Er det okay manden ta'r på druk 1 uge før termin?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

Miss T

Jeg havde kylet ham på porten, han virker som han selv har sagt til dig, godt nok ikke som en der er klar på sin nye rolle!!

Jeg forstår, at du er frustereret og helt ærlig, at han smider dig ud af fælles hus når du er gravid i 6. måned, hold nu kæft en padde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Papaya

Så har han bare ikke fortjent at være med til verdens bedste oplevelse! Og det kan jo takke sig selv for! For mig virker han lidt ligeglad så det fortjener du slet ikke!

Her kommer der lige  fra mig

Anmeld

7. juli 2011

june1987

hold da op hvor umodnet 

her var han røget, men jeg finder mig heller ikke i ret meget

Anmeld

7. juli 2011

charlottekri

bette skriver:

jeg havde sagt til ham i telefonen at når nu han var pisse fuld måtte jeg jo finde en anden at tage med til fødslen.. kort og kontant.. og så tage den derfra.. 

blev han væk/ festede han videre... jamen så er det bare ik ham jeg skulle have med til MIN fødsel.. den jeg ville have med skulle jeg kunne stole hundrede pocent på. 

Anmeld

7. juli 2011

Meliora

Anonym skriver:

Ja undskyld jeg spørger men jeg er rasende!! Vi bor en time væk fra København... Jeg har ligget med veer i morges og lidt i eftermiddag men det er nu gået i sig selv.. Min kæreste har sovet hos mig i nat... Vi bor ikk længere sammen men det er en anden historie... Men sagen er den at han kender til veerne og han tog så afsted i morges herfra.. Da kl så er halv ti her til aften har jeg intet hørt fra ham... Ikk engang en SMS for at spørge hvordan det gik i løbet af dagen... Jeg ringer ham så op for at sige nat nat og at han skal være klar hvis jeg går i fødsel..Og HER piger... Ta'r han tlf'en og er meget meget fuld OG på druk i NYHAVN!!Hvad ville I sige hvis det var jeres mand/kæreste?? Jeg er så gal og skuffet!! Undskyld hvis det står lidt rodet og mast men det er skrevet fra min IPhone

hold da op, han lyder da som en catch selvfølgelig er det ikke okay, og ens kæreste bør da hverken flytte fra en, eller drikke sig fuld, så tæt på termin...

Anmeld

8. juli 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Hvorfor står man ikke til regnskab overfor hinanden, fordi man ikke bor sammen?

Hvis man er kærester og har nogle aftaler, specielt hvad angår graviditet og fødsel, så står man efter min mening lige så meget til regnskab overfor hinanden, som når man bor sammen

synes bare der er en grund til at man ikke bor sammen (og din har været rimelig barsk) så jeg synes ikke man kan forvente at personen står til regnskab på samme måde når man nu har valgt at flytte fra hinanden.

at jeg så synes det din kæreste har gjort er meget tarveligt... ja det er en anden sag.

hvordan har du det for øvrigt nu? er der flere tegn på veer?

Anmeld

8. juli 2011

Levi&LilysMor

Altså kan godt være i ikke er sammen mere, men når det er aftalt han skal med til fødslen skal han sku også være forberedt for feste kan han altid, jeg har også sagt til min at han må da meget gerne drikke sig i gulvet til regatta her til august, men så må han også gerne holde sig fra sprutten resten af tiden, og ja hvis jeg så går i fødslen der er det jo egentlig også træls,man ved sku aldrig om der sker noget lige nu eller først senere ...

Anmeld

8. juli 2011

A.

øv hvor er det bare træls vil sikkert være tosset men nu er jeg så heldig at min kæreste kun aldrig finde på det..

Anmeld

8. juli 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Ja undskyld jeg spørger men jeg er rasende!! Vi bor en time væk fra København... Jeg har ligget med veer i morges og lidt i eftermiddag men det er nu gået i sig selv.. Min kæreste har sovet hos mig i nat... Vi bor ikk længere sammen men det er en anden historie... Men sagen er den at han kender til veerne og han tog så afsted i morges herfra.. Da kl så er halv ti her til aften har jeg intet hørt fra ham... Ikk engang en SMS for at spørge hvordan det gik i løbet af dagen... Jeg ringer ham så op for at sige nat nat og at han skal være klar hvis jeg går i fødsel..Og HER piger... Ta'r han tlf'en og er meget meget fuld OG på druk i NYHAVN!!Hvad ville I sige hvis det var jeres mand/kæreste?? Jeg er så gal og skuffet!! Undskyld hvis det står lidt rodet og mast men det er skrevet fra min IPhone

Min søns far, tog på nytårs druk, ja nytårsaften, hvor jeg havde termin den 4 januar. Og havde små veer fra omkring før juleaften .. men han SKULLE afsted!

Anmeld

8. juli 2011

Brams

Anonym skriver:

Jeg var gået fuldstændig amok

Du skriver at I ikke længere bor sammen, betyder det at I ikke er kærester? Synes det måske gør en lille forskel  hvis I ikke længere er kærester og ikke mere har et forhold sammen (selvom det stadig er røvet).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.