Hjæælp piger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

Anonym trådstarter

Femøre skriver:

Må jeg spørge hvad det er for noget kød i har i de 8 pakker og hvor meget de vejer? Hvad har i af basisvarer, altså dåsemad og generel tørkost? Og har i absolut kun føtex/superbest at handle i?

Hov, havde ikke lige set at du havde skrevet..

Vi har:

6ps. hk. svinekød (250-350g.)

1 pk. koteletter (6stk)

marineret kyllingebryst (3-4stk)

1 ribensteg

snitzler (4stk.)

1ps. miniflutës

2ps. grøntsager(blandet)

1ps. kartoffelbåde

1ds. cocktailpølser

3ds. hk./flåede tomater

1ds. tomatpure

2ps. ris

2gl. champignon

½ps. kikærter

1/4 ps. spaghetti

½ ps. pasta..

Det er sådan ca. hvad vi har.. Så har vi mel, sukker, en masse kryderier og sådan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Super så kigger jeg lige

Super

Anmeld

3. juli 2011

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Han skulle have afleveret det inden den 20, så det er 10 dage for sent.. Men vi krydser fingre for at han får dem alligevel

Ja ved ikke når det er så mange dage

Hvordan kan han glemme det i 10 dage?
Har han ikke mulighed for at få en sms påmindelse?? Kan jeg ved min fagforening.

Anmeld

3. juli 2011

FrkT

For mig at se er det en hel umulig opgave at klare sig en hel måned på det mad I skriver I har og så 150 kr. Og oven i købet at skulle kunne leve sundt, nej det kan jeg ikke se en løsning på.

Jeg ville tænke overlevelse, og så få bagt en masse brød ud af jeres mel, da det trods alt mætter noget. Og så ville jeg altså høre noget familie/venner om de evt. havde lidt penge de kunne låne jer eller nogle madvarer evt.

Anmeld

3. juli 2011

Femøre

Går som udgangspunkt ud fra at I har 500 kr og handler i superbest.. Selvom det er dyrt.. Der er ikke en Rema, Netto, Fakta eller lignende i nærheden?

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

For mig at se er det en hel umulig opgave at klare sig en hel måned på det mad I skriver I har og så 150 kr. Og oven i købet at skulle kunne leve sundt, nej det kan jeg ikke se en løsning på.

Jeg ville tænke overlevelse, og så få bagt en masse brød ud af jeres mel, da det trods alt mætter noget. Og så ville jeg altså høre noget familie/venner om de evt. havde lidt penge de kunne låne jer eller nogle madvarer evt.

Jeg tror også bare vi er nød til at tænke overlevelse.. Men ville jo gerne have været igang med at tabe mig, men det må blive fra næste måned så

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Femøre skriver:

Går som udgangspunkt ud fra at I har 500 kr og handler i superbest.. Selvom det er dyrt.. Der er ikke en Rema, Netto, Fakta eller lignende i nærheden?

Jo, vi har da aldi, havde jeg helt glemt den ligger lige ved siden af super best

Anmeld

3. juli 2011

Femøre

Det bliver ud fra Føtex i stedet for, er det okay?

Og stadig for 500 kr til hele måneden. I er kun dig og din kæreste? Og er der også madpakker der skal smøres?

Det er ikke for at lyde negativ, men synes faktisk det er en sjov udfordring -hvilket er nemt at sige, når jeg ikke selv står i situationen..

Anmeld

3. juli 2011

Femøre

Anonym skriver:

Jo, vi har da aldi, havde jeg helt glemt den ligger lige ved siden af super best

Aldi it is, then!  Jeg prøver at se om jeg kan trylle..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.