MD Scanning. Hvor mange af Jer fik kønnet afvide ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

marloutti skriver:

Hmm, tja, vi ville så ikke vide kønnet og tog det helt roligt, da det jo var en MD scanning og ikke en kønsscanning vi skulle til...

Meeen hende der scannede sagde jo så lige" jeg tror da det blir en dreng, prøv at se der!!!"

Vi blev noget paf og chokerede; det var vi sgu ikke forberedt på!

Min kæreste blev så ret sur og sagde til hende at vi altså ikke ville vide det.... Hun sagde bare "nå, nå" og ævlede videre om "ham".

Vi vidste da ikke at man skulle starte med at sige at vi ikke ville vide noget, for det var jo ikke kønnet vi kom der for! Men det ved vi så til næste gang...

I øvrigt så var det helt rigtigt, det var en lille dreng...

Jeg har nemlig også fået afvide at vi skal sige det hvis vi ikke vil vide det. Så derfor undrer det mig hvis de så bare kan brage ud med det, hvis de ikke vil kigge efter det.

Jeg forventer ikke at de siger det, men netop fordi vi er splittede omkring det ville det være rart lige at være lidt forberedt på om man skal sige det eller ej 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

CamillaSoefelt

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej piger, mit spørgsmål går på, hvor mange af Jer der fik kønnet afvide til MD scanning. Ikke om i ønskede det, men om det er alm. at man kan få det afvide der.

Min Jordemoder sagde nemlig, at det kan være rigtig svært at se! Synes jo mange får det afvide, men nu er jeg nysgerrig på hvordan det egentlig står til!

Knus Alexis.

Vi fik det afvide! Men valgte den strategi, at vi ikke spurgte da vi kom derind ( netop pga alt det her med det er en misdannelses scanning, ikke en kønsscanning ).. Og jeg lagde mig til rette og bare ventede, så begyndte hun og scanne og spurgte efter et øjeblik om vi ville vide kønnet hvis hun ku se det?? JA TAK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.