Vil så gerne have mavsen voksede :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

DenLykkelige

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe, ja ens mave bliver lige et nummer eller to større om aftenen. Det er helt tosset! 

Ja det helt vildt! :O Synes godt nok at det ville være bedre at have den hele dagen, end kun om aftenen.. føler jeg kun kan rulle efter kl 20 eller sån noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CSDK<3 skriver:

Ja det helt vildt! :O Synes godt nok at det ville være bedre at have den hele dagen, end kun om aftenen.. føler jeg kun kan rulle efter kl 20 eller sån noget

Hehe, bare vent til den er der fast.  Ikke noget med at vågne med flad mave længere, hehe.  

Anmeld

6. juli 2011

Filippa & Liva

jeg forstår dig fuldt ud, her kunne man først rigtig se maven fra uge 20... til gengæld vokser den for fulde drøn derud af nu, så bare vent .. det skal nok også komme for dig lige pludselig. 

Anmeld

6. juli 2011

DenLykkelige

Hehe, bare vent til den er der fast.  Ikke noget med at vågne med flad mave længere, hehe.  

Haha har aldrig prøvet at vågne op med flad mave! haha LOL!

Men ja jeg ved hvad du mener... men glæder mig nu, og så er der idet mindste noget at forholde sig til i maven

Anmeld

6. juli 2011

DenLykkelige

BigBabyWish skriver:

jeg forstår dig fuldt ud, her kunne man først rigtig se maven fra uge 20... til gengæld vokser den for fulde drøn derud af nu, så bare vent .. det skal nok også komme for dig lige pludselig. 

Jeg har bare den her drøm om at være kæææmpe stor gravid.. Ih hvor jeg glæder mig! Pt er det eneste der vokser brysterne men ja det andet kommer jo nok Forhåbentlig før uge 20, men man ved jo aldrig når det nu er første gang!

Anmeld

6. juli 2011

CSDK<3 skriver:

Haha har aldrig prøvet at vågne op med flad mave! haha LOL!

Men ja jeg ved hvad du mener... men glæder mig nu, og så er der idet mindste noget at forholde sig til i maven

Hehe  Du er en bandit. 

Nyd det hvis du kan ligge på maven, det er der mange der ikke kan holde ud fra starten af. 

Anmeld

6. juli 2011

Filippa & Liva

CSDK<3 skriver:

åha ja, der er da heller ikk noget dejligere end en smuk gravid mave man rigtig kan vise frem.  du er ikke så langt henne endnu så det skal nok komme, men kender fuldt ud til utålmodigheden om den store runde mave.. 

Anmeld

6. juli 2011

tinasmor

CSDK<3 skriver:

Øv øv sidder bare her og kan kigge en masse billeder fra alle jer andre, og min mave vokser bare ikke synes jeg.. Jeg har kun en lille bule under navlen som man kan mærke hvis jeg "suger" maven ind Jeg er lidt chubby, og ved ikke om det derfor man ikke kan se noget, andet end ejg ser fed ud nu... Suuuk... Er 10+6 uger henne, og vil bare gerne snart se noget ...

Bare lidt fustrationer herfra...

Min mave kunne man først rigtig se i uge 16 eller sådan noget. Hos mig passede dig mig fint. Så kunne jeg stadigvæk være i meget af mit tøj (med åben knap) og jeg kunne stadigvæk skjule det til dem jeg ville vente med at sige det til (til efter NF scanning) så kom det pludselig rigtig hurtig i uge 16 hvor jeg så, så rigtig fin gravid ud.

Det skal nok komme.

Anmeld

6. juli 2011

DenLykkelige

Hehe  Du er en bandit. 

Nyd det hvis du kan ligge på maven, det er der mange der ikke kan holde ud fra starten af. 

Ja jeg nyder skam også at ligge på maven, men ligger nu aller bedst på siden med en "pølse-pude" til at holde om og ligge mellem benene.. Det er først noget der er blevet behageligt for 2 uger siden eller sån noget..

Haha, bandit? Nøøh...

Anmeld

6. juli 2011

CSDK<3 skriver:

Ja jeg nyder skam også at ligge på maven, men ligger nu aller bedst på siden med en "pølse-pude" til at holde om og ligge mellem benene.. Det er først noget der er blevet behageligt for 2 uger siden eller sån noget..

Haha, bandit? Nøøh...

Hehe, jeg har ikke haft problemer med at ligge på maven, men holder nu også mest af at ligge på side og ryg. Jeg bruger vist dynen mere end en pude til at større mig lidt op af. 

Så skal du snart til NF? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.