Nu springer jeg ud!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.843 visninger
39 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Sof

Jeg er brugeren bag denne tråd: https://www.baby.dk/debat/114560pi1/graviditet/nf-scanning-overstaaet.aspx

Selvom det skjule have været holdt hemmeligt indtil jeg fødte, så har vi i dag efter en dejlig tur hos lægen hvor vi hørte fin og stærk hjertelyd, valgt at vi ikke vil skjule noget så dejligt som endnu en lille guldklump

Så nu kan jeg endelig skrige det ud til verden  Jeg er i dag 16+0 og jeg nyder min graviditet  Der har ikke været de store gener og bortset fra at jeg allerede ligner en der kunne føde når som helst, så mærker jeg ikke det synderlige til det

Jeg har mærket den lille on/off siden jeg var 10 uger henne, men har ikke rigtig turde tro på det før i dag pga. den MA jeg havde i februar måned, men nu ved jeg jo at den har været god nok alle gangene, så det er dejligt

Nåh, ville bare lige dele min glæde med jer andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

hyskystar

Stort tillykke med graviditetten

Anmeld

5. juli 2011

twinny

stort tillykke...

Anmeld

5. juli 2011

Sof

hyskystar skriver:

Stort tillykke med graviditetten

Tusind tak 

Anmeld

5. juli 2011

Sof

Baby-støv skriver:

stort tillykke...

Tusind tak 

Anmeld

5. juli 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Jeg er brugeren bag denne tråd: https://www.baby.dk/debat/114560pi1/graviditet/nf-scanning-overstaaet.aspx

Selvom det skjule have været holdt hemmeligt indtil jeg fødte, så har vi i dag efter en dejlig tur hos lægen hvor vi hørte fin og stærk hjertelyd, valgt at vi ikke vil skjule noget så dejligt som endnu en lille guldklump

Så nu kan jeg endelig skrige det ud til verden  Jeg er i dag 16+0 og jeg nyder min graviditet  Der har ikke været de store gener og bortset fra at jeg allerede ligner en der kunne føde når som helst, så mærker jeg ikke det synderlige til det

Jeg har mærket den lille on/off siden jeg var 10 uger henne, men har ikke rigtig turde tro på det før i dag pga. den MA jeg havde i februar måned, men nu ved jeg jo at den har været god nok alle gangene, så det er dejligt

Huske godt den tråd! STORT tillykke, hvor er det fantastisk for jer! 

Anmeld

5. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sof skriver:

Jeg ved ikke hvilken tråd der er tale om da linket ikke virker. Men hvorfor ville i dog holde det skjult så længe??? 

Vi følges jo nærmest ad os to, så kan regne ud du venter et julebarn 

Storrt tillykke med det.

Knus fra Alexis 18+6 

Anmeld

5. juli 2011

FogL

Jubiii ikke mere hemmelighed 

Anmeld

5. juli 2011

twinboys

Stort tillykke herfra...

Anmeld

5. juli 2011

.....

Tillykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.