Basiron ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

hende-nanna

Jeg har brugt Basiron i snart tre år, tror jeg
Det eneste er, at man skal huske at fugte huden også, ellers udtørrer den altså, og du begynder at skalle. Men mit er så også Basiron 10 %.

Jeg har en veninde, hvis øjne hæver op hver gang hun bruger det, så der er nogle som ikke kan tåle det

Men jeg synes også det hjælper meget på kort tid!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Mauser.

MarieLouise skriver:

Min kæreste har brugt det en årgang, og det hjalp rigtig godt på ham.. Så kun positive erfaringer herfra

Godt at hører (;

Anmeld

1. juli 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Det udtører kan jeg se om gør at de der små knopper ikke kommer, så det må være et godt tegn .. 

Min hud er vildt fedtet her under graviditeten .. 

Min hud er så ikke fedtet, den er bare møg uren, hvor er det bare træls.. Tit har jeg ikke lyst til at tage nogen steder fordi det ser herrens ud... 

Anmeld

1. juli 2011

Mauser.

nannafrederiksen skriver:

Jeg har brugt Basiron i snart tre år, tror jeg
Det eneste er, at man skal huske at fugte huden også, ellers udtørrer den altså, og du begynder at skalle. Men mit er så også Basiron 10 %.

Jeg har en veninde, hvis øjne hæver op hver gang hun bruger det, så der er nogle som ikke kan tåle det

Men jeg synes også det hjælper meget på kort tid!  

Ja jeg kan næsten forstå på det hele at nogen ikke kan tåle det :/ Jeg har nu ikke fået nogen form for reaktion - Heldigvis .. 

Jeg bruger det kun en gang om aftenen inden jeg skal sove, kan godt mærke at det udtører, men jeg har også fedtet hud her under graviditeten så jeg syntes kun at det er rart, ja mine sår som er kommet pga pilleri :/ er faldet af hvilket ku er dejligt .. 

tror jeg vil bruge en neutral dagcreme i dagtimerne, jeg tør ikke bruge den på 10 % når jeg er gravid ..

Anmeld

1. juli 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Min hud er så ikke fedtet, den er bare møg uren, hvor er det bare træls.. Tit har jeg ikke lyst til at tage nogen steder fordi det ser herrens ud... 

Åh det er så øv ! jeg har ALDRIG døjet med uren hud, men efter jeg er blevet gravid har jeg fået en masse små knopper og jeg piller jo i dem ! og så danner der sig sår .. ÆV 

Anmeld

1. juli 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Åh det er så øv ! jeg har ALDRIG døjet med uren hud, men efter jeg er blevet gravid har jeg fået en masse små knopper og jeg piller jo i dem ! og så danner der sig sår .. ÆV 

Det er værst når jeg er gravid... Men ellers er huden fin når jeg ikke er gravid... Det er meget normalt at få uren hud når man er gravid... 

Anmeld

1. juli 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Det er værst når jeg er gravid... Men ellers er huden fin når jeg ikke er gravid... Det er meget normalt at få uren hud når man er gravid... 

Ih det er så øv !

Anmeld

1. juli 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Ih det er så øv !

Ja mega meget... 

Anmeld

1. juli 2011

Nynne88

Jeg bruger det nogle gange, når der lige kommer udbrud i perioder. Har fået god for det hos lægen. Man kan blive meget tør af det, men brug evt. en ansigtscreme som ikke er fed også. Så burde du være ud over det. Ellers så snak med lægen om Skinoren. Det kan du få på recept og er ikke lige så hårdt men virker rigtig godt. 

Anmeld

1. juli 2011

Mikkel's mor <3

Mulleunge skriver:

Jeg har snakket med lægen, og har købt den mildeste form altså den på kun 5 % har brugt det i 2 dage nu og det ser ud til at virke ihvertfald, jeg bruger det ikke i hele ansigtet kun på ryggen, lidt på kinderne og halsen .. 

- Men puuh det virker ubehageligt, du må have været overfølsom overfor det mon ikke ? 

første gang jeg prøvede var der ingenting. men anden gang jeg prøvede skal jeg lige lovefor at det gik galt. det var meget grimt, og ønsker ikke noget nogen at de skal opleve det, det er virkelig smertefuldt, så om jeg ikke har kunne tåle det ved jeg ikke.. prøver i hvert fald ikke igen men kanon at du lige tog den med lægen, og at det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.