Æd for helvede æd.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
28 svar
0 synes godt om
10. december 2008

Hyner

Emma nægter bare at spise aftensmad, hvad gør jeg.....????
Hun har både fået most, hakket, blended og ja, you name it.... Fuck hvor jeg bare ikke orker, og min tålmodighed er bare li med NUL.... Som om man ikke har rigeligt at tænke på oveni skilsmissen og hus???

Hjælp tøser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2008

Loggidut

øh tror du det kan være en respons på alt det bøvl du har lige nu?

Anmeld

10. december 2008

Hyner

Det er meget muligt men pigen skal sgu da spise....

Anmeld

10. december 2008

Loggidut

Ja det kan du have ret i, men nu skal jeg fortælle dig en hémlighed, som mange glemmer....hun er indrettet lige som dig nu! helt og aldeles...og nu mere du bøvler, nu mere stædig bliver hun...skal vi vædde?

læn dig tilbage, server en ret for hende...og slap af...når hun bliver taget fra bordet uden at have spist, skal hun nok finde ud af det...

lad være med at spekulere over det...hun spiser når hun er parat...og hun kan mærke det ikke går dig på!

Anmeld

10. december 2008

linemus

Det er nemlig rigtigt, hvad loggi skriver. Jo mere du hidser dig op eller bekymrer dig, jo mindre vil hun være villig til at spise.

Hvordan spiser hun ellers? Til morgen og til frokost. Og mellemmåltider. Hvis hun tager godt ved der, så sker der ikke noget ved, at hun er småtspisende eller ikke-spisende til aften. I hvert fald i en periode. Måske er hun bare inde i en periode, hvor hun ikke er så sulten om aftenen. Og pludselig vender det.

Så prøv at være cool og lade som om, det er helt i orden med dig, at hun selv bestemmer, hvormeget hun vil spise. Når du så er færdig med aftensmaden, så lad endelig være med at give hende noget andet inden sengetid. HVIS hun var sulten, så finder hun hurtigt ud af, at det er smart at spise aftensmad.

Sebastian har altid vekslet meget, og han gør det stadig. Nogle gange æder han helt vildt til aften. Andre gange spiser han ikke en bid. Men han har aldrig nogensinde været sulten senere eller om natten. Så jeg tror, de har temmelig tjek på det med at regulere det selv.

Knus Line - der ved, hvor irriterende og bekymrende det er, men jeg vil væde med, at hun ikke dør af sult

Anmeld

10. december 2008

Loggidut

og søde hyner...jeg vil godt lige tilføje at det er nemmere for en flergangsmor at bedømme den her situation...som førstegangsmor er man parat til at stå på hovedet for ungerne...og gøre alt hvad der står i ens magt for at de har det godt, men stol på at når hun siger nej tak, så er det fordi det er det valg hun har truffet og har det bedst med...selv om det er svært, så vær hård mod hende...ellers er hun bare hård ved dig, og det har du ikke brug for lige nu!

Anmeld

10. december 2008

Loggidut

hov det lød fandme næsvist...det jeg ville sige var, at man nok som flergangsmor er lidt mere...ja stram, og grænsesættende...det var ikke ment sådan at flergangsmødre ved alt...doooh...sloggi for helvede!

Anmeld

10. december 2008

Lise

Det er ikke sjovt, Henny...men ved du hvad? Du er ikke alene! Simon er gået i sultestrejke herhjemme...han spiser i vuggeren, men vil intet spise herhjemme - han vil kun drikke vand og mælk.. Og selvom han han er en dreng der er godt i stand og jeg ikke er nervøs for hans ve og vel, så er det bare skide træls...

Hvordan serverer du maden for hende? Vi plejer lige at lave en tallerken til Simon i køkkenet, som kan stå og køle af lidt... men det virker som om at han nu tror at vi får noget andet end ham, så nu vil vi prøve at øse maden op ved bordet - og så må vi jo tackle det med at maden er varm på en anden måde..

Anmeld

10. december 2008

Rasmine

Får hun lov selv at sidde med det, uanset hvor meget det sviner?

Anmeld

10. december 2008

Loggidut

Lise skriver:

Det er ikke sjovt, Henny...men ved du hvad? Du er ikke alene! Simon er gået i sultestrejke herhjemme...han spiser i vuggeren, men vil intet spise herhjemme - han vil kun drikke vand og mælk.. Og selvom han han er en dreng der er godt i stand og jeg ikke er nervøs for hans ve og vel, så er det bare skide træls...

Hvordan serverer du maden for hende? Vi plejer lige at lave en tallerken til Simon i køkkenet, som kan stå og køle af lidt... men det virker som om at han nu tror at vi får noget andet end ham, så nu vil vi prøve at øse maden op ved bordet - og så må vi jo tackle det med at maden er varm på en anden måde..

gud det har jeg aldrig tænkt på....shit, detkan du da have ret i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.