Snakkede lige med FG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Hold da op, så tror jeg du mærker hende noget mere end jeg mærker vores prinsesse

Det er faktisk meget forskelligt, men meget, hvis jeg har været aktiv og så sætter mig på sofaen eller lignende, så skal hun lige minde os om, at hun altså har det godt derinde

Og så er hun begyndt at lægge sig helt ud mod maven, hvis jeg ligger mig på siden, så når jeg vender mig om på ryggen igen, så kan jeg ligeså tydeligt mærke hende udenpå maven

Hihi - de siger jo også, at de nyder at køre bil, når de er kommet til verden, da det minder om lydene i mors mave - så kun godt at hun allerede er vild med det

Det er desværre ikke så ofte med de super aktive dage.

Jamen du stresser oss rundt hele tiden

Ja, min navle har ikke været midt på maven siden starten af april Nogle dage kan man endda se, at hun strutter med numsen, som strikker ud ad.

Ja tror det næsten, hehe. Håber snart hun reagere på stemmer, det må snart komme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Det er desværre ikke så ofte med de super aktive dage.

Jamen du stresser oss rundt hele tiden

Ja, min navle har ikke været midt på maven siden starten af april Nogle dage kan man endda se, at hun strutter med numsen, som strikker ud ad.

Ja tror det næsten, hehe. Håber snart hun reagere på stemmer, det må snart komme.

Sikke da en skam - der er ikke noget bedre end og mærke hende mosle helt vildt rundt derinde

Ja, har jeg godt nok gjort på det sidste - men nu er det snart FERIIIIE

Haha - hvor sjovt... Sådan har det slet ikke været her, men kan jo være min læge havde ret i, at hun havde lagt sig fast, så er det jo nok begrænset, hvor meget hun kan rotere rundt derinde

Ja, vores pige har nogle gange sparket, når jeg har snakket, især i sengen om aftenen, men om det er tilfældigt eller ej, er jo ikke til og sige

Anmeld

3. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Sikke da en skam - der er ikke noget bedre end og mærke hende mosle helt vildt rundt derinde

Ja, har jeg godt nok gjort på det sidste - men nu er det snart FERIIIIE

Haha - hvor sjovt... Sådan har det slet ikke været her, men kan jo være min læge havde ret i, at hun havde lagt sig fast, så er det jo nok begrænset, hvor meget hun kan rotere rundt derinde

Ja, vores pige har nogle gange sparket, når jeg har snakket, især i sengen om aftenen, men om det er tilfældigt eller ej, er jo ikke til og sige

Ja, det er rart træls.

Hvor længe har du ferie?

Skal du ttil flere scanninger forresten?

Skal have taget nogle billeder af den navle igen, den er også poppet "helt" ud, i hvert fald så meget den kan

Hihi, moaar ti nu stille, vil sove

Anmeld

3. juli 2011

Maalene

Ja, det er rart træls.

Hvor længe har du ferie?

Skal du ttil flere scanninger forresten?

Skal have taget nogle billeder af den navle igen, den er også poppet "helt" ud, i hvert fald så meget den kan

Hihi, moaar ti nu stille, vil sove

Har 3 ugers sommerferie og så 4 ugers arbejde og SÅ hedder det barsel  

Nej, kæresten synes det er for dyrt med en 3D-scanning (desværre), så må væbne mig med tålmodighed... Hehe... Men på den anden side, så bliver det jo også SÅ meget sjovere at se hende, når hun så kommer, da vi ingen idé har om, hvordan hun ser ud

Skal I til 3D-scanning søde?

Ej, det vil jeg gerne se, når du får taget billeder Min er ikke poppet ud, spændende om den gør det på et tidspunkt... Hehe...

Anmeld

3. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Har 3 ugers sommerferie og så 4 ugers arbejde og SÅ hedder det barsel  

Nej, kæresten synes det er for dyrt med en 3D-scanning (desværre), så må væbne mig med tålmodighed... Hehe... Men på den anden side, så bliver det jo også SÅ meget sjovere at se hende, når hun så kommer, da vi ingen idé har om, hvordan hun ser ud

Skal I til 3D-scanning søde?

Ej, det vil jeg gerne se, når du får taget billeder Min er ikke poppet ud, spændende om den gør det på et tidspunkt... Hehe...

Hehe. SAVNER ARBEJDE

Øv, hvad med en 2d? eller det gider i ikke?

Nej, ikke når vi alligevel skal til en 2d hver anden uge, så gider jeg ikke betale 1200 for 3d/4d, hvor man alligevel ikke ser det helt store. Heller have hende i armene

min begundte allerede i april, men nu om aften er den helt ude, hehe. Men desværre omgivet af skrækmærker.

Anmeld

3. juli 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Hehe. SAVNER ARBEJDE

Øv, hvad med en 2d? eller det gider i ikke?

