Wup wup - Vi venter spændt! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

***S***

En masse ve-støv til dig!!

Dejligt at hører du har det godt og er afslappede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Maalene

Uhh, hvor spændende søde

Er der kommet mere gang i den? Synes snart han skal komme ud, så vi kan se jeres lille guldklump

Anmeld

5. juli 2011

Happiness

Maalene skriver:

Uhh, hvor spændende søde

Er der kommet mere gang i den? Synes snart han skal komme ud, så vi kan se jeres lille guldklump

Indtil videre er der ikke sket noget... Andet end mere råmælk og dårlig mave

Men nu må vi se. Der burde jo gerne være gang i veerne inden torsdag, hvis det skulle have en effekt.

Men håber at der snart sker noget. Fik kun 5 timers søvn i nat, der var bare gang i lillemanden  Men har gjort hovedrent og været aktiv idag, så burde kunne sove i nat! Lige meget hvor aktiv han end mener han skal være

Anmeld

5. juli 2011

Maalene

Happiness skriver:

Indtil videre er der ikke sket noget... Andet end mere råmælk og dårlig mave

Men nu må vi se. Der burde jo gerne være gang i veerne inden torsdag, hvis det skulle have en effekt.

Men håber at der snart sker noget. Fik kun 5 timers søvn i nat, der var bare gang i lillemanden  Men har gjort hovedrent og været aktiv idag, så burde kunne sove i nat! Lige meget hvor aktiv han end mener han skal være

Uhh - er det ikke det man kalder redebyggeri? Det er der ihvertfald nogle som siger, er tegn på at fødslen er lige om hjørnet

Eeej, er så spændt, hvis det går igang inden torsdag er jeg også nødt til, at få sådan en behandling, når jeg nærmer mig termin

Haha - han skal jo lige have danset de sidste samba-rytmer inden han kommer ud til jer

Håber du får mere søvn i nat, så du er udhvilet og klar til, når fødslen går igang i morgen (hepper jeg på)

Anmeld

5. juli 2011

Happiness

Maalene skriver:

Uhh - er det ikke det man kalder redebyggeri? Det er der ihvertfald nogle som siger, er tegn på at fødslen er lige om hjørnet

Eeej, er så spændt, hvis det går igang inden torsdag er jeg også nødt til, at få sådan en behandling, når jeg nærmer mig termin

Haha - han skal jo lige have danset de sidste samba-rytmer inden han kommer ud til jer

Håber du får mere søvn i nat, så du er udhvilet og klar til, når fødslen går igang i morgen (hepper jeg på)

Hepper også på det går igang imorgen. Kan ikke helt overskue hvis det skulle ske i nat VIl liiiige sove lidt først

Hvordan går det ellers? Hygger prinsessen sig godt inde i mavsen?

Anmeld

5. juli 2011

Fru Nielsen

Ihh hvor spændende....

Hvor trykker man for at sætte gang i tingene?

Ikke fordi jeg skal gøre det endnu, da jeg har 5 uger til termin endnu, men er da rart at vide det til den tid????

Vee-støv sendt afsted til dig.....

Anmeld

5. juli 2011

Maalene

Happiness skriver:

Hepper også på det går igang imorgen. Kan ikke helt overskue hvis det skulle ske i nat VIl liiiige sove lidt først

Hvordan går det ellers? Hygger prinsessen sig godt inde i mavsen?

Nej, hepper også på en god nats søvn for dig - og SÅ ellers en ordentlig omgang veer (som forhåbentlig ikke gør alt for ondt), så lilleprinsen kan komme ud

Ja, hun er en rigtig vildbasse Hehe... Kærestens var på Tunø og arbejde i sidste uge, hvor han var nødt til at overnatte, og han blev noget chokeret over, hvor meget mere tydelige sparkene var blevet i løbet af de dage - så det er bare skønt skønt SKØNT

Anmeld

5. juli 2011

Happiness

Fru Nielsen skriver:

Ihh hvor spændende....

Ikke fordi jeg skal gøre det endnu, da jeg har 5 uger til termin endnu, men er da rart at vide det til den tid????

Hun trykkede flere steder. Bl.a. på siden af foden får at stimulere æggestokkene, så de udskiller hormoner. Og så på indersiden af foden ved hælen for at stimulere livmoderen. Og på storetåen, ´kan ikke lige huske hvad det var godt for... Men den trykkede hun på samtidigt med de andre... Prøver at se om jeg kan finde et billede, så jeg kan vise hvor hun trykkede...

Anmeld

5. juli 2011

Happiness

Maalene skriver:

Nej, hepper også på en god nats søvn for dig - og SÅ ellers en ordentlig omgang veer (som forhåbentlig ikke gør alt for ondt), så lilleprinsen kan komme ud

Ja, hun er en rigtig vildbasse Hehe... Kærestens var på Tunø og arbejde i sidste uge, hvor han var nødt til at overnatte, og han blev noget chokeret over, hvor meget mere tydelige sparkene var blevet i løbet af de dage - så det er bare skønt skønt SKØNT

Ihh hvor dejligt søde! Der er ikke noget bedre end guldklumpernes spark

Jamen lad os håbe på veer imorgen Selv om jeg tvivler på det. Har ikke engang haft så tydelige plukveer som de andre dage...

Anmeld

5. juli 2011

Happiness

Fru Nielsen skriver:

Ihh hvor spændende....

Kunne ikk elige finde et billede. Men fandt det her da jeg søgte:

Hypofyse findes under foden både højre og venstre storetå lige på midten af tåen ? punkt A.

Æggestokke findes punktet under foden 1/3 del op fra hælen lige i midten på både højre og venstre fod ? punkt B. Desuden sidder punktet på over siden af foden lige ved hælen, på sammen side som din lilletå. Hvis du tager fat i hælen, så er der ca. 2 fingre oppe ? punkt C.

Livmoder findes på oversiden af foden - på samme side som din storetå ved hælen. Cirka 2 fingre opppe over hælen sidder punktet - punkt D.

Der er 3 gode teknikker man kan benytte.

1) Man massere med tommelfingeren det ømme sted med cirkelbevægelser
2) Man holder et fast tryk i 1-2 minutter
3) Man bøjer og strækker sin tommelfingere over zonen

Det beskriver meget godt hvor jeg blev trykket Blev også trykket andre steder, men fik jo også behandling for vand i føder, ben og smerter i bækken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.