Nu springer jeg ud!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

FogL

Sof skriver:

Det kan jeg godt forstå  Jeg glæder mig til at høre hvordan scanningen er gået og se billeder af den lille 

Gør jeg også  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Sof

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja ok. Men dejligt at du vil dele glæden herinde. Ved godt hvor hårdt det er at miste, men jeg håber du virkelig kan glæde dig over denne graviditet selv om man også er bange.

Som min læge sagde, det her er en helt ny graviditet!

Og det jo sandt. 

Hvor fedt er det lige, så er der 20 dage mellem vores terminer. Det kan være baby kommer til Nytår 

Det er faktisk først efter lægebesøget i dag at jeg sådan rigtig har turde tro på det. Vi har også købt bebs' første dragt nu, så nu begynder det at blvie lidt mere virkeligt og jeg begynder at glæde mig til resten af graviditeten, fødslen og tiden med begge skønne unger ude hos mig 

Det har vi da klaret meget godt  Jeg håber mere på nytårsbarn end julebarn ihvertfald  

Anmeld

5. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Det er faktisk først efter lægebesøget i dag at jeg sådan rigtig har turde tro på det. Vi har også købt bebs' første dragt nu, så nu begynder det at blvie lidt mere virkeligt og jeg begynder at glæde mig til resten af graviditeten, fødslen og tiden med begge skønne unger ude hos mig 

Det har vi da klaret meget godt  Jeg håber mere på nytårsbarn end julebarn ihvertfald  

Hehe lige præcis. Dejligt du nyder det nu. Det fortjener du! 

Jeg skal til MD på fredag, og går alt godt begynder vi at købe lidt ind. Vi har dog allerede lidt på hylden, da vi har fået i gave allerede. 

Jeg er halvvejs om en uge og fatter det slet ikke, haha  

En lækker nytåscocktail er da heller ikke sådan at kimse ad.  

Her der bliver det ikke et julebarn, med mindre man tæller hele December med. Jeg er sikker på baby senest kommer til sin termin, hvorfor ved jeg ikke! 

Anmeld

5. juli 2011

Sof

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe lige præcis. Dejligt du nyder det nu. Det fortjener du! 

Jeg skal til MD på fredag, og går alt godt begynder vi at købe lidt ind. Vi har dog allerede lidt på hylden, da vi har fået i gave allerede. 

Jeg er halvvejs om en uge og fatter det slet ikke, haha  

En lækker nytåscocktail er da heller ikke sådan at kimse ad. 

Her der bliver det ikke et julebarn, med mindre man tæller hele December med. Jeg er sikker på baby senest kommer til sin termin, hvorfor ved jeg ikke! 

Tak søde 

Det blvier spændene  Vil I vide kønnet? Nej, lige pludselig går det stærkt  Jeg synes også det er vildt at jeg er halvvejs om 1 måned. Synes de første 12 uger gik i sneglefart, men de sidste 4 uger er godt nok fløjet afsted

Jeg har inden jeg blev gravid haft mistanke om at jeg fødte juleaftensmorgen, emn det vil jeg altså ikke

Anmeld

5. juli 2011

VNB

stort tillykke med den lille spire i maven!

Anmeld

5. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sof skriver:

Tak søde 

Det blvier spændene  Vil I vide kønnet? Nej, lige pludselig går det stærkt  Jeg synes også det er vildt at jeg er halvvejs om 1 måned. Synes de første 12 uger gik i sneglefart, men de sidste 4 uger er godt nok fløjet afsted

Jeg har inden jeg blev gravid haft mistanke om at jeg fødte juleaftensmorgen, emn det vil jeg altså ikke

Hehe skidt pyt da hvis det er, så bliver det da den vildeste julegave nogensinde  Bliver sjovt at se om det holder stik! 

Manden vil gerne vide kønnet, og jeg vil helst ikke. Men tror vi er kommet frem til, at vi ihvertfald ikke gør noget for ikke at få det afvide til eks. MD på fredag. Så holder jeg bare lidt på, at vi ikke fortæller kønnet til andre lige med det samme, men nu må vi se.  

Hvad med Jer? 

Ej hvor er det altså fedt! 

Anmeld

5. juli 2011

Sof

Her er manden ikke helt sikker og jeg har ikke behov for det, vil gerne have den overraskelse, så hvis vi selv opdager det til en af scanningerne, så er det jo sådan, men hvis ikke, så finder vi først ud af det til fødslen 

Ja, det ville være en fantastisk julegave, men synes dog det ville være lidt synd for barnet, men jeg kan jo ikke tvinge den til at blvie derinde hvis den først vil ud

Anmeld

5. juli 2011

Fenja09

Sof skriver:

Ja, sådan har jeg det også, det orkede jeg ikke. Savnede at give råd, dele glæderne og stille spørgsmål når jeg bliver i tvivl, så nu måtte det ud 

Ja, du var en af de heldige  

Det kan jeg godt forstå - det er da også meget rarere at alle ved det, så man som du skriver, har mulighed for at dele både godt og skidt i graviditeten!  

Er meget glad på jeres vegne

Anmeld

5. juli 2011

Sof

Fenja09 skriver:

Det kan jeg godt forstå - det er da også meget rarere at alle ved det, så man som du skriver, har mulighed for at dele både godt og skidt i graviditeten!

Er meget glad på jeres vegne

Tusind tak søde   

Anmeld

5. juli 2011

CamillaValby

Stort tillykke med bebs i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.