beskyttelse ved samlege efter fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

ledermus

Frøken Christiansen skriver:

det ved jeg virkelig ikke.. men et eller andet skal man jo bruge, for skal ihvertfald ikke være gravid igen..

min læge foreslog til 8 ugers undersøgelsen spiral eller kondomer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
michelledam skriver:

hvad er en p-ring? med hensyn til p-piller hvornår startede du med dem? efter første menstruation eller bare efter fødsels-blødning stoppede`?

Jeg startede først med p-piller efter 1. menstration - ellers fremprovokere du den bare og det gad jeg ikke.

En p-ring er et lille ring du fører op "dernede" http://www.p-ring.dk/

Anmeld

4. juli 2011

Mother-love

ledermus skriver:

man må da ikke tage p-piller mens man ammer??? eller har jeg misforstået noget

jeg ammer ikke mere det stoppede jeg med for en uge siden da jeg ikke havde nok til hende

Anmeld

4. juli 2011

Mother-love

MoarHvidovre skriver:

Jeg startede først med p-piller efter 1. menstration - ellers fremprovokere du den bare og det gad jeg ikke.

En p-ring er et lille ring du fører op "dernede" http://www.p-ring.dk/

er den virkelig sikker? og skal den sættes over livmoderhalsen eller? kan den ikke falde ud?

Anmeld

4. juli 2011

Muffinmus

jeg fik p-ringen til min 8 ugers, den er ret smart synes jeg og hadve kun få problemer et par minutter den første gang jeg skulle prøve:-)

Ellers har det kørt ret godt.

Anmeld

4. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
michelledam skriver:

er den virkelig sikker? og skal den sættes over livmoderhalsen eller? kan den ikke falde ud?

Ja, den er 100% sikker og kan ikke falde ud. Jeg ved ikke nøjagtig, hvor den sidder. Men alle som har den skulle være rigtig glade for den

Anmeld

4. juli 2011

Mother-love

MoarHvidovre skriver:

Ja, den er 100% sikker og kan ikke falde ud. Jeg ved ikke nøjagtig, hvor den sidder. Men alle som har den skulle være rigtig glade for den

okay det lyder godt hvor meget koster den? det foregår vel på samme måde som med ppiller at man får den på recept og får til 3 måneder af gangen eller skal man hente ny hver månede? har du oplevet at den er blevet skubbet for langt op og svær at få ud igen når man nu har haft sex? altså min kærestes lem er jo meget længere end mine fingre hehe

Anmeld

4. juli 2011

Mother-love

MariaE skriver:

jeg fik p-ringen til min 8 ugers, den er ret smart synes jeg og hadve kun få problemer et par minutter den første gang jeg skulle prøve:-)

Ellers har det kørt ret godt.

er den nem nok at få ud når det er?

Anmeld

4. juli 2011

ledermus

michelledam skriver:

jeg ammer ikke mere det stoppede jeg med for en uge siden da jeg ikke havde nok til hende

ok...Kender godt det med ikke at have nok jeg har fra start af måttet supplere amningen med flaske

Anmeld

4. juli 2011

Corn

Frøken Christiansen skriver:

jeg fik os af vide af min læge at jeg nok havde pms for mange år siden, måske det var p pillernes skyld så?

Måske ja... synes det tankevækkende at jeg fx var cutter i mine unge dage, når det måske slet ikke ville have været et problem, hvis jeg havde brugt anden form for prævention

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.