Er det okay manden ta'r på druk 1 uge før termin?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.215 visninger
32 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juli 2011

Anonym trådstarter

Ja undskyld jeg spørger men jeg er rasende!! Vi bor en time væk fra København... Jeg har ligget med veer i morges og lidt i eftermiddag men det er nu gået i sig selv.. Min kæreste har sovet hos mig i nat... Vi bor ikk længere sammen men det er en anden historie... Men sagen er den at han kender til veerne og han tog så afsted i morges herfra.. Da kl så er halv ti her til aften har jeg intet hørt fra ham... Ikk engang en SMS for at spørge hvordan det gik i løbet af dagen... Jeg ringer ham så op for at sige nat nat og at han skal være klar hvis jeg går i fødsel..Og HER piger... Ta'r han tlf'en og er meget meget fuld OG på druk i NYHAVN!!Hvad ville I sige hvis det var jeres mand/kæreste?? Jeg er så gal og skuffet!! Undskyld hvis det står lidt rodet og mast men det er skrevet fra min IPhone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

.....

Jeg ville gå noget i panik, hvis jeg havde veer der kunne komme igen når som helst, og vide at min kæreste var fuld et helt andet sted... . Ikke så smart at drikke sig fuld på nuværende tidspunkt

Anmeld

7. juli 2011

Mira0911

Uh jeg vil nok sige pænt til min kæreste at jeg vil have det bedst med at han blev hjemme, feste det kan man altid... 

Anmeld

7. juli 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Uh jeg vil nok sige pænt til min kæreste at jeg vil have det bedst med at han blev hjemme, feste det kan man altid... 

Jamen jeg vidste jo slet ikk at han tog afsted... Det havde jeg da ikk drømt om!! Vi havde jo aftalt at der ikk skulle være nogle drukture en måned før termin!!

Anmeld

7. juli 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Jamen jeg vidste jo slet ikk at han tog afsted... Det havde jeg da ikk drømt om!! Vi havde jo aftalt at der ikk skulle være nogle drukture en måned før termin!!

Har du en anden du evt. kan tage med hvis det skulle gå i gang? Når din kæreste er fuld, synes jeg ikke han skal møde op... 

Synes helt klart at du skal tage en snak med ham... 

Anmeld

7. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja undskyld jeg spørger men jeg er rasende!! Vi bor en time væk fra København... Jeg har ligget med veer i morges og lidt i eftermiddag men det er nu gået i sig selv.. Min kæreste har sovet hos mig i nat... Vi bor ikk længere sammen men det er en anden historie... Men sagen er den at han kender til veerne og han tog så afsted i morges herfra.. Da kl så er halv ti her til aften har jeg intet hørt fra ham... Ikk engang en SMS for at spørge hvordan det gik i løbet af dagen... Jeg ringer ham så op for at sige nat nat og at han skal være klar hvis jeg går i fødsel..Og HER piger... Ta'r han tlf'en og er meget meget fuld OG på druk i NYHAVN!!Hvad ville I sige hvis det var jeres mand/kæreste?? Jeg er så gal og skuffet!! Undskyld hvis det står lidt rodet og mast men det er skrevet fra min IPhone

Tjaaa...hvis I ikke bor sammen, så skal I jo egentligt ikke stå til regnskab for hinanden, med mindre I har aftalt at han skal være med til fødslen...så er det jo naturligvis noget helt andet.

Men i guder..jeg kan da godt forstå at du ikke bor sammen med ham

Så du får lige en trøsteknuser.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. juli 2011

Anonym trådstarter

Han gik fra mig da jeg var 6 mdr henne... Smed mig ud af vores fælles hus med 7 dages varsel ... Babyen var planlagt ned til mindste detalje og vi var lykkelige.. Fra den ene dag til den anden sagde han det var forbi da han alligevel ikk synes at han var klar til at være Far!! Nu prøver vi så igen og det har hele tiden været bestemt at han skulle med til fødslen!! Og nu det her!!

Anmeld

7. juli 2011

1000Ben

Han lyder meget umoden og NEJ det havde jeg ikke fundet mig i (men omvendt, hvad kan du lige gøre nu) - jeg håber at du klare at holde baby inde ind til han er ædru igen  Held og lykke med fødsel og det hele i hvert fald. Kan virkelig godt forstå at du er tosset     

Anmeld

7. juli 2011

TaAsJu

Jeg var sprunget i luften hvis det var mig.. Og specielt når der er aftale om han skulle med til fødslen.. Håber du har en der kan tage med dig hvis det går løs.. Syntes du skal fortælle ham hvordan du har det..

Anmeld

7. juli 2011

bette

jeg havde sagt til ham i telefonen at når nu han var pisse fuld måtte jeg jo finde en anden at tage med til fødslen.. kort og kontant.. og så tage den derfra.. 

blev han væk/ festede han videre... jamen så er det bare ik ham jeg skulle have med til MIN fødsel.. den jeg ville have med skulle jeg kunne stole hundrede pocent på. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.