Basiron ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

Jeg fik streng besked fra min læge om jeg ikk måtte bruge det...  For jeg har nemlig også fået en del efter jeg er blevet gravid... Min kæreste bruger det nemlig og det hjalp vildt meget på ham...

Hvorfor måtte du dog ikke det ??? :/ min læge sagde at hvis jeg bare tog den laveste procent og brugte den inden sengetid er der ingen fare, mange gravide har åbenbart samme problem og bruge også cremen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Hvorfor måtte du dog ikke det ??? :/ min læge sagde at hvis jeg bare tog den laveste procent og brugte den inden sengetid er der ingen fare, mange gravide har åbenbart samme problem og bruge også cremen 

Fordi den indholdte noget som kunne gøre noget ved moderkagen..

Anmeld

1. juli 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

Fordi den indholdte noget som kunne gøre noget ved moderkagen..

Åh for helved, ikke godt :/ hm .. min læge sagde at det var minimalt hvad der gik i blodbanenerne så jeg skulle ikke bekymre mig men måtte ikke bruge meget, og kun sådan lige hvor det var værst 

Anmeld

1. juli 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Åh for helved, ikke godt :/ hm .. min læge sagde at det var minimalt hvad der gik i blodbanenerne så jeg skulle ikke bekymre mig men måtte ikke bruge meget, og kun sådan lige hvor det var værst 

Tænk de ikk engang kan blive enige...  Det er typisk...

Anmeld

1. juli 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

Tænk de ikk engang kan blive enige...  Det er typisk...

det er rettere skræmmende altså :/

Anmeld

1. juli 2011

twinny

Mulleunge skriver:

det er rettere skræmmende altså :/

Ja, min læge gik ind på en eller anden side og læste om det.. Og sagde jeg ikk kunne bruge det...

Anmeld

1. juli 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

Ja, min læge gik ind på en eller anden side og læste om det.. Og sagde jeg ikk kunne bruge det...

Det gjorde min læge også :/ og sagde ja til de 5 procent og så en gang om dagen, kan læse mig frem til at mange gravide bruger det .. min læge sagde at det er minimalt hvad der går i blodet så længe jeg bare smøre tyndt på, mit har allerede hjulpet i ansigtet og på ryggen heldigvis .. var ved at blive skør, og få ar jo !! 

Anmeld

1. juli 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Det gjorde min læge også :/ og sagde ja til de 5 procent og så en gang om dagen, kan læse mig frem til at mange gravide bruger det .. min læge sagde at det er minimalt hvad der går i blodet så længe jeg bare smøre tyndt på, mit har allerede hjulpet i ansigtet og på ryggen heldigvis .. var ved at blive skør, og få ar jo !! 

Ja.. gør jeg os...   Forstår ikk hvorfor de siger noget forskelligt..

Anmeld

1. juli 2011

Mikkel's mor <3

Mulleunge skriver:

Puuh det lyder altså ikke rart ! håber ikke det sker her, men nu er det jo brugt nogle gange og der er heldigvis intet sket. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.