Anonym skriver:
Jamen det er den klassiske kostomlægning -nu med motion.
Jeg er sygemeldt og er derfor kommet med i et motionsprojekt, så jeg træner omkring 5 timer i ugen i et fitnesscenter -er nok ikke en af de hardcore, der presser sig selv hel vildt, men jeg er godt tilfreds med min indsats.
I hverdagen spiser jeg en portion havregryn til morgenmad. En banan efter træning. En grovbolle med fedtfattigt pålæg samt masser af div. grøntsager i plus 150-200 g gulerødder. Eftermiddagen bliver oftest til et stykke frugt. Aftensmad, der spiser jeg det der laves til de andre, dog holder jeg mig helst fra pasta, ris og kartofler, så spiser i stedet 3-400 g blandet frostgrønt. Om aftenen bliver det nogen gange til lidt frugt eller nogle sukkerfrie bolsjer samt en dåse coca cola zero.
Jeg drikker i løbet af dagen 3 l vand.
Hver fredag har vi slikdag. Men i stedet for miin mega pose bland selv slik spiser jeg nu 25-30 stk. Lyder nok at meget i nogens ører, men kontra min tidligere indtag, så er det minimal. -der er jo en grund til at jeg vejer 40 kg for meget. 
SEJT gået 
Jeg vil bare lige sige til dig, at kartofler ikke er så skidt, som mange gør dem til! Det er den fødevare af alle, som mætter mest pr. kalorie. Ernæringsekspert Christian Bitz er stor fortaler for kartoflen, også i forbindelse med vægttab. Man skal selvfølgelig bare ikke overdrive det. Men det mætter super godt og meget bedre end grøntsager, så det gør det også lidt nemmere ikke at falde i 'hygge-fælden' om aftenen
Men det lyder det jo som om du klarer super godt so far!!
Rigtig meget held og lykke med det - jeg ved hvor svært det er! 
Anmeld