beskyttelse ved samlege efter fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.952 visninger
33 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Mother-love

hej piger..

nu er der jo ikke længe til jeg skal op til 8 ugers undersøgelse. og så tænkte jeg hvad synes i er den bedste beskyttelse efter i har født.. jeg har siden jeg var 14 fået p-piller, men er i tvivl om om jeg bare skal hoppe tilbage på dem eller om jeg skal vælge noget andet. for skal jeg have spiral ville det jo være smart at have den med når jeg skal op til lægen..

hvad synes i er bedst? ved både min mor og min søster har haft en del problemer med deres spiraler tror jeg vil få problemer også?

michelle... mor til isabella 5uger gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg tager p-piller - har dog overvejet en p-ring

Anmeld

4. juli 2011

Mother-love

MoarHvidovre skriver:

Jeg tager p-piller - har dog overvejet en p-ring

hvad er en p-ring? med hensyn til p-piller hvornår startede du med dem? efter første menstruation eller bare efter fødsels-blødning stoppede`?

Anmeld

4. juli 2011

Lullaby

michelledam skriver:

hvad er en p-ring? med hensyn til p-piller hvornår startede du med dem? efter første menstruation eller bare efter fødsels-blødning stoppede`?

Man må ikke bruge p-ring så længe man ammer. Der er ikke lavet nok forskning på området.

Anmeld

4. juli 2011

bobbles

michelledam skriver:

hej piger..

nu er der jo ikke længe til jeg skal op til 8 ugers undersøgelse. og så tænkte jeg hvad synes i er den bedste beskyttelse efter i har født.. jeg har siden jeg var 14 fået p-piller, men er i tvivl om om jeg bare skal hoppe tilbage på dem eller om jeg skal vælge noget andet. for skal jeg have spiral ville det jo være smart at have den med når jeg skal op til lægen..

hvad synes i er bedst? ved både min mor og min søster har haft en del problemer med deres spiraler tror jeg vil få problemer også?

michelle... mor til isabella 5uger gammel

Jeg vil rigtig gerne have en p-stav men hvis jeg kan amme så skal jeg bare have p pille igen.. men skal ihvertfald have en p stav når jeg ikke kan amme mere, for vi skal ikke have flere

Anmeld

4. juli 2011

sne190810

Jeg har kobber-spiral, og kan klart anbefale sådan en fætter

Fik den lagt op kort tid efter min 8 ugers undersøgelse, mærkede intet og har stadig intet mærket til den.

Anmeld

4. juli 2011

ledermus

man må da ikke tage p-piller mens man ammer??? eller har jeg misforstået noget

Anmeld

4. juli 2011

Corn

Jeg har haft p-piller fra jeg var 13 år, men stoppede for at få 1. barn, startede igen indtil jeg skulle have nr. 2 og nu vil jeg ikke tilbage.

HOLD OP de påvirkede mit sind/humør/velvære... Noget jeg jo ellers ikke har tænkt over før, da jeg jo havde været vant til det. Jeg havde mega humørsvingninger og jeg synes selv jeg nærmede mig manio-depressiv tilstand...

Så her står den på kadonger indtil vi finder på noget andet (eller bestemmer os for, at få nr. 4)

Anmeld

4. juli 2011

bobbles

ledermus skriver:

man må da ikke tage p-piller mens man ammer??? eller har jeg misforstået noget

det ved jeg virkelig ikke.. men et eller andet skal man jo bruge, for skal ihvertfald ikke være gravid igen..

Anmeld

4. juli 2011

bobbles

Corn skriver:

Jeg har haft p-piller fra jeg var 13 år, men stoppede for at få 1. barn, startede igen indtil jeg skulle have nr. 2 og nu vil jeg ikke tilbage.

HOLD OP de påvirkede mit sind/humør/velvære... Noget jeg jo ellers ikke har tænkt over før, da jeg jo havde været vant til det. Jeg havde mega humørsvingninger og jeg synes selv jeg nærmede mig manio-depressiv tilstand...

Så her står den på kadonger indtil vi finder på noget andet (eller bestemmer os for, at få nr. 4)

jeg fik os af vide af min læge at jeg nok havde pms for mange år siden, måske det var p pillernes skyld så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.