Snakkede lige med FG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.209 visninger
45 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Kofoed.

Efter er meget skiftede aktivitet fra maven, så ringede jeg til fødegange for at høre, hvornår jeg skal gøre hvad. Hvem havde lige gennemskuet, at det faktisk var min nye jordmoder. Så vi snakkede lige lidt om nogle forskellige ting, så aftalte vi også, at jeg skulle havde en længere tid på torsdag, hvor vi vil gå mere i detaljer med hende aktivitets niveau og alt det forsømtet med tvilling b og om jeg har udvirklet en fødselsdepression.

Så nu har jeg endelig snakket med min jordmoder og fået svar på, hvornår jeg skal reagere på hendes aktivitets niveau.

Ville bare lige give en update på hele det kaos, man kalder en atypisk graviditet eller sær sag.

- Betina 29+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Maalene

Sikke da noget søde

Er sikker på jeres lille guldklump stortrives inde i din flotte mave

Glæder mig til at høre nærmere, når du har været til jordemoder

Anmeld

3. juli 2011

Kofoed.

Sikke da noget søde

Er sikker på jeres lille guldklump stortrives inde i din flotte mave

Glæder mig til at høre nærmere, når du har været til jordemoder

Skal til scanning inden, hehe. Så det for vi nok lidt mere konkret ud af

Anmeld

3. juli 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Skal til scanning inden, hehe. Så det for vi nok lidt mere konkret ud af

Nå for pokker

Ja se, det glæder jeg mig også rigtig meget til at få en update omkring

Anmeld

3. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Nå for pokker

Ja se, det glæder jeg mig også rigtig meget til at få en update omkring

Det gør jeg også. hun burde veje 1350 cirka, så vi må se og hun efterhånden tager ordenligt på og bliver en tyksak

Men den skal i nok få, når tid er ...

Anmeld

3. juli 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Det gør jeg også. hun burde veje 1350 cirka, så vi må se og hun efterhånden tager ordenligt på og bliver en tyksak

Men den skal i nok få, når tid er ...

Det bliver jo spændende så - er sikker på hun har det helt perfekt derinde

Lyder bare dejligt - vil jeg glæde mig til

Anmeld

3. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Det bliver jo spændende så - er sikker på hun har det helt perfekt derinde

Lyder bare dejligt - vil jeg glæde mig til

Jaa det gør det.. Tror jeg også, hun sparker i hvert fald lige nu

Anmeld

3. juli 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Jaa det gør det.. Tror jeg også, hun sparker i hvert fald lige nu

Ihh, hvor dejligt, vores guldklump har også været super aktiv i dag, synes jeg mærker hende mere og mere, så det er bare skønt

Anmeld

3. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ihh, hvor dejligt, vores guldklump har også været super aktiv i dag, synes jeg mærker hende mere og mere, så det er bare skønt

Her sviger det rigtig meget, nogle dage mærker jeg måske kun 20 spark, andre kan det nemt komme op over 100, hvis ikke 200 spark/slag. Mærker hende oftes når jeg ligger i sofaen eller sdder foran pcen, hun er også begyndt at lege når vi køre bil, så det er altså ret sjovt.

Hvornår mærker du din smukke tøs?

Anmeld

3. juli 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Her sviger det rigtig meget, nogle dage mærker jeg måske kun 20 spark, andre kan det nemt komme op over 100, hvis ikke 200 spark/slag. Mærker hende oftes når jeg ligger i sofaen eller sdder foran pcen, hun er også begyndt at lege når vi køre bil, så det er altså ret sjovt.

Hvornår mærker du din smukke tøs?

Hold da op, så tror jeg du mærker hende noget mere end jeg mærker vores prinsesse

Det er faktisk meget forskelligt, men meget, hvis jeg har været aktiv og så sætter mig på sofaen eller lignende, så skal hun lige minde os om, at hun altså har det godt derinde

Og så er hun begyndt at lægge sig helt ud mod maven, hvis jeg ligger mig på siden, så når jeg vender mig om på ryggen igen, så kan jeg ligeså tydeligt mærke hende udenpå maven

Hihi - de siger jo også, at de nyder at køre bil, når de er kommet til verden, da det minder om lydene i mors mave - så kun godt at hun allerede er vild med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.