MD Scanning. Hvor mange af Jer fik kønnet afvide ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

twinny

Nu har jeg været til mange scanninger og de har sagt hver gang drenge. De sagde helt tilbage fra NF at det var drenge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Fenja09

Vi valgte at få det af vide til MD, men om det holder stik ved jeg ikke endnu  Vi skal dog til ekstra scanninger så vi spørger lige næste gang om lægen kan bekræfte kønnet

Anmeld

3. juli 2011

MetteS81

Vores pige lå og "skjulte" sig så vi kunne ikke se kønnet til MD scanningen...tog en 3D/4D senere hvor vi kunne se at vi fik en prinsesse

Anmeld

4. juli 2011

Xady

Med oliver fik vi det ikke afvide..

med zian sagde de en pige men ved fødslen var det en dreng og var til 3 scanninger på hospitalet som havde sagt en pige!

denne gang har vi købt en tidlig kønsscaning og en 3D scanning både de 2 og md siger en pige

Anmeld

4. juli 2011

MelikkazMoar

vi kunne se kønnet med MD scanningen og som vi begge ønskede en lille pige..  hun lå med 'røven i vejret' så der var ingen tvivl..

Vores ønske om at få kønnet afvide, var især fordi min kærestes søn ikke kunne finde ud a at det bare var en baby, det virkede ikke rigtigt for ham, der var jo kun drenge og piger ..

så da hen begyndte a kalde maven lillesøster måtte vi hellere få tjekket kønnet for ikke a skuffe ham når baby'en skulle ud

Anmeld

4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tusind tusing tak for de mange svar. Jeg er meget overrasket over, at flere har fået sure miner af at spørge. Synes ofte jeg hører om at det er noget de gerne vil kigge efter, eller gør pr. automatik når de har scannet baby igennem. 

Herhjemme er det manden som vil vide kønnet, så han må spørge hvis de ikke selv siger noget, eller hvis vi ikke selv kan se det. 

Vi ender dog nok med at få det afvide, hvis ikke der så til en anden scanning, da vi nok ikke kan lade være at blive scannet min. en gang mere inden babys ankomst. 

Anmeld

4. juli 2011

Clisolka

Hej piger, mit spørgsmål går på, hvor mange af Jer der fik kønnet afvide til MD scanning. Ikke om i ønskede det, men om det er alm. at man kan få det afvide der.

Min Jordemoder sagde nemlig, at det kan være rigtig svært at se! Synes jo mange får det afvide, men nu er jeg nysgerrig på hvordan det egentlig står til!

Knus Alexis.

Vi fik at vide til MD-scanningen at overlægen var 1000 % på at det var en pige  Jeg blev scannet hver 4. uge, så hver gang har vi haft spurgt om kønnet - og hver gang sagde de en pige. 

Vi spurgte selv indtil om de kunne se kønnet. 

Ud kom Isabella 

Anmeld

4. juli 2011

Brams

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej piger, mit spørgsmål går på, hvor mange af Jer der fik kønnet afvide til MD scanning. Ikke om i ønskede det, men om det er alm. at man kan få det afvide der.

Min Jordemoder sagde nemlig, at det kan være rigtig svært at se! Synes jo mange får det afvide, men nu er jeg nysgerrig på hvordan det egentlig står til!

Knus Alexis.

Vi ville helt vildt gerne have svar på hvad det blev, men de var ikke særlige villige til at se efter det desværre og vi fik ikke noget af vide.

Vi betalte dog for en kønsskanning selv og senere en 3D skanning, og det er de bedste penge til har givet ud

Anmeld

4. juli 2011

banditten2011

vi kunne godt se det var en dreng til MD men vi vidste det i forvejen da jeg havde fået lavet en moderkage biopsi og fik af vide det blev en dreng såå går stærkt ud fra han har noget mellem benene når han kommer ud

Anmeld

4. juli 2011

marloutti

Hmm, tja, vi ville så ikke vide kønnet og tog det helt roligt, da det jo var en MD scanning og ikke en kønsscanning vi skulle til...

Meeen hende der scannede sagde jo så lige" jeg tror da det blir en dreng, prøv at se der!!!"

Vi blev noget paf og chokerede; det var vi sgu ikke forberedt på!

Min kæreste blev så ret sur og sagde til hende at vi altså ikke ville vide det.... Hun sagde bare "nå, nå" og ævlede videre om "ham".

Vi vidste da ikke at man skulle starte med at sige at vi ikke ville vide noget, for det var jo ikke kønnet vi kom der for! Men det ved vi så til næste gang...

I øvrigt så var det helt rigtigt, det var en lille dreng...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.