Vil så gerne have mavsen voksede :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

DenLykkelige

tinasmor skriver:

Min mave kunne man først rigtig se i uge 16 eller sådan noget. Hos mig passede dig mig fint. Så kunne jeg stadigvæk være i meget af mit tøj (med åben knap) og jeg kunne stadigvæk skjule det til dem jeg ville vente med at sige det til (til efter NF scanning) så kom det pludselig rigtig hurtig i uge 16 hvor jeg så, så rigtig fin gravid ud.

Det skal nok komme.

Ja det er selvfølelig rigtigt med tøjet, det er ret luksus stadig at kunne være i det Men ja det kommer.. Det er bare mig der er utålmodig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

DenLykkelige

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe, jeg har ikke haft problemer med at ligge på maven, men holder nu også mest af at ligge på side og ryg. Jeg bruger vist dynen mere end en pude til at større mig lidt op af. 

Så skal du snart til NF? 

Jaah om ikke mange dage... Mandag d. 18... Er så nervøs! Og glæder mig så meget.. Manden glæder sig selvfølgelig også Men nu er det bare så tæt på, at nerverne kommer

Anmeld

6. juli 2011

tinasmor

CSDK<3 skriver:

Ja det er selvfølelig rigtigt med tøjet, det er ret luksus stadig at kunne være i det Men ja det kommer.. Det er bare mig der er utålmodig

Ja det kan jeg godt forstå, hele graviditeten er én lang ventetid synes jeg.

Anmeld

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CSDK<3 skriver:

Jaah om ikke mange dage... Mandag d. 18... Er så nervøs! Og glæder mig så meget.. Manden glæder sig selvfølgelig også Men nu er det bare så tæt på, at nerverne kommer

Det er helt naturligt. Heldigvis går det godt for laaaangt de fleste. Og det gør det også for Jer, er jeg sikker på! 

Anmeld

6. juli 2011

Levi&LilysMor

CSDK<3 skriver:

Neej der er ikke længe til.. Ventetiden er bare længere end ugerne synes jeg Ville ønske jeg kunne gå igennem byen og lykkeligt vise min gravide mave frem, og alle bare kunne se det!!

Det skal du skam nok komme til , syntes også tiden var lang dengang man ventede på mavsen, men tiden flyver bare afsted, tag et billede af maven hver gang du går ind i en ny uge så kan du se forskel

Anmeld

6. juli 2011

DenLykkelige

Det er helt naturligt. Heldigvis går det godt for laaaangt de fleste. Og det gør det også for Jer, er jeg sikker på! 

Ja jeg kan heller ikke se hvorfor den lille ikke skulle have det godt derinde.. Vi håber på at alt er som det skal være..

Har også fået taget blodprøver og eftersom jeg ikke har hørt noget fra dem, så må tallene jo være gode nok..

Anmeld

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CSDK<3 skriver:

Ja jeg kan heller ikke se hvorfor den lille ikke skulle have det godt derinde.. Vi håber på at alt er som det skal være..

Har også fået taget blodprøver og eftersom jeg ikke har hørt noget fra dem, så må tallene jo være gode nok..

Anmeld

6. juli 2011

DenLykkelige

Oktoberbaby11 skriver:

Det skal du skam nok komme til , syntes også tiden var lang dengang man ventede på mavsen, men tiden flyver bare afsted, tag et billede af maven hver gang du går ind i en ny uge så kan du se forskel

Jah overvejer at begynde på det med billederne når jeg går ind i uge 12..

Anmeld

6. juli 2011

DenLykkelige

Anmeld

6. juli 2011

annec

CSDK<3 skriver:

Øv øv sidder bare her og kan kigge en masse billeder fra alle jer andre, og min mave vokser bare ikke synes jeg.. Jeg har kun en lille bule under navlen som man kan mærke hvis jeg "suger" maven ind Jeg er lidt chubby, og ved ikke om det derfor man ikke kan se noget, andet end ejg ser fed ud nu... Suuuk... Er 10+6 uger henne, og vil bare gerne snart se noget ...

Bare lidt fustrationer herfra...

På mig kunne man først se det da jeg var 20 uger henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.