Wup wup - Vi venter spændt! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.260 visninger
40 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Happiness

Så har jeg været nede og få hotstonemassage og zoneterapi Spurgte om hun ikke ville trykke på nogle punkter der liiiiige kunne sætte fut i sagerne Og det ville hun gerne!

Så hun har trykket og trykket og gjort en masse for at sætte gang i den. Ret sjovt for hun kunne trykke på et bestemt punkt på foden, og vupti, så sprællede Lukas i maven Og det var hver gang!

Nu sidder jeg bare og håber på at det har en effekt Ved egentligt ikke hvor længe det er om at virke (hvis det virker)...

Men send I bare vestøv, for er da helt parat til at modtage min søn indenfor de næste par dage!!!

Knus en meget dejlig afslappende kommende mor. Der dog kan fornemme lidt murren i underlivet  Eller er det ren indbildning.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Så har jeg været nede og få hotstonemassage og zoneterapi Spurgte om hun ikke ville trykke på nogle punkter der liiiiige kunne sætte fut i sagerne Og det ville hun gerne!

Så hun har trykket og trykket og gjort en masse for at sætte gang i den. Ret sjovt for hun kunne trykke på et bestemt punkt på foden, og vupti, så sprællede Lukas i maven Og det var hver gang!

Nu sidder jeg bare og håber på at det har en effekt Ved egentligt ikke hvor længe det er om at virke (hvis det virker)...

Men send I bare vestøv, for er da helt parat til at modtage min søn indenfor de næste par dage!!!

Knus en meget dejlig afslappende kommende mor. Der dog kan fornemme lidt murren i underlivet  Eller er det ren indbildning.....

MAAAAASSER af ve-støv til dig søde!!!! Håber din omgang hotstonemassage kan sætte gang i det hele og at vi snart får en update fyyldt med billeder af lille Lukas...

Anmeld

4. juli 2011

Mikkel's mor <3

for at det har sat noget igang
-du kan også selv eller få manden til at nusse/trykke blidt uder dine ankler, det skulle også sætte gang i det

massere af ve støv pustes i din retning***********

Anmeld

4. juli 2011

Mor010711

Be om at du holder os opdateret på om det har en virkning, for så er det da det jeg skal. 

Krydser fingre for dig 

Anmeld

4. juli 2011

Happiness

BabyBambi skriver:

MAAAAASSER af ve-støv til dig søde!!!! Håber din omgang hotstonemassage kan sætte gang i det hele og at vi snart får en update fyyldt med billeder af lille Lukas...

Tak søde! Det var mere zoneterapien hun mener kunne sætte gang i det. Synes ihvertfald der er gang i min mave nu. Men ingen veer endnu.

Men kunne da mærke at der skete et eller andet da hun trykkede de forskellige steder...

Anmeld

4. juli 2011

RiUL

Jeg sender en masse ve støv til dig 

Bliver spændende at se om massagen og zoneterapien virker

Anmeld

4. juli 2011

Happiness

Mikkel's mor <3 skriver:

for at det har sat noget igang
-du kan også selv eller få manden til at nusse/trykke blidt uder dine ankler, det skulle også sætte gang i det

massere af ve støv pustes i din retning***********

Det må jeg gøre. Det var også omkring anklen at hun trykkede mest. Der skulle livmodermusklen sidde.. HUn trykkede så også på siden af føderne. Skulle være æggestokkene. Noget med at de skal udskille et hormon eller noget... Fik ikke helt fat i det...

Men håber virkelig at det hjælper. Har haft 2 helvedes nætter pga hyppige plukveer... 

Anmeld

4. juli 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Tak søde! Det var mere zoneterapien hun mener kunne sætte gang i det. Synes ihvertfald der er gang i min mave nu. Men ingen veer endnu.

Men kunne da mærke at der skete et eller andet da hun trykkede de forskellige steder...

Aarh okay... Meen det tegner jo godt at der allerede er et eller andet under opsejling...

Du får nok veer i løbet af natten og så føder du bette-Lukas engang i morgen...

Bliver spændende, jeg ser frem til en update snarligt... Du kan altid skrive mig en sms hvis det er, så skal jeg nok updatere herinde så hurtigt jeg kan..

Anmeld

4. juli 2011

Happiness

Mor010711 skriver:

Be om at du holder os opdateret på om det har en virkning, for så er det da det jeg skal. 

Krydser fingre for dig 

Skal nok komme med en opdatering! Men fik ikke spurgt hende hvor lang tid det er om at virke. Jeg lovede bare at sende hende en sms når han er ude og om det var samme dag eller senere... Så kan da være jeg har min dejlige dreng i armene engang i morgen

Man har jo lov at håbe!

Anmeld

4. juli 2011

Happiness

BabyBambi skriver:

Aarh okay... Meen det tegner jo godt at der allerede er et eller andet under opsejling...

Du får nok veer i løbet af natten og så føder du bette-Lukas engang i morgen...

Bliver spændende, jeg ser frem til en update snarligt... Du kan altid skrive mig en sms hvis det er, så skal jeg nok updatere herinde så hurtigt jeg kan..

Ja det kunne være så lækkert at det gik igang i nat! Har sovet skidt de sidste 2 nætter pga plukveer. Så vil jeg sgu hellere have veer

Og skal nok sende en sms når han er ude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.