Nu springer jeg ud!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Sof

Frøken J. skriver:

Huske godt den tråd! STORT tillykke, hvor er det fantastisk for jer! 

Tusind tak, vi er også utrolig glade 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Sof

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg ved ikke hvilken tråd der er tale om da linket ikke virker. Men hvorfor ville i dog holde det skjult så længe??? 

Vi følges jo nærmest ad os to, så kan regne ud du venter et julebarn 

Storrt tillykke med det.

Knus fra Alexis 18+6 

Der var flere grunde og en af dem var pga. MA'en sidst. Det var et lidt hårdt slag sidst.

Ja, det gør vi  Ja, jeg har termin 20 december  Super godt timet

Anmeld

5. juli 2011

Fenja09

Dejligt at læse - synes godt nok også det ville være synd, hvis i skulle gå helt til fødslen uden at dele jeres glæde med resten af verdenen!

Meeen nu vidste jeg det jo godt hehe  

Anmeld

5. juli 2011

Sof

ciepige skriver:

Jubiii ikke mere hemmelighed 

Nej, ikke mere hemmelighed  Kun indtil du har været en tur herovre, men nu er det kun din der er en hemmelighed 

Anmeld

5. juli 2011

Sof

twinboys skriver:

Stort tillykke herfra...

Tusind tak 

Anmeld

5. juli 2011

Sof

Mut skriver:

Tillykke...

Tak 

Anmeld

5. juli 2011

FogL

Sof skriver:

Nej, ikke mere hemmelighed  Kun indtil du har været en tur herovre, men nu er det kun din der er en hemmelighed 

Ja... Men det går også nok  

Vi tager hjem i aften, og i morgen for mine forældre det at vide. Og så senere får resten af familien det at vide. Jubi, jeg glæder mig altså lidt! 

Anmeld

5. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sof skriver:

Der var flere grunde og en af dem var pga. MA'en sidst. Det var et lidt hårdt slag sidst.

Ja, det gør vi  Ja, jeg har termin 20 december  Super godt timet

Ja ok. Men dejligt at du vil dele glæden herinde. Ved godt hvor hårdt det er at miste, men jeg håber du virkelig kan glæde dig over denne graviditet selv om man også er bange. 

Som min læge sagde, det her er en helt ny graviditet!

Og det jo sandt. 

Hvor fedt er det lige, så er der 20 dage mellem vores terminer. Det kan være baby kommer til Nytår 

Anmeld

5. juli 2011

Sof

Fenja09 skriver:

Dejligt at læse - synes godt nok også det ville være synd, hvis i skulle gå helt til fødslen uden at dele jeres glæde med resten af verdenen!

Meeen nu vidste jeg det jo godt hehe

Ja, sådan har jeg det også, det orkede jeg ikke. Savnede at give råd, dele glæderne og stille spørgsmål når jeg bliver i tvivl, så nu måtte det ud 

Ja, du var en af de heldige  

Anmeld

5. juli 2011

Sof

ciepige skriver:

Ja... Men det går også nok

Vi tager hjem i aften, og i morgen for mine forældre det at vide. Og så senere får resten af familien det at vide. Jubi, jeg glæder mig altså lidt! 

Det kan jeg godt forstå  Jeg glæder mig til at høre hvordan scanningen er gået og se billeder af den lille 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.