Bekymret for gravid veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2008

Marco2

Hej.

Nej, jeg håber altså også at vægtscanningen ikke er præcis, men hun har været til mange scanninger, så den er nok god nok. Både læge og jordemoder har hele graviditeten været bekymret for størrelsen på baby'en.

Men hun er ude på Skejby nu, så jeg venter med spænding på at høre nyt deroppe fra. Håber at den lille snart er ude..

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2008

Anja

Marco2 skriver:

Hej.

Nej, jeg håber altså også at vægtscanningen ikke er præcis, men hun har været til mange scanninger, så den er nok god nok. Både læge og jordemoder har hele graviditeten været bekymret for størrelsen på baby'en.

Men hun er ude på Skejby nu, så jeg venter med spænding på at høre nyt deroppe fra. Håber at den lille snart er ude..

AG

Med Esther var jeg jo til vægtscanning hver 3-4 uge og hele tiden sagde de at hun var meget lille.

Da hun blev født dagen før termin vejede hun 3600gr -så hun var helt alm og ikke spor lille selv om de ved 5-6 scanninger havde ment at hun var på grænsen til for lille.

Tror ikke på de scanninger .....

Anmeld

19. december 2008

Marco2

Tak skal du ha' Anja.

Håber det viser sig at vægtscanningerne også i dette tilfælde har vist forkert, og at babyen kommer ud stor og fin!

AG - som ængsteligt venter på nyt fra Skejby

Anmeld

19. december 2008

Marco2

Nå, nu har jeg hørt fra hende.

Der er blevet kørt strimmel og så er hun blevet scannet. Alt ser ok ud, men fødslen sættes igang imorgen. Så glæder mig til at den bette er ude.

Ag

Anmeld

19. december 2008

BellaT

Pyyyyyyh! Det var da dejligt at læse. Og snart er der en lille julebebs..

Anmeld

19. december 2008

Juniors mor

Dejligt at høre, at den lille har det godt, og at den snart kommer til verden - og så før jul

Anmeld

20. december 2008

Loggidut

ihhh...er du så blevet tante AG nu?

jeg er glad for at alt er som det bør være....og så et lille julebarn...aj hvor er det skønt!

Anmeld

20. december 2008

Helle30

Ihh AG, jeg er så spændt på at høre nyt. Var jo selv til vægtscan. torsdag, og der blev der lige pillet 200g af den scanning, jeg fik foretaget søndag.
Synes de dér scanninger er lige til at gøre én kuldret af....
- Helle

Anmeld

20. december 2008

Marco2

Så skete det!!

De har fået en lille pige. Har bare fået en sms hvor der står at alt er ok og fint, så jeg ved ikke hvor stor hun er endnu.

MEn nu har hun da ihvertfald set dagens lys, og så kan man jo nemmere gribe ind hvis der er noget. Men hvad skulle det også være. SÅ u glæder jeg mig til at høre mere fra den glade begivenhed og se det lille vidunder.

Ag

Anmeld

20. december 2008

Loggidut

piiiiiv.....hvor stort...vild mange gange tillykke med det bette mirakkel...hvor er det bare skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.