Basiron ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

fønix

Mulleunge skriver:

Hej kvinder .. 

Da ejg døjer med en del uren hud her under min graviditet ville jeg lige forhører mig om nogen af jer har erfaring med BASIRON creme mod akne ? 

Jeg har ikke som sådan bumser  men mere knopper på ryggen og i ansigtet - øv ! 

hej

jeg bruger det, det virker super godt på mig og det er nok det eneste der virker på min hud jeg har kun en ting jeg synes er træls og det er, det bleger en smule 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Mauser.

fønix skriver:

hej

jeg bruger det, det virker super godt på mig og det er nok det eneste der virker på min hud jeg har kun en ting jeg synes er træls og det er, det bleger en smule 

Ja det det ?? hm .. Jeg har kun købt den på 5 % så jeg håber ikke at det er meget det drejer sig om .. :/ 

- men det er også det eneste det hjælper her, al andet gør det næsten værre. 

Anmeld

1. juli 2011

Mauser.

Mikkel's mor <3 skriver:

første gang jeg prøvede var der ingenting. men anden gang jeg prøvede skal jeg lige lovefor at det gik galt. det var meget grimt, og ønsker ikke noget nogen at de skal opleve det, det er virkelig smertefuldt, så om jeg ikke har kunne tåle det ved jeg ikke.. prøver i hvert fald ikke igen men kanon at du lige tog den med lægen, og at det virker

Puuh det lyder altså ikke rart ! håber ikke det sker her, men nu er det jo brugt nogle gange og der er heldigvis intet sket. 

Anmeld

1. juli 2011

Mauser.

Nynne88 skriver:

Jeg bruger det nogle gange, når der lige kommer udbrud i perioder. Har fået god for det hos lægen. Man kan blive meget tør af det, men brug evt. en ansigtscreme som ikke er fed også. Så burde du være ud over det. Ellers så snak med lægen om Skinoren. Det kan du få på recept og er ikke lige så hårdt men virker rigtig godt. 

Jeg har købt på laveste procent, så det skulle ikke være så skrapt

Anmeld

1. juli 2011

Mauser.

Nynne88 skriver:

Jeg bruger det nogle gange, når der lige kommer udbrud i perioder. Har fået god for det hos lægen. Man kan blive meget tør af det, men brug evt. en ansigtscreme som ikke er fed også. Så burde du være ud over det. Ellers så snak med lægen om Skinoren. Det kan du få på recept og er ikke lige så hårdt men virker rigtig godt. 

Jeg har købt på laveste procent, så det skulle ikke være så skrapt

Anmeld

1. juli 2011

fønix

Mulleunge skriver:

Ja det det ?? hm .. Jeg har kun købt den på 5 % så jeg håber ikke at det er meget det drejer sig om .. :/ 

- men det er også det eneste det hjælper her, al andet gør det næsten værre. 

det er også den jeg bruger, men det er ikke vildt meget, du skal bare ikke tørre fingre af i dine håndklæder uden at vaske det af inden, de kan godt blive misfarvet  har prøvet det  

Anmeld

1. juli 2011

Mauser.

fønix skriver:

det er også den jeg bruger, men det er ikke vildt meget, du skal bare ikke tørre fingre af i dine håndklæder uden at vaske det af inden, de kan godt blive misfarvet  har prøvet det  

Hehe (; det husker jeg .. 

Anmeld

1. juli 2011

Moms

Hej,

jeg har døjet en del med urenhud på kinder og hals. Er også ret nem til at slå ud af diverse hudrenseprodukter.

Men jeg forhørte mig på apoteket og købte Avène Clenace serien. Det udtørrer ikke min hud og jeg bliver ikke helt rød, når jeg har brugt den. Jeg har ikke brug for nogen anden dag- eller nat creme.

Det tog lige 1-2 uger inden jeg kunne se resultat, men det er meget bedre nu - jeg har vel brugt det i 6 uger tror jeg. Jeg får stadig af og til en rød hævet knop, men jeg er tilfreds med resultatet.

Jeg købte gel nettoyant og gel-creme for ca 300 kr i alt.

Håber du finder en løsning, der passer til dig.

Moms

Anmeld

1. juli 2011

Mauser.

Moms skriver:

Hej,

jeg har døjet en del med urenhud på kinder og hals. Er også ret nem til at slå ud af diverse hudrenseprodukter.

Men jeg forhørte mig på apoteket og købte Avène Clenace serien. Det udtørrer ikke min hud og jeg bliver ikke helt rød, når jeg har brugt den. Jeg har ikke brug for nogen anden dag- eller nat creme.

Det tog lige 1-2 uger inden jeg kunne se resultat, men det er meget bedre nu - jeg har vel brugt det i 6 uger tror jeg. Jeg får stadig af og til en rød hævet knop, men jeg er tilfreds med resultatet.

Jeg købte gel nettoyant og gel-creme for ca 300 kr i alt.

Håber du finder en løsning, der passer til dig.

Moms

Okay mange tak (; nu ser jeg lige med Basiron, det virker som om at det virker godt på mig, og da jeg døjer med fedtet hud her under graviditeten gør det mig ikke noget at den udtørre lidt .. 

Anmeld

1. juli 2011

twinny

Jeg fik streng besked fra min læge om jeg ikk måtte bruge det...  For jeg har nemlig også fået en del efter jeg er blevet gravid... Min kæreste bruger det nemlig og det hjalp vildt meget på ham...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.