MD Scanning. Hvor mange af Jer fik kønnet afvide ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fik du kønnet afvide til MD scanning? Og var det det rigtige køn.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.508 visninger
31 svar
0 synes godt om
2. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger, mit spørgsmål går på, hvor mange af Jer der fik kønnet afvide til MD scanning. Ikke om i ønskede det, men om det er alm. at man kan få det afvide der.

Min Jordemoder sagde nemlig, at det kan være rigtig svært at se! Synes jo mange får det afvide, men nu er jeg nysgerrig på hvordan det egentlig står til!

Knus Alexis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

TbCp

Vi kunne desværre ikke set det ved md scanning, da den lille lå med benene krydset.
Men vi var til en scanning i uge 32 hvor de så kunne se det

Anmeld

2. juli 2011

Frejsmor

Jeg har stemt blank i denne omgang, da jeg ikke endnu kan fortælle om det er det rigtige køn..

Men vi fik det at vide til MD, at det bliver en lille dreng og vi så et rigtig tydeligt billede af de finere dele, så jeg er nu ikke i tvivl...

Men jeg tror nu de fleste steder, at de er villige til at kigge engang efter kønnet, så er det jo bare forskelligt fra baby til baby om de vil vise det frem..

Vil du gerne have kønnet at vide til MD da?

Anmeld

2. juli 2011

NinaNymannMadsen

begge gange har vi fået kønnet afvide men kun fordi vi gerne ville vide det. og de kunne se det. og ved da at første gang var det rigtig fik afvide vi skulle ha en pige og det fik vi jo, og har også fået afvide vi skal ha en pige den her gang jo, kunne selv se at der ikk var nogen tap. men skal til scanning igen i uge 34 så der kan vi nok få det bekræftet. ellers må vi jo vente og se om det var helt rigtig når baby kommer til verden

Anmeld

2. juli 2011

Happiness

Vi fik det ikke afvide. Hun ville ikke engang kigge efter det

Der er for mange der kun tager MDscanningen som en kønscanning, så derfor havde hun det princip at hun ikke ville oplyse det!

Men vi havde heldigvis været til en kønscanning inden

Anmeld

2. juli 2011

Nessie

Min kæreste så som den første at det var en dreng, han blev vildt overrasket, for han var overbevist om, at det var en pige

Til en senere skanning, sagde overlægen, at det 1000 % sikkert at det var en dreng, der lå han lige og viste det hele frem

Anmeld

2. juli 2011

DLM

vi fik det at vide til MD-scanning og det var en dreng som hun sagde og jeg kunne også selv se det han skjulte ikke noget hehe

Anmeld

2. juli 2011

Maja_4000

De kunne ikke se det .. Men vi havde også været til kønsscanning inden

Var til 3 vægtscanninger , der kunne de se det alle 3 gange (:

Anmeld

2. juli 2011

Julymama

Jeg fik det af vide, men ved selvfølgelig ikke om de har skønnet forkert .. Fik dog også af vide til en kønsscanning at det var en pige, sååååå mon ikke det er rigtigt .. ellers får han i hvert fald en masse fine kjoler på hehe

Anmeld

2. juli 2011

Kofoed.

Vi fik afvide, at han ikke kunne se nogle tapper på vores til MD. Min lillepigen er der INGEN tvivl om, at hun er en pige. 5 gange til scanninger, har de ikke kunne finde en tap eller pung, men vi har en gang set en tydelig omgang skamlæber.

Så jeg tør godt sige, at jeg skal have en (to) pige(r).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.