Er det okay manden ta'r på druk 1 uge før termin?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

Mette+Mathias

Jeg var blevet tosset!!! Jeg havde IKKE taget ham med til fødslen, heller ikke om jeg så først fødte i næste uge, han har forspildt sin chance! Synes det er imponerende at du vil have ham med, sådan som han har behandlet dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

TbCp

Jeg var blevet tosset!!! Og så havde jeg muligvis fundet en anden der kunne tage med når fødslen gik igang, for ham kan du åbenbart ikke regne med!

Anmeld

7. juli 2011

Gaia

Hvorfor vil du ham overhovedet, når han har kunne find på at smide dig ud af jeres hus og tilmed imens du var gravid???

Det må jeg indrømme, at det frostår jeg bare slet ikke. Sådan en skulle bare ikke have noget som helst med mit barn eller fødslen at gøre.

Tror du ikke du og barnet ville være bedre tjent uden ham?

Er sikker på, at hvad end han giver dig, vil du kunne fidne det 10 gange bedre i en anden mand. Synes det fortæller meget om din mands moral at han kunne finde på at smide dig ud bare fordi han fik pre-dad angst. Og synes det siger noget om hans modenhed, når han sådan ryger på druk når du rent faktisk har haft veer...Såp fatter han da hat. Synes også det lyder til at hans ego er godt fremme i skoene......Altså kort sagt manden er uansvarlig, umoden og egoistisk....Hvad vil du med ham????

Håber du kan finde en anden som kan tage med dig til fødslen, og så håber jeg du får en fantastisk oplevelse.

Anmeld

7. juli 2011

Kofoed.

Mette+Mathias skriver:

Jeg var blevet tosset!!! Jeg havde IKKE taget ham med til fødslen, heller ikke om jeg så først fødte i næste uge, han har forspildt sin chance! Synes det er imponerende at du vil have ham med, sådan som han har behandlet dig.

Den hopper jeg med på.

Anmeld

7. juli 2011

modesty

Jeg var blevet rasende.

Anmeld

7. juli 2011

Lone Jakobsen

puha det lyder som meget at kæmpe med så tæt op til fødslen. jeg mener som sussie at hvis man ikke bor sammen, så behøver man ikke stå til regnskab for hinanden. så jeg synes du skulle skynde dig at ringe til en veninde/mor/søster eller lign. og høre om en af dem vil træde til hvis han ikke er klar når veerne rigtigt starter.

da jeg gik i fødsel med min datter for 12 () år siden måtte jeg ringe adskellige gange før jeg fik fat i hendes far......... som var på vej i byen. (han var dog ædru endnu) det på trods af at jeg fik 13 dage over tid.

Anmeld

7. juli 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Han gik fra mig da jeg var 6 mdr henne... Smed mig ud af vores fælles hus med 7 dages varsel ... Babyen var planlagt ned til mindste detalje og vi var lykkelige.. Fra den ene dag til den anden sagde han det var forbi da han alligevel ikk synes at han var klar til at være Far!! Nu prøver vi så igen og det har hele tiden været bestemt at han skulle med til fødslen!! Og nu det her!!

Han viser jo meget klart, at han ikke ønsker at være en del af det - så det må du jo bare forholde dig til.

Det er hårde betingelser, men nu har han med al tydelighed gjort det klart, at du ikke kan regne med ham.

Jeg synes, at du skal indstille dig på at være enlig mor, og så må han jo række hånden i vejret, når han er klar til at tage ansvar.

Jeg vil ønske dig en god fødsel

Anmeld

7. juli 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Gaia skriver:

Hvorfor vil du ham overhovedet, når han har kunne find på at smide dig ud af jeres hus og tilmed imens du var gravid???

Det må jeg indrømme, at det frostår jeg bare slet ikke. Sådan en skulle bare ikke have noget som helst med mit barn eller fødslen at gøre.

Tror du ikke du og barnet ville være bedre tjent uden ham?

Er sikker på, at hvad end han giver dig, vil du kunne fidne det 10 gange bedre i en anden mand. Synes det fortæller meget om din mands moral at han kunne finde på at smide dig ud bare fordi han fik pre-dad angst. Og synes det siger noget om hans modenhed, når han sådan ryger på druk når du rent faktisk har haft veer...Såp fatter han da hat. Synes også det lyder til at hans ego er godt fremme i skoene......Altså kort sagt manden er uansvarlig, umoden og egoistisk....Hvad vil du med ham????

Håber du kan finde en anden som kan tage med dig til fødslen, og så håber jeg du får en fantastisk oplevelse.

Den hopper jeg med på....

Jeg ville også tænke lidt mere over, hvad det er jeg byder mit barn, som er det mest kostbare der findes...

Anmeld

7. juli 2011

Silja&Noam

Ja jeg var sprunget i luften!! Men jeg har stået i ligende situation og hvor er det pisse svært at se hva der er fornuftigst at gøre. Ingen ønsker i bund og grund at være alene mor, og havde min mand ikke ændret sig som han har, ja så havde jeg os forladt ham. Han opførte sig os som en stor teenager da vi ventede vores første barn. Og tro mig, du vil ikke få glæde af ham til fødslen hvis i er uvenner eller du føler du såret af ham. Du skal bruge al din energi på fødslen! Jeg kan godt forstå hvordan du har det og syns du har al ret til det. Hvis du kan, burde du give ham den kolde skulder. Jeg håber du har en anden du evt kan tage med til fødslen for du får brug for det. Sender dig en masse tanker

Anmeld

7. juli 2011

Anonym

nutche skriver:

puha det lyder som meget at kæmpe med så tæt op til fødslen. jeg mener som sussie at hvis man ikke bor sammen, så behøver man ikke stå til regnskab for hinanden. så jeg synes du skulle skynde dig at ringe til en veninde/mor/søster eller lign. og høre om en af dem vil træde til hvis han ikke er klar når veerne rigtigt starter.

da jeg gik i fødsel med min datter for 12 () år siden måtte jeg ringe adskellige gange før jeg fik fat i hendes far......... som var på vej i byen. (han var dog ædru endnu) det på trods af at jeg fik 13 dage over tid.

Hvorfor står man ikke til regnskab overfor hinanden, fordi man ikke bor sammen?

Hvis man er kærester og har nogle aftaler, specielt hvad angår graviditet og fødsel, så står man efter min mening lige så meget til regnskab overfor hinanden, som når man bor sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.