Snakkede lige med FG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Fantastisk

Så går projekt overtalelse hermed igang igen

hihi... Ja jeg ville bestem ikke undvære Med Nicklas var vi helt overvældet da vi bare kunne se hvor han lignede sin far, lille pigen ligner sin storbror.

Selv da Nicklas kom ud var det som at se scanningsbillederne man var helt sikker på han ikke var blevet byttet undervej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Maalene

Sanne og Nicklas skriver:

hihi... Ja jeg ville bestem ikke undvære Med Nicklas var vi helt overvældet da vi bare kunne se hvor han lignede sin far, lille pigen ligner sin storbror.

Selv da Nicklas kom ud var det som at se scanningsbillederne man var helt sikker på han ikke var blevet byttet undervej

Haha - vil nu også mene, at det vil kunne mærkes, hvis nogle prøver at bytte hende ud derinde

Er igang med at bestille en scanning

Anmeld

7. juli 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Haha - vil nu også mene, at det vil kunne mærkes, hvis nogle prøver at bytte hende ud derinde

Er igang med at bestille en scanning

Iiih glæd jer det er så fantastisk. Du må ligge lidt billeder op.

Ja, det ville man jo helt sikkert men jeg så jo ikke Nicklas så meget de første par timer så der kunne de nok godt have byttet rund hvis det var uden jeg opdagede det hvis billederne ikke hvade vist hvor meget han lignede sin far. jeg var jo så doppet

Anmeld

7. juli 2011

Maalene

Iiih glæd jer det er så fantastisk. Du må ligge lidt billeder op.

Ja, det ville man jo helt sikkert men jeg så jo ikke Nicklas så meget de første par timer så der kunne de nok godt have byttet rund hvis det var uden jeg opdagede det hvis billederne ikke hvade vist hvor meget han lignede sin far. jeg var jo så doppet

Det skal jeg nok Bliver først den 16. juli, men ihh hvor bliver det bare godt Kan slet ikke vente... Hehe...

Nårhh ja, på den måde... Det kan jeg godt se... Lyder som en rigtig hård omgang.. Håber det går nemmere med lillesøster

Anmeld

8. juli 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Det skal jeg nok Bliver først den 16. juli, men ihh hvor bliver det bare godt Kan slet ikke vente... Hehe...

Nårhh ja, på den måde... Det kan jeg godt se... Lyder som en rigtig hård omgang.. Håber det går nemmere med lillesøster

Det er jo lige om lidt... iiih glæder mig helt på jeres vejne.

Anmeld

8. juli 2011

Maalene

Det er jo lige om lidt... iiih glæder mig helt på jeres vejne.

Hvor er du sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.