper den sammen! Håber nogen kan hjælpe!

Kan se at du har fået hjælp, men jeg vil bare høre om I er glade for den indtil videre (udover at den er svær at slå sammen) ? Jeg overvejer nemlig kraftigt at købe en, da den ikke skulle fylde så meget slået sammen og være god at have med på rejser.

Anmeld

8. juli 2011

Malli

kamtok skriver:

Kan se at du har fået hjælp, men jeg vil bare høre om I er glade for den indtil videre (udover at den er svær at slå sammen) ? Jeg overvejer nemlig kraftigt at købe en, da den ikke skulle fylde så meget slået sammen og være god at have med på rejser.

vi fik den igår, og kørte straks en tur. Den var let og nem at køre med, og meget nem at vende vognen rundt, så min datter kunne kigge frem, eller kigge på os!Et lille snuptag, og så var den vendt! 

Efter at jeg endelig fandt ud af hvordan den klappes sammen, så synes jeg den er super genial, for tænker at man jo ikke slår den sammen hver dag, og den gang imellem man gør det, så overlever man nok! 

Den fylder ikke særlig meget, i sammenklappelig tilstand, og man kan både fjerne klapvognskassen, og hjulene, hvis man vil have den til at fylde mindre, der hvor den skal opbevares! Jeg håber og ved at vi bliver rigtig glade for vores! 

Anmeld

8. juli 2011

Malli

MIWULA skriver:

Nej mener du nok blir nød til at holde den knap oz. desværre  

Hehe nej det er oz underligt at det skal være så svært.

Jeg kæmper videre imorgen! Tak for din hjælp, det HJALP jo! 

Anmeld

8. juli 2011

kamtok

Malli skriver:

vi fik den igår, og kørte straks en tur. Den var let og nem at køre med, og meget nem at vende vognen rundt, så min datter kunne kigge frem, eller kigge på os!Et lille snuptag, og så var den vendt! 

Efter at jeg endelig fandt ud af hvordan den klappes sammen, så synes jeg den er super genial, for tænker at man jo ikke slår den sammen hver dag, og den gang imellem man gør det, så overlever man nok! 

Den fylder ikke særlig meget, i sammenklappelig tilstand, og man kan både fjerne klapvognskassen, og hjulene, hvis man vil have den til at fylde mindre, der hvor den skal opbevares! Jeg håber og ved at vi bliver rigtig glade for vores! 

Ihhh den er altså også fin - tillykke med den..

Indtil videre har jeg desværre kun fundet en i Nibe, der har en til salg. Kan ikke finde nogen på Sjælland Jeg vil også ha' en - jeg vil jeg vil jeg vil

Anmeld

8. juli 2011

Malli

kamtok skriver:

Ihhh den er altså også fin - tillykke med den..

Indtil videre har jeg desværre kun fundet en i Nibe, der har en til salg. Kan ikke finde nogen på Sjælland Jeg vil også ha' en - jeg vil jeg vil jeg vil

TAK! Håber du finder en snart! har du prøvet på Guloggratis.dk, og dba.dk samt trendsales.dk ?? 

Anmeld

8. juli 2011

kamtok

Malli skriver:

TAK! Håber du finder en snart! har du prøvet på Guloggratis.dk, og dba.dk samt trendsales.dk ?? 

Har kun fundet den i Nibe på guloggratis, kan ikke finde den andre steder.. Jeg må søge mere intensivt.. Men at søge på baby travel klapvogn på google er jo som at finde en nål i en høstak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.