Wup wup - Vi venter spændt! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Happiness

brikble skriver:

Jamen uanset hvad, så har jeg altså aldrig hørt om nogen, hvor barnet er blevet derinde!!

Jeg er gået gennemsnitlig 14 dage over tid hver gang ... (og jeg har født fem gange) ... og har haft ulidelige plukveer de sidste 14 dage også hver gang, så jeg til sidst ikke kunne mærke at jeg var i gang, før de simpelthen nev som bare ... --

Stort til dig, og pøj pøj med det ...

Britta.

Er også sikker på han nok skal komme ud Kunne bare være rart at det skete snart, og jeg slipper for at gå de 14 dage over tid

Men han kommer jo når han kommer! Men synes det var forsøget værd med zoneterapi, når jeg alligevel skulle derned og have det mod nogle smerter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

norenberg

den hoppede jeg også på da jeg var gravid og nærmede mig fødslen...fik tre behandlinger 2100 kr fattigere og der skete ikke en dyt knægten kom først 14 dage senere ved at sygehuset satte det i gang ved at tage foster vandet men håber det virker for dig....

Anmeld

4. juli 2011

Happiness

den hoppede jeg også på da jeg var gravid og nærmede mig fødslen...fik tre behandlinger 2100 kr fattigere og der skete ikke en dyt knægten kom først 14 dage senere ved at sygehuset satte det i gang ved at tage foster vandet men håber det virker for dig....

Hvorfor 3, det lyder da helt hen i vejret!?? Kender til 2 hvor det har virket. Eller måske Man kan jo ikke vide om det er det der har gjort det  Men de fik altså kun én behandling! Og fik afvide at det var der ikke skulle flere til.

Jeg fik ikke behandlingen for at blive "sat igang" Jeg lider af dårlig ryg, og mit bækken driller, så får massage og zoneterapi imod det. Så spurgte bare om hun kunne trykke på nogle punkter, når jeg alligevel havde skoene ae 

Så har ikke betalt mere end de penge jeg alligevel skulle af med Så bliver ikke skuffet hvis der ikke sker noget Dog meget glad hvis der gør

Anmeld

4. juli 2011

norenberg

Happiness skriver:

Hvorfor 3, det lyder da helt hen i vejret!?? Kender til 2 hvor det har virket. Eller måske Man kan jo ikke vide om det er det der har gjort det  Men de fik altså kun én behandling! Og fik afvide at det var der ikke skulle flere til.

Jeg fik ikke behandlingen for at blive "sat igang" Jeg lider af dårlig ryg, og mit bækken driller, så får massage og zoneterapi imod det. Så spurgte bare om hun kunne trykke på nogle punkter, når jeg alligevel havde skoene ae 

Så har ikke betalt mere end de penge jeg alligevel skulle af med Så bliver ikke skuffet hvis der ikke sker noget Dog meget glad hvis der gør

jeg fik det gjort for at sætte det i gang og skulle have 3 gange med 2 dages mellemrum

Anmeld

4. juli 2011

Happiness

norenberg skriver:

jeg fik det gjort for at sætte det i gang og skulle have 3 gange med 2 dages mellemrum

Ok. Så burde der næsten være en garanti på. Især når det er så mange penge!

Anmeld

4. juli 2011

Mikkel's mor <3

Happiness skriver:

Det må jeg gøre. Det var også omkring anklen at hun trykkede mest. Der skulle livmodermusklen sidde.. HUn trykkede så også på siden af føderne. Skulle være æggestokkene. Noget med at de skal udskille et hormon eller noget... Fik ikke helt fat i det...

Men håber virkelig at det hjælper. Har haft 2 helvedes nætter pga hyppige plukveer... 

Det har du nemlig helt ret i havde så ondt de to steder dagen før jeg gik i fødsel..

-årh hvor træls, håber du får sovet lidt i løbet af dagene så

Anmeld

4. juli 2011

Happiness

Mikkel's mor <3 skriver:

Det har du nemlig helt ret i havde så ondt de to steder dagen før jeg gik i fødsel..

-årh hvor træls, håber du får sovet lidt i løbet af dagene så

Jeg var også pænt øm da hun trykkede der Der på anklen kunne jeg næsten ikke holde det ud.. Men har jo også haft en del pluveer, så livmoderen har jo arbejdet på højtryk

Er desværre dum til at tage middagslure. Men må gøre det imorgen, hvis jeg får endnu en hård nat.

Anmeld

4. juli 2011

Mikkel's mor <3

Happiness skriver:

Jeg var også pænt øm da hun trykkede der Der på anklen kunne jeg næsten ikke holde det ud.. Men har jo også haft en del pluveer, så livmoderen har jo arbejdet på højtryk

Er desværre dum til at tage middagslure. Men må gøre det imorgen, hvis jeg får endnu en hård nat.

Ja det må du gøre.. og bliver du meget øm senere på aftenen/ugen kan det godt hjælpe at blive nusset lidt de steder.. det er heldigvis kun et tegn på at kroppen arbejder når det gør ondt

Anmeld

4. juli 2011

Happiness

Mikkel's mor <3 skriver:

Ja det må du gøre.. og bliver du meget øm senere på aftenen/ugen kan det godt hjælpe at blive nusset lidt de steder.. det er heldigvis kun et tegn på at kroppen arbejder når det gør ondt

Ja det er jo det

Hun har ihvertfald sat gang i noget. Mine bryster lækker for vildt! De har gjort det hver dag, og har selv kunne presse lidt ud. Men nu LØBER det bare... Min BH er helt våd og klistret...

Har hørt mig frem hos dem hvor det har virket på. (måske virket ) De sagde at der lige gik et døgn tid og så kom veerne, hos dem begge. Så håber at jeg imorgen ved denne tid går rundt i stuen med veer

Anmeld

5. juli 2011

Mikkel's mor <3

Happiness skriver:

Ja det er jo det

Hun har ihvertfald sat gang i noget. Mine bryster lækker for vildt! De har gjort det hver dag, og har selv kunne presse lidt ud. Men nu LØBER det bare... Min BH er helt våd og klistret...

Har hørt mig frem hos dem hvor det har virket på. (måske virket ) De sagde at der lige gik et døgn tid og så kom veerne, hos dem begge. Så håber at jeg imorgen ved denne tid går rundt i stuen med veer

uhh hvor spændene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.