Hende der skal tabe 40,5 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

eElak

aarhusmor skriver:

netop. Jeg sier bare vandet fra og spiser dem som de er. Jeg spiser ikke andet. De indeholder alt det jeg skal bruge og masser af protein til musklerne. Jeg er aldrig træt mere!

Det var nok den mest syrede morgenmad.. 

160 gram er vel som opblødte, ikk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

netop. Jeg sier bare vandet fra og spiser dem som de er. Jeg spiser ikke andet. De indeholder alt det jeg skal bruge og masser af protein til musklerne. Jeg er aldrig træt mere!

Det skal prøves!!

Anmeld

9. juli 2011

aarhusmor

KaLee skriver:

Det var nok den mest syrede morgenmad.. 

160 gram er vel som opblødte, ikk??

Jo det er som opblødte.

Jeg spiser som sagt mine rå. Men set i lyset af Vtec bakterien i bønnespirer, er det måske en god idé med et 20 sek. kog

Anmeld

9. juli 2011

Miss T

Anonym skriver:

Det ryger der i hverrt fald også ned.

Så burde det ikke være et problem

Anmeld

9. juli 2011

B&J

Hvor er det supr flot sikke en god start jeg hepper på dig for det er godt nok flot

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jo det er som opblødte.

Jeg spiser som sagt mine rå. Men set i lyset af Vtec bakterien i bønnespirer, er det måske en god idé med et 20 sek. kog

Nu er det prøvet og dem kan jeg sagtens spise rå -men nogen af dem er meget hårde, har de lagt for for tid??

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Uge 1   -2,2

Uge 2   -1,8 / ialt 4,0

Uge 3   -0,4 / ialt 4,4

Uge 4   -0,3 / ialt 4,7 

Uge 5   -1,0/  ialt 5,7

Uge 6   -1,1/  ialt 6,8

Anmeld

11. juli 2011

henh01

aarhusmor skriver:

Held og lykke, flot at det går den rigtige vej Jeg vil lige fortælle at jeg har tabt 15 kilo uden at røre mig og det gik meget meget stærkt. Min kost er ok og sund, men jeg tabte mig ikke. Så begyndte jeg at spise kikærter til morgenmad. Jeg lægger dem tørrede i en skål med masser af vand og så kan de spises efter 12 timer, som de er. (nogen koger dem)

Jeg spiser omkring 160 gram hver morgen, så der er til en uge i en pakke.

Personligt synes jeg de smager godt. Og det hjælper

held og lykke

Hej

Mig der ikke har nogen digitalvægt. Hvormeget svarer 160 g ca til i opblødte kikærter? Jeg er gået i gang med kostomlægning for 6 uger siden, men min vægt står meget stille.

Anmeld

11. juli 2011

aarhusmor

Anonym skriver:

Nu er det prøvet og dem kan jeg sagtens spise rå -men nogen af dem er meget hårde, har de lagt for for tid??

Jeg piller altid dem fra som ikke er vokset og dem der er brune. Generelt er der ikke mange af dem, men jeg har af og til købt en portion hvor der var flere af dem end normalt

Anmeld

11. juli 2011

aarhusmor

henh01 skriver:

Hej

Mig der ikke har nogen digitalvægt. Hvormeget svarer 160 g ca til i opblødte kikærter? Jeg er gået i gang med kostomlægning for 6 uger siden, men min vægt står meget stille.

Du tager bare så mange som du kan spise. Jeg vil tro at det er 2 håndfulde.

Spis dem i så lang tid som muligt og tyg dem godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.