Hende der skal tabe 40,5 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jamen så skriver du bare din normale dag... og så skriver du din motion ind når du laver den

og det med at veje... nogle (fx.  mig) vejer alt... men det er egentlig ik så nødvendigt... da mange af tingende står der inde fx. 1 banan så kan man klikke lille stor eller mellem og så er det ca. vægt man bruger... og det ved jeg der er mange der gør...

men ja... man skal finde den måde der passer en bedst

sys det er super flot at du er gået igang og fint resultat også

Jeg er ikke så klog på sådan noget. Vil det siger at jeg kan ændre dag og dag og jeg er aktiv, meget aktiv eller stilsiddende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Kay

Anonym skriver:

Jeg er ikke så klog på sådan noget. Vil det siger at jeg kan ændre dag og dag og jeg er aktiv, meget aktiv eller stilsiddende?

nu er jeg pædagog... så jeg har en "let aktiv" hverdag.... hvis jeg så tager til zumba, eller cykler 20 km. så kan jeg skrive det ind som ekstre aktivitet.... og så må jeg spise de kalorier ekstre hvis jeg altså vil... kan også lade være og så tage det som lidt ekstre til vægt tabet

der ud over sys jeg det er skønt at man selv kan sætte den til hvor meget man vil tabe...

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Uge 1   -2,2

Uge 2   -1,8 / ialt 4,0

Uge 3   -0,4 / ialt 4,4

Uge 4   -0,3 / ialt 4,7 

Uge 5   -1,0/  ialt 5,7

Anmeld

7. juli 2011

Anonym trådstarter

Wee kan allerede være i to af mine "for små bukser" 

Anmeld

8. juli 2011

3rollinger

Anonym skriver:

Wee kan allerede være i to af mine "for små bukser" 

Anmeld

8. juli 2011

Miss T

Anonym skriver:

Det var jeg ikke klar over 

Hvis du drikker rigeligt med vand sker der ikke noget mellem 2-3 liter per dag er meget normalt.!

Anmeld

8. juli 2011

aarhusmor

Held og lykke, flot at det går den rigtige vej Jeg vil lige fortælle at jeg har tabt 15 kilo uden at røre mig og det gik meget meget stærkt. Min kost er ok og sund, men jeg tabte mig ikke. Så begyndte jeg at spise kikærter til morgenmad. Jeg lægger dem tørrede i en skål med masser af vand og så kan de spises efter 12 timer, som de er. (nogen koger dem)

Jeg spiser omkring 160 gram hver morgen, så der er til en uge i en pakke.

Personligt synes jeg de smager godt. Og det hjælper

held og lykke

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Hvis du drikker rigeligt med vand sker der ikke noget mellem 2-3 liter per dag er meget normalt.!

Det ryger der i hverrt fald også ned.

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Held og lykke, flot at det går den rigtige vej Jeg vil lige fortælle at jeg har tabt 15 kilo uden at røre mig og det gik meget meget stærkt. Min kost er ok og sund, men jeg tabte mig ikke. Så begyndte jeg at spise kikærter til morgenmad. Jeg lægger dem tørrede i en skål med masser af vand og så kan de spises efter 12 timer, som de er. (nogen koger dem)

Jeg spiser omkring 160 gram hver morgen, så der er til en uge i en pakke.

Personligt synes jeg de smager godt. Og det hjælper

held og lykke

Sier du bare vandet fra og så spiser dem sådan -uden yougurt eller andet?? Spiser du ikke andet til morgenmad??

Anmeld

8. juli 2011

aarhusmor

Anonym skriver:

Sier du bare vandet fra og så spiser dem sådan -uden yougurt eller andet?? Spiser du ikke andet til morgenmad??

netop. Jeg sier bare vandet fra og spiser dem som de er. Jeg spiser ikke andet. De indeholder alt det jeg skal bruge og masser af protein til musklerne. Jeg er aldrig træt mere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.