Hjæælp piger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

Så må i sotere ud i hvilke regninger som i skal betale, og hvilke der må vente.

I kan også prøve at få lave nogle lavere afdragsmuligheder med de steder der skal betales regninger og dele dem op/eller betale nogle over nogle rater f.eks. 3 måneder og i den dur

Ja, må prøve at se på det..

Men det hjælper jo så ikke når der kommer den samme regning igen næste måned og så vil vi jo hele tiden være bagud.. Men må se hvad vi kan gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

lav spagettig kødsovs osv af det kød i har så der er til 2-3 dage.

Spist pasta med tun og hvad I har af grønt - majs, agurk og tomat evt.

Kog kartofler til 2 dage og bras dem dagen efter med pølser osv.

Tak for rådet.. Jeg har skrevet ned hvad vi har og så må jeg se hvad vi kan lave ud af det og lave en madplan for hele måneden

Anmeld

2. juli 2011

Anonym trådstarter

Mikkel's mor <3 skriver:

- årh den har min kæreste også lavet da han var ledig.. han snakkede med dem og fik hans penge..  for at han får fat i en der er forstående..

Det er bare så irriterende.. Vildt frustrende, for det er jo ikke kun dem det går ud over.. Men også os andre..

Ja, jeg håber også han kommer til at snakke med en der er bare en smule forstående

Anmeld

2. juli 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Hvis din kæreste får penge, så ville jeg bestemt overveje at lade være med at betale regninger for alle pengene. Det er praktisk talt umuligt at få 3 måltider dagligt for to per. i en måned. Man kan få penge til at strække langt med lidt omtanke - men 150 kr er jo slet ingen penge idag.

Håber i finder ud af noget og får lidt flere penge at leve for.

/Fenja

Ja, det håber jeg virkelig også..

Men det er bare lidt svært at lade vær med at betale regninger, da det er vores husleje der bl.a. er i mellem de regninger der ikke er blevet betalt, og banken havde nået at betale nogen af dem før vi opdagede at min kæreste ikke fik penge..

Anmeld

2. juli 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Han skal nok få sine penge... De kommer bare senere... Det har jeg prøvet...

Det håber jeg godt nok.. For det er vildt frustrende..

Anmeld

2. juli 2011

Michael healer

Anonym skriver:

Men det hjælper jo så ikke når der kommer den samme regning igen næste måned og så vil vi jo hele tiden være bagud.. Men må se hvad vi kan gøre

Nu kommer det jo an på hvad slags regninger det er, for hvis du f.eks. deler en el regning ud på 3 rater, så vil du hele tiden kunne betale til tiden, ved at betale 1/3 af regningen hver måned, så vil du ikke blive bagud.

Andre regninger kan man aftale at sætte afdraget ned til ½ af det du betaler nu, hvis du forklare dem hvilken situation du er i, så der også stor chance for de vil gå med til dette.

og på den måde vil i kunne klare at skulle betale mindre hver måned på regninger

Anmeld

2. juli 2011

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

Nu kommer det jo an på hvad slags regninger det er, for hvis du f.eks. deler en el regning ud på 3 rater, så vil du hele tiden kunne betale til tiden, ved at betale 1/3 af regningen hver måned, så vil du ikke blive bagud.

Andre regninger kan man aftale at sætte afdraget ned til ½ af det du betaler nu, hvis du forklare dem hvilken situation du er i, så der også stor chance for de vil gå med til dette.

og på den måde vil i kunne klare at skulle betale mindre hver måned på regninger

Ja, det kan jeg godt se

Jeg må lige se på det på mandag

Anmeld

2. juli 2011

smølfine

Anonym skriver:

Det lyder til at det ikke kun er et spørgsmål om at få pengene til at slå til her og nu, hvis I selv med din kærestes penge ikke kan få det til at løbe rundt. Jeg synes, I skulle tage at få jer en snak med banken og få kigget jeres budget igennem, så det kommer til at hænge bedre sammen for jer, for det er da ikke holdbart i længden, at have så lidt at leve for.

Håber I finder en løsning for resten af måneden.

Anmeld

2. juli 2011

Anonym trådstarter

smølfine skriver:

Det lyder til at det ikke kun er et spørgsmål om at få pengene til at slå til her og nu, hvis I selv med din kærestes penge ikke kan få det til at løbe rundt. Jeg synes, I skulle tage at få jer en snak med banken og få kigget jeres budget igennem, så det kommer til at hænge bedre sammen for jer, for det er da ikke holdbart i længden, at have så lidt at leve for.

Håber I finder en løsning for resten af måneden.

Vi har lige snakket med banken, men vi kan ikke skære ned på nogen af regningerne lige nu.. men om 3-4 måneder er der et par ting der er betalt af.. (min kæreste havde meget gæld da vi fandt sammen) Og så ser det hele en smule bedre ud..

Anmeld

2. juli 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Ja, det håber jeg virkelig også..

Men det er bare lidt svært at lade vær med at betale regninger, da det er vores husleje der bl.a. er i mellem de regninger der ikke er blevet betalt, og banken havde nået at betale nogen af dem før vi opdagede at min kæreste ikke fik penge..

Husleje, varme og el er efter min opfattelse de vigtigste regninger, hvis man som jer har det stramt økonomisk. Så forstår godt hvis i skal betale husleje for pengene, men så må i gemme resten så i kan leve. I skal have en base og i skal have mad - så må resten komme sidst i køen.

for at din kæreste får penge fra fagforeningen så i kan få lidt mere i denne måned.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.