Snakkede lige med FG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Arhh okay Er det pga. hofterne du har været sygemeldt siden efteråret?

Snart og snart Haha... Vi skal lige have spartlet færdigt, tapeseret, malet og sat lofter og gulv op

Okay, så har I også lidt og se til Men bliver da dejligt at I kan gå og hygge jer sammen de sidste uger inden hun kommer

Ja, det vil jeg virkelig også, men hun skal nu helst ikke komme endnu, hun må gerne blive bagt lidt mere færdig

Nej lå syge i 2 uger og derefter havde jeg bare svært ved at komme igang igen, det er bare et fritids job Og så kom graviditeten og ville ikke satse noget, så tog ikke på arbejde, da tøserne jo kommer i første række.

Hold da op, i bor i eget hus? Der skal da laves noget

Meget meget lidt. Keder mig helt vildt, men sådan er det jo.

Nej en gang slut august/start september vil dog ikke gøre mig noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Nej lå syge i 2 uger og derefter havde jeg bare svært ved at komme igang igen, det er bare et fritids job Og så kom graviditeten og ville ikke satse noget, så tog ikke på arbejde, da tøserne jo kommer i første række.

Hold da op, i bor i eget hus? Der skal da laves noget

Meget meget lidt. Keder mig helt vildt, men sådan er det jo.

Nej en gang slut august/start september vil dog ikke gøre mig noget

Det kan jeg virkelig godt forstå - ville have gjort det samme som dig, stoppede selv med håndbold med det samme jeg stod med testen

Ja, det gør vi - 252 kvm. så der er dæleme nok og se til Men også dejligt med masser af plads jo

Så er det godt du har baby.dk og fornøje dig med

Ja, det kunne være helt helt perfekt - sådan fra uge 37 er de velkomne

Anmeld

5. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå - ville have gjort det samme som dig, stoppede selv med håndbold med det samme jeg stod med testen

Ja, det gør vi - 252 kvm. så der er dæleme nok og se til Men også dejligt med masser af plads jo

Så er det godt du har baby.dk og fornøje dig med

Ja, det kunne være helt helt perfekt - sådan fra uge 37 er de velkomne

Hehe, kvinder bliver så overbeskyttede.

Det var da stort, men det er ikke i så pæn stand?

Men der sker ingenting herinde for tiden, det er bare kedeligt

36 herhjemme Så længe lungerne er færdige (34+0) og vægten er ok, så kommer hun bare

Anmeld

5. juli 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Hehe, kvinder bliver så overbeskyttede.

Det var da stort, men det er ikke i så pæn stand?

Men der sker ingenting herinde for tiden, det er bare kedeligt

36 herhjemme Så længe lungerne er færdige (34+0) og vægten er ok, så kommer hun bare

Ja, vi er nogle værre nogen Men er målmand, og ville heller ikke udsætte mine holdkammerater for det, sæt nu 1 af dem skød mig i maven, og det satte gang i en abort... Puhh, vil jeg ikke kunne

Jo, det er det blevet... Hehe... Vi er helt færdige med underetagen, nu mangler vi bare værelserne ovenpå og badeværelset ovenpå, så det begynder snart at ligne noget Du kan se det her, hvis det er:

https://www.baby.dk/debat/76603pi1/ordet-er-frit/hu set-foer-og-efter-underetagen--billedspam-.aspx

Det er nok fordi mange er taget på ferie, mon ikke der lige pludselig kommer knald på igen

Ja, så længe de er klar til at erobre verden, så er vi også klar til at tage imod dem

Anmeld

5. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, vi er nogle værre nogen Men er målmand, og ville heller ikke udsætte mine holdkammerater for det, sæt nu 1 af dem skød mig i maven, og det satte gang i en abort... Puhh, vil jeg ikke kunne

Jo, det er det blevet... Hehe... Vi er helt færdige med underetagen, nu mangler vi bare værelserne ovenpå og badeværelset ovenpå, så det begynder snart at ligne noget Du kan se det her, hvis det er:

https://www.baby.dk/debat/76603pi1/ordet-er-frit/hu set-foer-og-efter-underetagen--billedspam-.aspx

Det er nok fordi mange er taget på ferie, mon ikke der lige pludselig kommer knald på igen

Ja, så længe de er klar til at erobre verden, så er vi også klar til at tage imod dem

Ja okay, men det er jo også en kontaktsport, så det kan jo desværre ske... Men forstår dig nu godt.

Uhh vil også gerne se en plantegning, men det er måske ikke lige til?

Den tjekker jeg lige

Ja, men det er nu jeg kender mig, hehe.

Det er jo det, hehe. Men hvis hun kunne klare det uden problemer, så måtte hun altså godt komme ud nu

Anmeld

5. juli 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Ja okay, men det er jo også en kontaktsport, så det kan jo desværre ske... Men forstår dig nu godt.

Uhh vil også gerne se en plantegning, men det er måske ikke lige til?

Den tjekker jeg lige

Ja, men det er nu jeg kender mig, hehe.

Det er jo det, hehe. Men hvis hun kunne klare det uden problemer, så måtte hun altså godt komme ud nu

Ja, sådan har jeg det virkelig også, men de har vidst bedst af, at blive derinde halvanden måneds tid endnu, så det synes jeg de skal

Har lige set du har skrevet - svarer dig lige der, og så ser jeg om jeg kan fikse en plantegning

Anmeld

5. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, sådan har jeg det virkelig også, men de har vidst bedst af, at blive derinde halvanden måneds tid endnu, så det synes jeg de skal

Har lige set du har skrevet - svarer dig lige der, og så ser jeg om jeg kan fikse en plantegning

Ja og det er irreterende at de ikke bare kommer ud efter 9 uger og ikke måneder, det vil passe mig meget bedre

Super

Anmeld

5. juli 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Ja og det er irreterende at de ikke bare kommer ud efter 9 uger og ikke måneder, det vil passe mig meget bedre

Super

Haha - ja, så var vi ikke så utålmodige

Anmeld

5. juli 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Ja, er jeg slet heller ikke i tvivl om, er VILD efter at se hende, men manden synes ikke det er nødvendigt MÆND

Du må Hilse din mand og sige fra min at det er en kæmpe oplevelse og i sær nu hvor man virkelig kan se hvordan barnet udvilker sig og begynder at få træt efter sine forældre.

Her sagde manden også da jeg ventede Nicklas at 1400kr var mange penge, men efter scanningen måtte han erkende at de penge var givet ud til noget helt specialt.

Anmeld

5. juli 2011

Maalene

Sanne og Nicklas skriver:

Du må Hilse din mand og sige fra min at det er en kæmpe oplevelse og i sær nu hvor man virkelig kan se hvordan barnet udvilker sig og begynder at få træt efter sine forældre.

Her sagde manden også da jeg ventede Nicklas at 1400kr var mange penge, men efter scanningen måtte han erkende at de penge var givet ud til noget helt specialt.

Fantastisk

Så går projekt overtalelse hermed igang igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.