Hende der skal tabe 40,5 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

Uge 1   -2,2

Uge 2   -1,8 / ialt 4,0

Uge 3   -0,4 / ialt 4,4

Uge 4   -0,3 / ialt 4,7 

Uge 5   -1,0/  ialt 5,7

Uge 6   -1,1/  ialt 6,8

Uge 7   +0,7/ ialt 6,1

-"Undskyldningen" er at jeg har holdt fødselsdag, men tager det nu stille og roligt

Du skal også nyde det ind imellem - og du er det jo sommer, så den kan godt få lidt ekstra hygge i ny og næ Det er stadig flot, at du har tabt næsten et kilo om ugen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

Du skal også nyde det ind imellem - og du er det jo sommer, så den kan godt få lidt ekstra hygge i ny og næ Det er stadig flot, at du har tabt næsten et kilo om ugen

Ja der skal være plads -også så man får et afslappet forhold til det at tabe sig..

Anmeld

25. juli 2011

Anonym trådstarter

Uge 1   -2,2

Uge 2   -1,8 / ialt 4,0

Uge 3   -0,4 / ialt 4,4

Uge 4   -0,3 / ialt 4,7 

Uge 5   -1,0/  ialt 5,7

Uge 6   -1,1/  ialt 6,8

Uge 7   +0,7/ ialt 6,1

Uge 8 -turde ikke stå på vægten

To uger med utrolig llidt selvdeciplin er nu ovre! Snart tager vi på en forlænget weekend og skal jeg nyde en is sammen med familien, så skal der ikke afviges fra planen en eneste gang!

Jeg kommer stærkt igen!!!

Anmeld

25. juli 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Jamen det er den klassiske kostomlægning -nu med motion.

Jeg er sygemeldt og er derfor kommet med i et motionsprojekt, så jeg træner omkring 5 timer i ugen i et fitnesscenter -er nok ikke en af de hardcore, der presser sig selv hel vildt, men jeg er godt tilfreds med min indsats.

I hverdagen spiser jeg en portion havregryn til morgenmad. En banan efter træning. En grovbolle med fedtfattigt pålæg samt masser af div. grøntsager i plus 150-200 g gulerødder. Eftermiddagen bliver oftest til et stykke frugt. Aftensmad, der spiser jeg det der laves til de andre, dog holder jeg mig helst fra pasta, ris og kartofler, så spiser i stedet 3-400 g blandet frostgrønt. Om aftenen bliver det nogen gange til lidt frugt eller nogle sukkerfrie bolsjer samt en dåse coca cola zero.

Jeg drikker i løbet af dagen 3 l vand.

Hver fredag har vi slikdag. Men i stedet for miin mega pose bland selv slik spiser jeg nu 25-30 stk. Lyder nok at meget i nogens ører, men kontra min tidligere indtag, så er det minimal. -der er jo en grund til at jeg vejer 40 kg for meget. 

SEJT gået

Jeg vil bare lige sige til dig, at kartofler ikke er så skidt, som mange gør dem til! Det er den fødevare af alle, som mætter mest pr. kalorie. Ernæringsekspert Christian Bitz er stor fortaler for kartoflen, også i forbindelse med vægttab. Man skal selvfølgelig bare ikke overdrive det. Men det mætter super godt og meget bedre end grøntsager, så det gør det også lidt nemmere ikke at falde i 'hygge-fælden' om aftenen  Men det lyder det jo som om du klarer super godt so far!!

Rigtig meget held og lykke med det - jeg ved hvor svært det er!

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg tror jeg vælger at stoppe tråden her. Jeg er inde i en nede periode og skal i den grad have vendt det inden i mig selv, hvad det er der foregår og HVORFOR!! 

Jeg skal i gang med noget selverkendelses-"terapi" og fundet ud af hvorfor jeg i den grad fastholder mig selv.

Men tak til dem der har fulgt med og støttet mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.