Nu springer jeg ud!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Sof

VNB skriver:

stort tillykke med den lille spire i maven!

Tusind tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Sof

CamillaValby skriver:

Stort tillykke med bebs i maven

Tak 

Anmeld

6. juli 2011

Ems30

Stort tillykke Sofie. Hvor er det dejligt at du endelig kan sige det hele verden 

Anmeld

6. juli 2011

Mira0911

Stort tillykke med graviditeten.... 

Anmeld

6. juli 2011

LinLin

Stort tillykke!

Har lige læst den anden tråd  - sikke da nogle mennesker...

Anmeld

6. juli 2011

Sof

Stort tillykke Sofie. Hvor er det dejligt at du endelig kan sige det hele verden 

Tusind tak søde

Ja, det var rart, mest for min familie der så kunne få lov at skråle det ud på facebook 

Anmeld

6. juli 2011

Sof

Mira0911 skriver:

Stort tillykke med graviditeten.... 

Tusind tak 

Anmeld

6. juli 2011

Sof

DAs mor skriver:

Stort tillykke!

Har lige læst den anden tråd  - sikke da nogle mennesker...

Tusind tak 

Tja... De er skam også i fuld gang igen nu hvor bebs i maven er blevet offenliggjort, men det siger mere om dem end om mig og ingen af dem aner egentlig hvem jeg er, så jeg tager det ikke så tungt. Dem om det, de ved jo tilsyneladende ikke bedre, så det er ikke noget der rammer hverken mig eller familien mere  

Anmeld

6. juli 2011

LinLin

Sof skriver:

Tusind tak 

Tja... De er skam også i fuld gang igen nu hvor bebs i maven er blevet offenliggjort, men det siger mere om dem end om mig og ingen af dem aner egentlig hvem jeg er, så jeg tager det ikke så tungt. Dem om det, de ved jo tilsyneladende ikke bedre, så det er ikke noget der rammer hverken mig eller familien mere  

Så det er ikke nogen du kender som sådan...? Det er da næsten endnu mere mærkeligt!

- men godt du ikke tager dig af det

Anmeld

6. juli 2011

Sof

DAs mor skriver:

Så det er ikke nogen du kender som sådan...? Det er da næsten endnu mere mærkeligt!

- men godt du ikke tager dig af det

Jeg har kendt nogle af dem, men der er meget få der kommer helt tæt på mig og kender mig hele vejen igennem og de er ikke nogen af dem, for det har jeg aldrig stolet nok på dem til og det bliver jo bare bekræftet nu.

Men ja, det er meget mærkeligt og synes faktisk mest det er sørgeligt at de ikke har noget bedre og mere fornuftigt at gå op i, men sådan er vi jo så forskellige, heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.