beskyttelse ved samlege efter fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

HAHA, ja jeg nøøøøød også at kunne styre min mens, så da jeg pludselig var tvunget til at tilrettelægge visse ting, fuck det var svært.

jeg har aldrig kunnet hoppe en pause over. jeg fik altid min mens alligevel. og så fik jeg bare så mange brystspændinger at det ikke var til at holde ud.. men jeg blødt aldrig ret meget og havde kun mens i en 3-4 dage.. så tænker at jeg vil hoppe på den vogn igen for det var squ ret nemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

2babygirls

michelledam skriver:

jeg har aldrig kunnet hoppe en pause over. jeg fik altid min mens alligevel. og så fik jeg bare så mange brystspændinger at det ikke var til at holde ud.. men jeg blødt aldrig ret meget og havde kun mens i en 3-4 dage.. så tænker at jeg vil hoppe på den vogn igen for det var squ ret nemt

Ej hvor træls... det er jo lidt det skønne ved den pille... Jeg har selvfølgelig været en klaphat og glemt min pille forleden.. damit!!!

Anmeld

7. juli 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Ej hvor træls... det er jo lidt det skønne ved den pille... Jeg har selvfølgelig været en klaphat og glemt min pille forleden.. damit!!!

åhh så må vi jo håbe der ikke er sket noget der er ret langt til ens mens hvis man er bange for at man er blevet gravid... før i tiden var jeg ret dårlig til at tage mine men jeg har aldrig været gravid før med isabella som self var planlagt

Anmeld

7. juli 2011

2babygirls

michelledam skriver:

åhh så må vi jo håbe der ikke er sket noget der er ret langt til ens mens hvis man er bange for at man er blevet gravid... før i tiden var jeg ret dårlig til at tage mine men jeg har aldrig været gravid før med isabella som self var planlagt

Heller ikke her, men nu hvor man ved det virker dernede, går man lidt i panik, og gennemlæser den dumme folder der følger med haha... Men vi skulle være på det sikre side...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.