Er det okay manden ta'r på druk 1 uge før termin?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

Anonym trådstarter

Vi har et forhold og er kærester og arbejder på at flytte sammen igen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Anonym

nutche skriver:

synes bare der er en grund til at man ikke bor sammen (og din har været rimelig barsk) så jeg synes ikke man kan forvente at personen står til regnskab på samme måde når man nu har valgt at flytte fra hinanden.

at jeg så synes det din kæreste har gjort er meget tarveligt... ja det er en anden sag.

hvordan har du det for øvrigt nu? er der flere tegn på veer?

Det var ikke trådstarter, som skrev indlægget

Jeg mener bare, at man kan jo godt have været kærester i et år og ikke bo sammen ENDNU. SÅ mener jeg bestemt at man står lige så meget til 'regnskab' (det er sådan et dårligt ord synes jeg) overfor hinanden som hvis man bor sammen. Er man kærester må man have nogle indbyrdes regler i forholdet om hvad der er acceptabelt eller ej. Disse regler svinger jo meget fra par til par. Nogle vil ikke have at den anden danser med andre af det modsatte køn, mens nogle synes det er helt okay at man har sex ved siden af parforholdet.

Anmeld

9. juli 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Det var ikke trådstarter, som skrev indlægget

Jeg mener bare, at man kan jo godt have været kærester i et år og ikke bo sammen ENDNU. SÅ mener jeg bestemt at man står lige så meget til 'regnskab' (det er sådan et dårligt ord synes jeg) overfor hinanden som hvis man bor sammen. Er man kærester må man have nogle indbyrdes regler i forholdet om hvad der er acceptabelt eller ej. Disse regler svinger jo meget fra par til par. Nogle vil ikke have at den anden danser med andre af det modsatte køn, mens nogle synes det er helt okay at man har sex ved siden af parforholdet.

ups... det var jo ikke nemt at vide

kan sagtens give dig ret, men tror at ts. forhold er lidt mere kompliceret end det gængse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.