Hjæælp piger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

vil råde dig til at dele alle jeres kød pakker op i to portoiner.. så har i til 16 dage i stedet for 8.. Hvis det så er koteletter osv - så skær dem i strimler til gryderet og fyld en masse billige grøntsager i (så virker det af mere).. Man kan fx sagtens bruge frost grøntsager i gryderetter (rema har til 9-10 kr pr pakke) ..

men i kommer nok til at skulle bruge mere end 150 kr uanset hvad..

Lav en masse forskellig grød - det billigt.. risengrød, havregrød, majsgrød osv.

Tak for rådene..

Men det er bare ikke nemt når kødet er frossen, så kan jeg ikke rigtig dele det op..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Michael healer

Anonym skriver:

Han skulle have fra fagforeningen, men har glemt at udfylde et papir som de skulle have med timer på, så han har ikke fået nogen..

Men han skal ringe til dem på mandag for at høre om han kan nå at få penge.. Hvis han får nogen penge så går de allesammen til regninger, så det får vi ikke noget ud af.. desværre..

Så må i sotere ud i hvilke regninger som i skal betale, og hvilke der må vente.

I kan også prøve at få lave nogle lavere afdragsmuligheder med de steder der skal betales regninger og dele dem op/eller betale nogle over nogle rater f.eks. 3 måneder og i den dur

Anmeld

2. juli 2011

henh01

lav spagettig kødsovs osv af det kød i har så der er til 2-3 dage.

Spist pasta med tun og hvad I har af grønt - majs, agurk og tomat evt.

Kog kartofler til 2 dage og bras dem dagen efter med pølser osv.

Anmeld

2. juli 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Han skulle have fra fagforeningen, men har glemt at udfylde et papir som de skulle have med timer på, så han har ikke fået nogen..

Men han skal ringe til dem på mandag for at høre om han kan nå at få penge.. Hvis han får nogen penge så går de allesammen til regninger, så det får vi ikke noget ud af.. desværre..

- årh den har min kæreste også lavet da han var ledig.. han snakkede med dem og fik hans penge..  for at han får fat i en der er forstående..

Anmeld

2. juli 2011

Michael healer

Anonym skriver:

Tak for rådene..

Men det er bare ikke nemt når kødet er frossen, så kan jeg ikke rigtig dele det op..

du kan godt lave kødet og så når det er færdig lavet frysse det ned igen i små potioner, så kan det holde sig igen

Anmeld

2. juli 2011

Tvillingemor80

Anonym skriver:

Tak for rådene..

nej det kan self godt være svært.. så må i aftale middagsbesøg med alle jeres venner og familie.. hehe så der bliver spist lidt ude

Anmeld

2. juli 2011

Fenja09

Hvis din kæreste får penge, så ville jeg bestemt overveje at lade være med at betale regninger for alle pengene. Det er praktisk talt umuligt at få 3 måltider dagligt for to per. i en måned. Man kan få penge til at strække langt med lidt omtanke - men 150 kr er jo slet ingen penge idag.

Håber i finder ud af noget og får lidt flere penge at leve for.

/Fenja

Anmeld

2. juli 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Heej piger..

Vi står i den kedelige situation at vi kun har 150kr. ca. at leve for hele måneden, da kæresten desværre ikke har fået nogen penge..

Så er mit spørgsmål bare hvordan man kan leve for 150kr, 8pakker kød, 1 pose ris og 2 poser pasta og samtidig skulle leve sundt? nogen der har nogle forslag?

På forhånd tak for hjælpen

Kød er dyrt, og det skader ikke at leve som vegetar i en måneds tid.. ting som bondesuppe er billigt, kan "genbruges", og der kan bruges ris til

Anmeld

2. juli 2011

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

du kan godt lave kødet og så når det er færdig lavet frysse det ned igen i små potioner, så kan det holde sig igen

Nårh ja, det er rigtig nok..

Har lige skrevet sådan mere eller mindre ned hvad vi har af mad og hvis vi måske kan låne 2-300 kr. af nogen, så tror jeg måske at vi kan overleve

Bortset fra smøger til kæresten, men så må han nasse lidt af vennerne eller stoppe med at ryge

Anmeld

2. juli 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Han skal nok få sine penge... De kommer bare senere... Det har jeg prøvet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.