HJÆLP til denne klapvogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

MIWULA

Malli skriver:

Jeg kæmper videre imorgen! Tak for din hjælp, det HJALP jo! 

Det var så lidt glad for jeg kunne hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

MIWULA

kamtok skriver:

Ihhh den er altså også fin - tillykke med den..

Indtil videre har jeg desværre kun fundet en i Nibe, der har en til salg. Kan ikke finde nogen på Sjælland Jeg vil også ha' en - jeg vil jeg vil jeg vil

Jeg har da set nogle stykker af den klapvogn på dba.dk prøv og kig der.

Anmeld

9. juli 2011

MIWULA

kamtok skriver:

Kan se at du har fået hjælp, men jeg vil bare høre om I er glade for den indtil videre (udover at den er svær at slå sammen) ? Jeg overvejer nemlig kraftigt at købe en, da den ikke skulle fylde så meget slået sammen og være god at have med på rejser.

Anmeld

9. juli 2011

kamtok

MIWULA skriver:

Du er da en engel.. Jeg kan se at jeg søger på noget forkert. Har søgt på babytravel klapvogn, og så kommer der bare ikke meget frem.

TAAAAAAAK

Anmeld

9. juli 2011

MIWULA

kamtok skriver:

Du er da en engel.. Jeg kan se at jeg søger på noget forkert. Har søgt på babytravel klapvogn, og så kommer der bare ikke meget frem.

TAAAAAAAK

Hehe nej tror ikk alle folk ved hva de hedder. Selv tak dejligt man kan hjælpe.

Anmeld

9. juli 2011

kamtok

MIWULA skriver:

Hehe nej tror ikk alle folk ved hva de hedder. Selv tak dejligt man kan hjælpe.

Nej, det tror jeg heller ikke og ordet klapvogn er jo ikke det nemmeste at søge på, for så kommer der jo 5000 forskellige slags frem..

Anmeld

9. juli 2011

MIWULA

kamtok skriver:

Nej, det tror jeg heller ikke og ordet klapvogn er jo ikke det nemmeste at søge på, for så kommer der jo 5000 forskellige slags frem..

Hehe ja nemlig held og lykke

Anmeld

12. juli 2011

kamtok

Malli skriver:

Vi har netop købt denne klapvogn, brugt! Og den blev prøvet igår, men i morgen står vi og skal have den med i en bil, og skal klappe den sammen. Men vi kan OVERHOVED ikke genenmskue fidusen. 

Er der mon nogen herinde der har denne model, som skulle hedde " Basson baby travel" og ved hvordan man klapper den sammen! Håber nogen kan hjælpe!

Nu har jeg fået købt en Manden viste mig hvordan man gør, men jeg kan altså ikke finde ud af det, har du fundet "tricket"?

Anmeld

12. juli 2011

Malli

kamtok skriver:

Nu har jeg fået købt en Manden viste mig hvordan man gør, men jeg kan altså ikke finde ud af det, har du fundet "tricket"?

Ja jeg fandt ud af det, det kræver altså noget tålmodighed, og nogle kræfter! Er jeres også stram og næste umedgørlig? 

Men jeg er glad for den, den kører godt og vores datter sover skønt i den! Var der regnslag og myggenet med til jeres?

Anmeld

12. juli 2011

kamtok

Malli skriver:

Ja jeg fandt ud af det, det kræver altså noget tålmodighed, og nogle kræfter! Er jeres også stram og næste umedgørlig? 

Men jeg er glad for den, den kører godt og vores datter sover skønt i den! Var der regnslag og myggenet med til jeres?

Den lykkedes min mand (efter en pause fra at prøve). Han sad og spiste, og da han var færdig gik han op med sin tallerken, og så ville han lige give den en sidste chance, og BUM så lykkedes det sq. Om det kan gøres igen, det må tiden vise

Jeg er også glad for vores, omend den trænger til en kærlig hånd med en klud og en tur i vaskemaskinen med alt betrækket (godt at man kan tage det af)...

Vi fik kun regnslag til, men har et universal myggenet som jeg tror kan bruges til den  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.