Wup wup - Vi venter spændt! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Happiness

RiUL skriver:

Jeg sender en masse ve støv til dig 

Bliver spændende at se om massagen og zoneterapien virker

Mange tak! Ja, hun har jo hjulpet mig af med mange smerter via zoneterapien under min graviditet! Så har et lille håb om det nok skal virke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Ja det kunne være så lækkert at det gik igang i nat! Har sovet skidt de sidste 2 nætter pga plukveer. Så vil jeg sgu hellere have veer

Og skal nok sende en sms når han er ude.

Hehe ja det kan jeg nu altså godt forstå, så lad os for at de plukveer snart bliver til rigtige veer..

Lyder godt, glæder mig til update..

Anmeld

4. juli 2011

RiUL

Happiness skriver:

Mange tak! Ja, hun har jo hjulpet mig af med mange smerter via zoneterapien under min graviditet! Så har et lille håb om det nok skal virke!

Uh, jeg krydser fingre  

Er det en her på Amager? Kunne jo være man skulle lægge aflægge hende et besøg når man nærmer sig termin

Anmeld

4. juli 2011

Happiness

RiUL skriver:

Uh, jeg krydser fingre  

Er det en her på Amager? Kunne jo være man skulle lægge aflægge hende et besøg når man nærmer sig termin

Jep det er hos "den blå delfin". Den ligger både på Amagerbrogade og Saltværksvej

Anmeld

4. juli 2011

RiUL

Happiness skriver:

Jep det er hos "den blå delfin". Den ligger både på Amagerbrogade og Saltværksvej

Okay, det må jeg prøve Har godt hørt om stedet  

Anmeld

4. juli 2011

Kay

ihhh det bliver spændene at høre om... selvom jeg har oddset på d. 16

husk også at skrive til mig.... ihhh er så spændt så det kripler

Anmeld

4. juli 2011

Happiness

Kay skriver:

Tror ikke jeg har dit nummer mere DU kan lige sende det i en pb. Så skal jeg nok sende en sms.

Indtil videre er der ikke så meget... Dog går plukveerne lidt mere om i lænden nu.... Men nu må vi se om han snyder sin mor og venter til d. 16

Men igen, så kan jeg komme i biffen d. 13

Anmeld

4. juli 2011

Happiness

Kay skriver:

Og forresten... Ikke et ord om zoneterapien inde på facebook Opdatere herinde hvis jeg får veer. Men vil ikke have det ud på fjæsen før han er helt ude Ellers får man bare titusinde opkald i løbet af det næste stykke tid

Anmeld

4. juli 2011

Kay

Happiness skriver:

Og forresten... Ikke et ord om zoneterapien inde på facebook Opdatere herinde hvis jeg får veer. Men vil ikke have det ud på fjæsen før han er helt ude Ellers får man bare titusinde opkald i løbet af det næste stykke tid

Hihi... jeg ved ingen ting

Anmeld

4. juli 2011

brikble

Jamen uanset hvad, så har jeg altså aldrig hørt om nogen, hvor barnet er blevet derinde!!

Jeg er gået gennemsnitlig 14 dage over tid hver gang ... (og jeg har født fem gange) ... og har haft ulidelige plukveer de sidste 14 dage også hver gang, så jeg til sidst ikke kunne mærke at jeg var i gang, før de simpelthen nev som bare ... --

Stort til dig, og pøj pøj med det ...

Britta.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.