Basiron ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.034 visninger
41 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

Mauser.

Hej kvinder .. 

Da ejg døjer med en del uren hud her under min graviditet ville jeg lige forhører mig om nogen af jer har erfaring med BASIRON creme mod akne ? 

Jeg har ikke som sådan bumser  men mere knopper på ryggen og i ansigtet - øv ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Fenja09

Man kan godt anvende Basiron, selvom man er gravid, men du skal nok lige vende det med egen læge først og ellers er der et præparat som Clindoxyl - det kan også bruges efter lægens ordination.

/Fenja

Anmeld

1. juli 2011

Mauser.

Fenja09 skriver:

Man kan godt anvende Basiron, selvom man er gravid, men du skal nok lige vende det med egen læge først og ellers er der et præparat som Clindoxyl - det kan også bruges efter lægens ordination.

/Fenja

Mange tak for hjælpen (: jeg har snakket med min læge om det først, jeg ville bare lige hører om nogen af jer gravide har haft erfaringer med det .. 

- Men det ser ud til at virke, og ret hurtigt faktisk. 

Anmeld

1. juli 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Hej kvinder .. 

Da ejg døjer med en del uren hud her under min graviditet ville jeg lige forhører mig om nogen af jer har erfaring med BASIRON creme mod akne ? 

Kan ellers også anbefale Neutral plejeserien... Synes den har hjulpet mig meget, i ansigtet... 

Anmeld

1. juli 2011

Mikkel's mor <3

Mulleunge skriver:

Hej kvinder .. 

uhh pas på med det !! prøvede det selv og havde ikke acne kun bumser i panden, resultatet blev at hele min ansigt hævede op til dobbelt, det var fyldt med blæner, ind rødt og så var mine luftveje begyndt at trække sig sammen pga hævelsen.. så mit råd
 brud det ikke hvis du ikke har acne eller TAL MED LÆGEN FØRST. 

Anmeld

1. juli 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Kan ellers også anbefale Neutral plejeserien... Synes den har hjulpet mig meget, i ansigtet... 

Det har jeg prøvet, virker slet ikke på mig jeg får ikke som sådan bumser, mere sådan en masse små hormon knopper .. men den creme ser ud til at virke. - heldigvis 

Anmeld

1. juli 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Det har jeg prøvet, virker slet ikke på mig jeg får ikke som sådan bumser, mere sådan en masse små hormon knopper .. men den creme ser ud til at virke. - heldigvis 

Hvor dejligt at det virkede... 

Anmeld

1. juli 2011

Mauser.

Mikkel's mor <3 skriver:

uhh pas på med det !! prøvede det selv og havde ikke acne kun bumser i panden, resultatet blev at hele min ansigt hævede op til dobbelt, det var fyldt med blæner, ind rødt og så var mine luftveje begyndt at trække sig sammen pga hævelsen.. så mit råd
 brud det ikke hvis du ikke har acne eller TAL MED LÆGEN FØRST. 

Jeg har snakket med lægen, og har købt den mildeste form altså den på kun 5 % har brugt det i 2 dage nu og det ser ud til at virke ihvertfald, jeg bruger det ikke i hele ansigtet kun på ryggen, lidt på kinderne og halsen .. 

- Men puuh det virker ubehageligt, du må have været overfølsom overfor det mon ikke ? 

Anmeld

1. juli 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Hvor dejligt at det virkede... 

Det udtører kan jeg se om gør at de der små knopper ikke kommer, så det må være et godt tegn .. 

Min hud er vildt fedtet her under graviditeten .. 

Anmeld

1. juli 2011

MarieLouise

Mulleunge skriver:

Jeg har snakket med lægen, og har købt den mildeste form altså den på kun 5 % har brugt det i 2 dage nu og det ser ud til at virke ihvertfald, jeg bruger det ikke i hele ansigtet kun på ryggen, lidt på kinderne og halsen .. 

- Men puuh det virker ubehageligt, du må have været overfølsom overfor det mon ikke ? 

Min kæreste har brugt det en årgang, og det hjalp rigtig godt på ham.. Så kun positive erfaringer herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.