Alexis - i den virtuelle verden! skriver:
Hej piger, mit spørgsmål går på, hvor mange af Jer der fik kønnet afvide til MD scanning. Ikke om i ønskede det, men om det er alm. at man kan få det afvide der.
Min Jordemoder sagde nemlig, at det kan være rigtig svært at se! Synes jo mange får det afvide, men nu er jeg nysgerrig på hvordan det egentlig står til!
Knus Alexis.
Hejsa

Vi var til kønsscanning på en privatklinik, hvor vi fik kønnet at vide!! 2 uger efter var vi til MD scanning, og der sagde scannings sygeplejersken, at der ikk var noget, der tydede på hverken dreng eller pige!!! Privat-klinikken havde tilbudt os, at vi kunne komme derud efter MD scanningen og få bekræftet kønnet, hvis de ikke var sikre på kønnet!!! Så vi tog direkte ud på klinikken, og hun var SLET ikke i tvivl om, at det var en pige!!! Det var også det vi havde fået at vide første gang på klinikken, men vi blev alligevel lidt usikre, da sygeplejersken på hospitalet "intet" kunne se!!! De forstod slet ikke på privatklinikken, at de ikke kunne se det til MD scanningen, for det var MEGET tydeligt... Og der var bestemt ikke noget, der lå i vejen og skyggede for kønnet! Vi fik nogle meget tydelig billeder af vores lille piges ædlere dele, hihi!!!Så jeg er ret sikker på, at hende der scannede mig til MD scanningen ikke ville fortælle os kønnet!!! Hun blev også ret stram i betrækket, da vi spurgte, og sagde bare, at barnet var sundt og rask, og det måtte jo være det vigtigste!!! Hun var godt oppe i årene, og virkede som om, hun syntes det var noget pjat, at forældre idag ønsker at vide kønnet!!!Men skidt pyt... Vi fik bekræftet at det var den dejlige lille Wilma, som gemte sig derinde

))))
Anmeld