Før sund.. Nu rund! Hvad fanden laver jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

MamaJakob

Frøken J. skriver:

Hehe, det lyder meget sådan som jeg kunne ende Mangler bare sækkestolen, så er den der Jeg ved jo også godt, at jeg nok skal komme af med det bagefter, men det er bare en kamp hver gang at klæde sig på! Men skal virkelig også af med det der kedsomheds-spisning, det er overhovedet ikke konstruktivt! Men nu synes jeg faktisk det gik okay i går, og jeg drak kun én dåse 7Up, og kun fordi der ikke blev serveret andet, da vi spiste ude

Så spiste jeg vidst
Morgenmad: Risifrutti x 2 (minimeal udgaven, den kalorielette)
Frokost: 3 skiver rugbrød med pålæg og et godt stykke agurk
Eftermiddag: En vaffelis
Aftensmad: Én bøf, 2x salat og 3 kartofler
Dessert: Et lille stykke islagkage og en lille portion is ved siden af
Senaften/natmad: En rugbrødsklapsammen med ost og bierwurst

Det synes jeg egentlig er rimeligt ift. før! Nu skal jeg bare fortsætte  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Lou87

Frøken J. skriver:

Uhmmm... Iskold rød sodavand.. Uuuuhm.. Hehe Den trang forstår jeg nu godt Men det med billederne er ikke en helt ringe idé, men jeg tror lige jeg vil prøve uden først, for det kan da næsten kun blive lidt smådeprimerende  

Jeg tror måske også bare, at det er mig der er lidt åndssvag med det tøj. Jeg har bare en ekstrem angst for, at folk skal tro jeg er tyk og ikke gravid, så klæder mig for at fremhæve maven. Men hvis jeg skal være realistisk, kan der næppe være tvivl om, at det er dérfor maven er der, når jeg sådan står og ser på den

Hehe ja deeeejlig iskold rød hindbærbrus MUMS
har stadig trangen til dem.. suk...
Men ja, prøv hva du ka uden og ellers må du igang med klippe klister alle steder i lejligheden

Det gælder da også bare om og vise den flotte mave frem..
Og tror bestemt man sagtens kan se du er gravid og ikk tyk hihi

Anmeld

10. juli 2011

2721

Frøken J. skriver:

Det skulle man tro, for jeg går også utrolig meget op i al det her med parfume, parabener osv., men lige på madfronten er det lidt svært. Jeg har dog taget mig sammen fra i går, og i går drak jeg kun én dåse sodavand, og kun fordi det kun var det der blev serveret hos svigerforældrene

Det er da klart en start

Anmeld

10. juli 2011

2721

Frøken J. skriver:

Det skulle man tro, for jeg går også utrolig meget op i al det her med parfume, parabener osv., men lige på madfronten er det lidt svært. Jeg har dog taget mig sammen fra i går, og i går drak jeg kun én dåse sodavand, og kun fordi det kun var det der blev serveret hos svigerforældrene

Det er da klart en start

Anmeld

10. juli 2011

Mussen2

Frøken J. skriver:

Hjæææææælp 

Som mange af jer ved, var jeg gennem et større vægttab før graviditeten, hvor jeg gik fra 93/94 kilo til 70 og lidt under. Da jeg blev gravid vejede jeg 72.

Jeg er i dag 27+4, og jeg har allerede taget 13 kilo på! Jeg kan IKKE skyde skylden på selve graviditeten, for jeg æder som et svin, og jeg ved ikke, hvad jeg har gang i! Al den viljestyrke, al den glæde jeg havde opnået ved en sund livsstil, den er røget lige i vasken.

Jeg er blevet dybt afhængig af sodavand, og jeg vil slet ikke fortælle hvor meget jeg drikke om dagen, det er simpelthen for pinligt. I dag spiste jeg en vaffelis og en Risifrutti til morgenmad  Og når vi når til aftensmad så PROPPER jeg mig, så har jeg har det decideret dårligt bagefter. Når jeg handler ind, køber jeg lige et eller andet lækkert til frokost, fx en burgerbolle med frikadelle og rødkål i dag.

Jeg ved ikke, hvad jeg har gang i. Det er som om, at alt det jeg har lært er gået fløjten, og jeg er faldet ned i mit gamle madhul. HVAD FANDEN LAVER JEG?

Jeg er SÅ bange for at ende med at tage over 20 kilo på. Da jeg blev gravid, sagde jeg glædeligt til læge og jordemoder, at jeg skulle max tage 15 kilo på. Ja, not likely! Så må jeg kun tage 2 kilo på fra nu af, det kommer ikke til at ske!

Helt ærligt, hvordan kommer jeg tilbage på rette vej? Jeg ved, at mit problem er, at jeg ikke har noget at lave. Jeg sidder bare hjemme hele dagen, og nusser rundt med at gøre klar til flytning osv. Graviditetstræning må jeg ikke alligevel pga. rygproblemer, så skal i gang med svømning, men det er jo ikke noget der tager hele dagen. Og nej, jeg har desværre ikke en omgangskreds, så den dutter ikke.

Jeg havde tænkt mig at oprette denne anonymt, fordi jeg synes det er pisse pinligt, at jeg åbenbart har lært SÅ lidt af mit vægttab, men jeg er bare KRONISK sulten! Og jeg tænker, at hvis jeg står frem med mit problem, kan jeg måske nemmere gøre noget ved det..

Help me 

Jeg kan sagtens genkende det du skriver. Selvom jeg kun er i 11 uge, ja, så er det bare vildt som ens tanker kan drive en rundt og smutte i en anden retning end først besluttet.

Da jeg fandt ud af jeg var gravid tænkte jeg -ligesom første gang jeg var gravid- at jeg vil virkelig motionerer, spise sundt, ikke for meget og være en af de der smækre gravide med en flot mave og slank krop, meeeeen allerede nu er håndtagene ved at fylde godt. Bagdelen  tager form af en ladeport og lysten til at motionerer kan være på et meget lille sted

Jeg må se det i øjnene, jeg er bare ikke bygget til at være en lille smækker sag, med en slank krop og stor flot mave (jo maven, skal jeg helt sikkert nok få!!!)

Tja, ikke et særlig opløftende indlæg, men blot lidt sympati og by the way jeg røg tilbage på min før-gravid vægt et halvt års tid efter første fødsel, så det synes jeg var ok.

Meeeen hold nu lidt igen med de der forbudte sager 

Anmeld

12. juli 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Og nej, jeg har desværre ikke en omgangskreds, så den dutter ikke.

Er du næsten lige flyttet til Århus eller...?

Jeg bor selv i Århus nemlig og man kan da aldrig få for mange nye bekendtskaber 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.