Vil så gerne have mavsen voksede :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.077 visninger
41 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

DenLykkelige

Øv øv sidder bare her og kan kigge en masse billeder fra alle jer andre, og min mave vokser bare ikke synes jeg.. Jeg har kun en lille bule under navlen som man kan mærke hvis jeg "suger" maven ind Jeg er lidt chubby, og ved ikke om det derfor man ikke kan se noget, andet end ejg ser fed ud nu... Suuuk... Er 10+6 uger henne, og vil bare gerne snart se noget ...

Bare lidt fustrationer herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CSDK<3 skriver:

Øv øv sidder bare her og kan kigge en masse billeder fra alle jer andre, og min mave vokser bare ikke synes jeg.. Jeg har kun en lille bule under navlen som man kan mærke hvis jeg "suger" maven ind Jeg er lidt chubby, og ved ikke om det derfor man ikke kan se noget, andet end ejg ser fed ud nu... Suuuk... Er 10+6 uger henne, og vil bare gerne snart se noget ...

Sådan havde jeg det også de første mange uger.  Det skal nok komme. Inden længe render du rundt med en fin strutmave 

Anmeld

6. juli 2011

HeidiØ

CSDK<3 skriver:

På mig kunne man først se noget ORDENTLIGT omkring uge 17 - havde også liiige en ekstra delle eller to på mavsen, så først ser det bare ud som om den er "delt i to"-agtigt  .. da jeg så gik fra uge 24 til 26, så blev den pludselig kuglerund!  
Idag er jeg 30+4, og nu sidder jeg her.. bytter gerne med dig, sys saftsusemig den er tung at "slæve" rundt på!...

Er osse svær at gøre tilfreds. Men kan SAGTENS forstå dine frustrationer!

Anmeld

6. juli 2011

Levi&LilysMor

Da jeg vae 10 uger henne kunne man  ikke se noget på mig heller, men sådan er det når det er første gang, vil da tro man begynder at kunne se mere og mere fra uge 13  og der er ikke længe til

Anmeld

6. juli 2011

DenLykkelige

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Sådan havde jeg det også de første mange uger.  Det skal nok komme. Inden længe render du rundt med en fin strutmave 

Ville bare ønske det kom nu .. Glæder mig så meget .. Synes jeg er lidt træt af bare at være fed

Men om aftenen når vi sidder i sofaen ligner jeg en højgravid.. haha.. er såå oppustet!!!

Anmeld

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CSDK<3 skriver:

Ville bare ønske det kom nu .. Glæder mig så meget .. Synes jeg er lidt træt af bare at være fed

Men om aftenen når vi sidder i sofaen ligner jeg en højgravid.. haha.. er såå oppustet!!!

Hehe, ja ens mave bliver lige et nummer eller to større om aftenen. Det er helt tosset! 

Anmeld

6. juli 2011

th

CSDK<3 skriver:

hej... bare vent det skal nok komme, jeg havde tabt mi´g 16 kilo inden jeg blev gravid, så man kunne først se noget på mig i uge 24.. det var lang tid...

håber snart du får din mave..

Anmeld

6. juli 2011

DenLykkelige

Oktoberbaby11 skriver:

Da jeg vae 10 uger henne kunne man  ikke se noget på mig heller, men sådan er det når det er første gang, vil da tro man begynder at kunne se mere og mere fra uge 13  og der er ikke længe til

Neej der er ikke længe til.. Ventetiden er bare længere end ugerne synes jeg Ville ønske jeg kunne gå igennem byen og lykkeligt vise min gravide mave frem, og alle bare kunne se det!!

Anmeld

6. juli 2011

DenLykkelige

HeidiØ skriver:

På mig kunne man først se noget ORDENTLIGT omkring uge 17 - havde også liiige en ekstra delle eller to på mavsen, så først ser det bare ud som om den er "delt i to"-agtigt  .. da jeg så gik fra uge 24 til 26, så blev den pludselig kuglerund!  
Idag er jeg 30+4, og nu sidder jeg her.. bytter gerne med dig, sys saftsusemig den er tung at "slæve" rundt på!...

Er osse svær at gøre tilfreds. Men kan SAGTENS forstå dine frustrationer!

Altså på mig ser det bare ud som om den vokser på toppen Altså lige under brysterne, der er jeg helt hård og opspilet, men der mangler jo lige den afrunding så man ikke ligner en med 2 maver! Haha.. jeg har lige den der delle nederst ved buksekanten så man kan bare ikke se noget der, kun hvis jeg trækker mavsen ind ....

Anmeld

6. juli 2011

DenLykkelige

th skriver:

hej... bare vent det skal nok komme, jeg havde tabt mi´g 16 kilo inden jeg blev gravid, så man kunne først se noget på mig i uge 24.. det var lang tid...

håber snart du får din mave..

Ja hold da op, det var lang tid at vente på maven.. Håber dog at min kommer lidt før Men jeg kan bare ikke rigtig tabe mig synes jeg.. selv med kostomlægning og motion synes jeg det er en kamp uden ende.. Så jeg må læne mig tilbage og nyde de uger jeg stadig kan bære mig afsted...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.