Æd for helvede æd.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2008

Nadi

Oliver har en mærkelig ide med at hvis han selv må sidde med de i hænderne så skovler han ind. Hvis vi giver ham mad spiser han ikke nær så meget som hvis han selv spiser det.

Så hvis det ikke er en reaktion på det der sker omkring hende lige nu, kunne det måske være en idé at prøve?

Jeg har det sådan lidt at hvis ikke Oliver han får aftensmad i nogle dage med stadig spiser morgenmad og i dp'en så tager jeg det ikke så tungt. Men hvor længe er det hun ikke har spist??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2008

Rasmine

Oliver har en mærkelig ide med at hvis han selv må sidde med de i hænderne så skovler han ind. Hvis vi giver ham mad spiser han ikke nær så meget som hvis han selv spiser det.

Så hvis det ikke er en reaktion på det der sker omkring hende lige nu, kunne det måske være en idé at prøve?

Jeg har det sådan lidt at hvis ikke Oliver han får aftensmad i nogle dage med stadig spiser morgenmad og i dp'en så tager jeg det ikke så tungt. Men hvor længe er det hun ikke har spist??

Hvorfor "fodrer" I ham?
De er snart 1½?

Rasmus har siddet med maden selv, i laaang tid nu.
Han kan selv spise med gaffel, stikke den ned i maden, men det er ikke hver gang han rammer.
Og han kan selv styre en ske, med div. morgenmadsprodukter på.

Det er virkelig en lettelse at ungen selv kan spise maden.

Anmeld

10. december 2008

Nadi

Mebach skriver:

Hvorfor "fodrer" I ham?
De er snart 1½?

Rasmus har siddet med maden selv, i laaang tid nu.
Han kan selv spise med gaffel, stikke den ned i maden, men det er ikke hver gang han rammer.
Og han kan selv styre en ske, med div. morgenmadsprodukter på.

Det er virkelig en lettelse at ungen selv kan spise maden.

Fordi han kaster med hans bestik!

Og vi fodre ham heller ikke for han sidder stort set altid selv med gaflen og spiser. Men noget mad kan han stadig ikke slev styrre og så hjælper vi ham, men det er også de dage der så ikke ryger så meget ned som hvis han sidder selv og spiser med gaffel eller hænder.

Anmeld

10. december 2008

Loggidut

øhhh...jeg fodre nu også....shit, er jeg igen bag ud med tingene?

hmmm, jeg er da ikke sikker på tif fik noget at æde hvis jeg ikke sad og fodrede hende...alt ville ryge rundt...op og ned at vægge...

aj skal vi til at øve det...´lader alle andre deres unger sidde?

Anmeld

10. december 2008

Lise

Simon har siddet selv i flere måneder... det er kun når han sultestrejker (som han gør for tiden) at vi kan finde på at fodre ham for at han får bare lidt at spise... Han fik i løbet af sommeren pludselig interesse for bestikket - i starten havde både han og jeg en ske/gaffel, men som tiden gik og han blev bedre og bedre til det, forsvandt min ske i spiseriet...

Anmeld

10. december 2008

linemus

Her får de lov at spise selv, og jeg er ligeglad med om det er med ske eller gaffel eller hænderne. Bare jeg selv kan få lov at spise. Hvis de vil have hjælp kaster de skeen efter mig

Anmeld

10. december 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

hmmm, jeg er da ikke sikker på tif fik noget at æde hvis jeg ikke sad og fodrede hende...alt ville ryge rundt...op og ned at vægge...

No shit, tror Rasmus har spist selv det sidste ½ års tid ca. Ihvertfald.

Anmeld

10. december 2008

Lise

Mebach skriver:

Eller halvandet...MINDST!

Anmeld

10. december 2008

mor til en del

Loggidut skriver:

Jeg fodre også en del af tiden, men kun med grat mad, jeg gider ikke det svineri.
Rugbrød fanger og spiser han selv, men den varme mad varrierer meget.

Sådan har jeg gjort med alle ungerne, og de har altså lært at spise selv alligevel.

Lisbeth.

Anmeld

10. december 2008

Joan ( Smallie )

Mebach skriver:

er han ikke også ret madglad?? Ikke ment dårligt.

Niels spiser selv aftensmad og til middag men til morgen vil han stadig gerne have hjælp og det får han.
Han spiser heller ikke aftensmad i tiden og her til morgen vågnet han så kl 4.30 fordi han var sulten. Og jeg var oppe ved hunden kl 3.30 så jeg nåede ikke at falde i søven igen. åhhh glæder mig for vildt til jeg kan få en hel natsøvn igen men der går jo nok længe..

Joan som vist kom lidt på afveje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.