MD Scanning. Hvor mange af Jer fik kønnet afvide ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

misslea

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej piger, mit spørgsmål går på, hvor mange af Jer der fik kønnet afvide til MD scanning. Ikke om i ønskede det, men om det er alm. at man kan få det afvide der.

Min Jordemoder sagde nemlig, at det kan være rigtig svært at se! Synes jo mange får det afvide, men nu er jeg nysgerrig på hvordan det egentlig står til!

Knus Alexis.

Hejsa Vi var til kønsscanning på en privatklinik, hvor vi fik kønnet at vide!! 2 uger efter var vi til MD scanning, og der sagde scannings sygeplejersken, at der ikk var noget, der tydede på hverken dreng eller pige!!! Privat-klinikken havde tilbudt os, at vi kunne komme derud efter MD scanningen og få bekræftet kønnet, hvis de ikke var sikre på kønnet!!! Så vi tog direkte ud på klinikken, og hun var SLET ikke i tvivl om, at det var en pige!!! Det var også det vi havde fået at vide første gang på klinikken, men vi blev alligevel lidt usikre, da sygeplejersken på hospitalet "intet" kunne se!!! De forstod slet ikke på privatklinikken, at de ikke kunne se det til MD scanningen, for det var MEGET tydeligt... Og der var bestemt ikke noget, der lå i vejen og skyggede for kønnet! Vi fik nogle meget tydelig billeder af vores lille piges ædlere dele, hihi!!!Så jeg er ret sikker på, at hende der scannede mig til MD scanningen ikke ville fortælle os kønnet!!! Hun blev også ret stram i betrækket, da vi spurgte, og sagde bare, at barnet var sundt og rask, og det måtte jo være det vigtigste!!! Hun var godt oppe i årene, og virkede som om, hun syntes det var noget pjat, at forældre idag ønsker at vide kønnet!!!Men skidt pyt... Vi fik bekræftet at det var den dejlige lille Wilma, som gemte sig derinde ))))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

2babygirls

Hej piger, mit spørgsmål går på, hvor mange af Jer der fik kønnet afvide til MD scanning. Ikke om i ønskede det, men om det er alm. at man kan få det afvide der.

Min Jordemoder sagde nemlig, at det kan være rigtig svært at se! Synes jo mange får det afvide, men nu er jeg nysgerrig på hvordan det egentlig står til!

Knus Alexis.

Hej Alexis.

Vi spurgte, eller min mand spurgte da jeg blev sendt ud for at tisse, om det var muligt at se kønnet, og det sagde de ja til. Dog skulle de lige høre om jeg også var klar på det, og det var jeg.

Så de scannede lææææænge, og hun lå bare SÅ dårligt og ville intet haha. Men de gættede sig til en pige, men ville ikke med 100% sikkerhed bekræfte det, så vi var på en scanningsklinik i uge 32 og der var hun sørme stadig en pige

Anmeld

2. juli 2011

jeanett 26

Ved mine 3 børn har de ku se det ved nakkefoldsscanning og det de har gættet på der har været rigtigt

Anmeld

2. juli 2011

Mauser.

altså vi fik kønnet a vide til en kønsscsanning i uge 14 og der fik vi a vide at vi ventede en pige, og det samme fik vi a vide til MD og til en senere scanning, og vi har set skamlæber mm så her er den altså god nok (;  

Anmeld

2. juli 2011

Baby_girl2011

Jeg spurgte med min datter i 08 om hun kunne se hvad det blev og hun sagde at hun bar rimlig sikker på at det var en pige og der kom sørme os en pige ud den 3 juli

Så jeg har stemt ja.

Anmeld

2. juli 2011

Zeus

Første gang fik jeg det ikke af vide, fordi de ikke ville fortælle det.. Anden gang fik jeg det af vide..

Men har stemt ja

Anmeld

3. juli 2011

modesty

Da vi havde hørt at nogle sygeplejersker ikke er helt vilde med at oplyse det, da det jo ikke er en kønsscanning, ventede vi til hun var helt færdig med MD scanningen før vi høfligt og smilende spurgte om hun måske lige kunne tjekke efter kønnet. Og det gjorde hun gerne - hun sagde at det var en dreng, men han er ikke kommet ud endnu. Jeg synes dog at det var temmelig tydeligt, så jeg er ikke i tvivl ;-)

Anmeld

3. juli 2011

chael

Knus Alexis.

Vi har sagt til de sonografer der har scanner mig; at hvis de kan se det må de gerne oplyse det, men at det ikke er det der er det vigtigste.

Og hver gang har de været rigtig søde til at kigge efter det og fortælle om det.

Og på de 2 store passede det. En af hver.

Der skulle gerne ligge en dreng og gemme sig i min mave, og mon ikke det passer ellers ville jeg blive temlig overrasket

*Camilla 27+4

Anmeld

3. juli 2011

Mira0911

Knus Alexis.

Vi fik det at vide, ved at prikke lidt til jordemoderen... Jeg sagde at jeg gerne vil vide hvad køn hun så... 

Hun så det samme som vi så til den tidlige kønsscanning... 

Nogen nævner det ikke, andre spørger om man vil vide det... Ja nogle skal man prikke lidt til... 

Anmeld

3. juli 2011

Frøken J.

Knus Alexis.

Vi fik det at vide Jeg spurgte min jordemoder til første samtale om det var noget de gad kigge efter til MD, og det sagde hun de gerne gjorde, hvis baby lå til det. Fik at vide det var en pige, og er spændt på til 3d scanning på tirsdag at se, om det er rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.