Hjæælp piger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Husleje, varme og el er efter min opfattelse de vigtigste regninger, hvis man som jer har det stramt økonomisk. Så forstår godt hvis i skal betale husleje for pengene, men så må i gemme resten så i kan leve. I skal have en base og i skal have mad - så må resten komme sidst i køen.

for at din kæreste får penge fra fagforeningen så i kan få lidt mere i denne måned.

/Fenja

Har lige regnet sammen at hvis han får det som vi regner med så har vi 5-700kr. efter alle regningerne er betalt, så det kommer måske til at gå bedre end først andtaget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Har lige regnet sammen at hvis han får det som vi regner med så har vi 5-700kr. efter alle regningerne er betalt, så det kommer måske til at gå bedre end først andtaget

Det er stadig ikke meget, men langt bedre end 150 kr. I kommer nok til at leve meget af pasta og ris i denne måned  

Puha, jeg ville ikke ane hvad vi skulle gøre, hvis havde så lidt at gøre godt med...håber i klare jer igennem.

/Fenja

Anmeld

2. juli 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Det er stadig ikke meget, men langt bedre end 150 kr. I kommer nok til at leve meget af pasta og ris i denne måned  

Puha, jeg ville ikke ane hvad vi skulle gøre, hvis havde så lidt at gøre godt med...håber i klare jer igennem.

/Fenja

Det er godt nok også svært.. Og så ryger min kæreste, gør det ikke bedre..

Men håber at vi klare den..

Anmeld

2. juli 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Det er godt nok også svært.. Og så ryger min kæreste, gør det ikke bedre..

Men håber at vi klare den..

Ja så skal han nok spare en del på smøgerne, men det er måske heller ikke så tosset

Anmeld

2. juli 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Ja så skal han nok spare en del på smøgerne, men det er måske heller ikke så tosset

Nej, det syntes jeg ikke.. Men tror han er lidt utilfreds, men hans problem

Anmeld

2. juli 2011

Steph_Laurits

Har selv været ledig og glemte en gang at sende dagpengekort, sendte det nogle dage for sent og fik så bare mine penge udbetalt lidt senere end ellers!

Anmeld

2. juli 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Nej, det syntes jeg ikke.. Men tror han er lidt utilfreds, men hans problem

Smøger er dyre idag, så det vil selvfølgelig skære ret meget i det lille beløb i har denne måned, hvis han skal ryge f.eks 20 dagligt. Meen forstår nu godt at han er utilfreds....så må han for eftertiden huske at indsende de vigtige papirer

Anmeld

2. juli 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Smøger er dyre idag, så det vil selvfølgelig skære ret meget i det lille beløb i har denne måned, hvis han skal ryge f.eks 20 dagligt. Meen forstår nu godt at han er utilfreds....så må han for eftertiden huske at indsende de vigtige papirer

Ja, det er lige det han må..

Men jeg tror nu heller ikke at han glemmer det igen

Tror allerede han har lært af det.. Har lige sat nogle ting til salg herinde og håber så at der er nogen der vil købe noget af det i løbet af den her måned..

Anmeld

2. juli 2011

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Har selv været ledig og glemte en gang at sende dagpengekort, sendte det nogle dage for sent og fik så bare mine penge udbetalt lidt senere end ellers!

Han skulle have afleveret det inden den 20, så det er 10 dage for sent.. Men vi krydser fingre for at han får dem alligevel

Anmeld

2. juli 2011

Femøre

Må jeg spørge hvad det er for noget kød i har i de 8 pakker og hvor meget de vejer? Hvad har i af basisvarer, altså dåsemad og generel tørkost? Og har i absolut kun føtex/superbest at handle i?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.