Nej, ikke når vi alligevel skal til en 2d hver anden uge, så gider jeg ikke betale 1200 for 3d/4d, hvor man alligevel ikke ser det helt store. Heller have hende i armene

min begundte allerede i april, men nu om aften er den helt ude, hehe. Men desværre omgivet af skrækmærker.

Du må gerne overtage mit indtil - kan ikke vente med at komme på barsel Men kan nu godt forstå dig søde, du har også været sygemeldt længe...

Har jeg overvejet, så kan jeg pludselig bestiller en scanning, så må manden jo vælge om han vil med eller ej

Det kan jeg godt forstå, synes også det er mange penge, men garanteret også en fantastisk oplevelse... Men du har helt ret, hellere have hende i armene - der er nok af andre ting og bruge penge på lige nu

Åhh, hvor træls... Bliver godt at få de små prinsesser ud til os, så vi kan få vores krop tilbage

Anmeld

3. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Du må gerne overtage mit indtil - kan ikke vente med at komme på barsel Men kan nu godt forstå dig søde, du har også været sygemeldt længe...

Har jeg overvejet, så kan jeg pludselig bestiller en scanning, så må manden jo vælge om han vil med eller ej

Det kan jeg godt forstå, synes også det er mange penge, men garanteret også en fantastisk oplevelse... Men du har helt ret, hellere have hende i armene - der er nok af andre ting og bruge penge på lige nu

Åhh, hvor træls... Bliver godt at få de små prinsesser ud til os, så vi kan få vores krop tilbage

Vil jeg gerne, har ikke været på arbejde siden efterårs ferien, savner det...

Hehe, ved ikke om han vil blive sur over det.. Men det finder du ud af

Skal i så noget her i ferien?

Nu har vi set hendes hoved på 3d billed, den dag vi fandt ud af det med b. Så vil da gerne se hende ordenligt i 3d, men det betyder bare ikke nok for mig, til de penge, når jeg "gratis" ser hende hver anden uge alligevel.

Ja, KOM UD PIGER

Anmeld

4. juli 2011

SaNiNa

iig hvor hyggelig, min egen jordmoder er ikke på ouh men i svendborg, kunne ellers rigtig godt tænke mig hende under min fødsel for hun er bare så rolig.

Det er ganske normalt at den lille begynde at lave om på sit aktivitetsneauv nu her for der bliver jo mindrer og mindrer plad. Så længe du bare mærker liv daglig skal du ikke bekymre dig og ja det er bestemt ikke let.

Her er lille pige også begynd at være mindre aktiv men noget mere merkant når hun sparker og slår. vi kan se når der bliver kørt et ben eller hånd på maven.

Anmeld

4. juli 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

iig hvor hyggelig, min egen jordmoder er ikke på ouh men i svendborg, kunne ellers rigtig godt tænke mig hende under min fødsel for hun er bare så rolig.

Det er ganske normalt at den lille begynde at lave om på sit aktivitetsneauv nu her for der bliver jo mindrer og mindrer plad. Så længe du bare mærker liv daglig skal du ikke bekymre dig og ja det er bestemt ikke let.

Her er lille pige også begynd at være mindre aktiv men noget mere merkant når hun sparker og slår. vi kan se når der bliver kørt et ben eller hånd på maven.

Men min lillepige har ikke et aktivitets mønstre, da der jo var/er forantliggende moderkage, så det er først for en lille måned siden, at jeg kunne mærke hende over hele maven. Derfor er jeg ikke van til noget. Men i lørdags mærkede jeg hende kun af 3-4 omgnge, hvor i går aftens/nat sparkede hun minimum 5 gange i timen, det synes jeg er en kæmpe forskel, så hvornår er det for lidt?

Anmeld

4. juli 2011

SaNiNa

Kofoed33 skriver:

Men min lillepige har ikke et aktivitets mønstre, da der jo var/er forantliggende moderkage, så det er først for en lille måned siden, at jeg kunne mærke hende over hele maven. Derfor er jeg ikke van til noget. Men i lørdags mærkede jeg hende kun af 3-4 omgnge, hvor i går aftens/nat sparkede hun minimum 5 gange i timen, det synes jeg er en kæmpe forskel, så hvornår er det for lidt?

Min moderkage ligger også foran. men jeg ved jo også hvad det er det er jo prøvet før.

De sige som regl at hvis man ikke mærker barnet i løbet af et døgn skal man kontakte fg.

Den lille har jo også kunne være påvirket af den lummerhed vi har i de dage her.

Drik rigeligt med koldvand så h*n også bliver kølet ned og kold vand vil også gør h*n bliver aktiv. men hvis du laver noget så bliver h*n jo vugget i søvne og så er der ikke så meget aktivitet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.