Vil så gerne have mavsen voksede :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Frøken J.

CSDK<3 skriver:

Øv øv sidder bare her og kan kigge en masse billeder fra alle jer andre, og min mave vokser bare ikke synes jeg.. Jeg har kun en lille bule under navlen som man kan mærke hvis jeg "suger" maven ind Jeg er lidt chubby, og ved ikke om det derfor man ikke kan se noget, andet end ejg ser fed ud nu... Suuuk... Er 10+6 uger henne, og vil bare gerne snart se noget ...

Bare lidt fustrationer herfra...

Det skal du ikke tænke på! Min kom først omkring uge 16 sådan rigtig. HAr lige smidt et billede med her! Der er kun en lillebitte bule, og en del af det var fedt, som var der i forvejen. Billedet er fra 10+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Carl-Emil's mor

CSDK<3 skriver:

Øv øv sidder bare her og kan kigge en masse billeder fra alle jer andre, og min mave vokser bare ikke synes jeg.. Jeg har kun en lille bule under navlen som man kan mærke hvis jeg "suger" maven ind Jeg er lidt chubby, og ved ikke om det derfor man ikke kan se noget, andet end ejg ser fed ud nu... Suuuk... Er 10+6 uger henne, og vil bare gerne snart se noget ...

Bare lidt fustrationer herfra...

Jeg føler med dig 

Min mave kan man intet se på endnu og jeg er 13+0 idag.. piiiv piiiv 

Anmeld

6. juli 2011

DenLykkelige

Frøken J. skriver:

Det skal du ikke tænke på! Min kom først omkring uge 16 sådan rigtig. HAr lige smidt et billede med her! Der er kun en lillebitte bule, og en del af det var fedt, som var der i forvejen. Billedet er fra 10+0

Synes nu det ligner en fin lille baby-bule, min ser slet ikke sån ud, men okey, er nok også 3 gange din størrelse om maven i fedt!

Anmeld

6. juli 2011

DenLykkelige

MorTilJanuar skriver:

Jeg føler med dig 

Min mave kan man intet se på endnu og jeg er 13+0 idag.. piiiv piiiv 

hehe det er ikk kun mig der mangler formen så

Anmeld

6. juli 2011

Frøken J.

CSDK<3 skriver:

Synes nu det ligner en fin lille baby-bule, min ser slet ikke sån ud, men okey, er nok også 3 gange din størrelse om maven i fedt!

Som sagt skyldes 90% af bulen fedt der var der før graviditeten. Hehe Så det er ikke ret meget baby. Det var først senere hen det tog fart, og nu er den i hvert fald ret stor

Anmeld

6. juli 2011

twinny

Det skal nok komme...  Bare rolig også når den kommer vil du mærke liv også vil du have bebs kommer..  Sådan havde jeg det...

Anmeld

6. juli 2011

babyMark

Kan sagtens forstå din utålmodighed. Og du ser garanteret store fine maver over det hele lige nu?Jeg er 20 uger henne og det er anden graviditet. Er 2 gange for nylig blevet spurgt om det er lige om lidt! Skal siges at der er i en kjole der fremhæver maven. Men kan da godt gå hen og blive bekymret over hvor stor den bliver! Men ja glæd dig!!!! Lige pludselig er baby der!!! Og nyd at du ikke er højgravid nu. Det prøvede jeg sidste gang og det var ikke sjovt!!! Sommer og stor mave ser flot ud, men pyyyyyyh det ik behageligt!!

Anmeld

6. juli 2011

lilledittemor

Jeg er 17+0 i morgen - og man kan stadig ikke se at jeg er gravid..

Op med humøret det skal nok komme.

Anmeld

6. juli 2011

lilledittemor

Ditte_Marie skriver:

Jeg er 17+0 i morgen - og man kan stadig ikke se at jeg er gravid..

Op med humøret det skal nok komme.

Rettelse: jeg er 16+0 i morgen heh.
(beklager, er lige vågnet fra lur og skriver fra iPhone)

Anmeld

6. juli 2011

Carl-Emil's mor

CSDK<3 skriver:

hehe det er ikk kun mig der mangler formen så

hahah NEJ 

Har fået en mikro lille bitte bule men ser slet ikke gravid ud endnu...  heheh 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.