Hende der skal tabe 40,5 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.463 visninger
44 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Anonym trådstarter

Samler mine opdateringer i denne tråd og kan komme med glædes- og frustreringsudbrud når der er behov for dette.

Uge 1   -2,2

Uge 2   -1,8 / ialt 4,0

Uge 3   -0,4 / ialt 4,4

Uge 4   -0,3 / ialt 4,7 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

mortilfreja

Det er rigtig godt gået. Hvordan gør du? Skal selv tabe mig 15 kg

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Det er rigtig godt gået. Hvordan gør du? Skal selv tabe mig 15 kg

Jamen det er den klassiske kostomlægning -nu med motion.

Jeg er sygemeldt og er derfor kommet med i et motionsprojekt, så jeg træner omkring 5 timer i ugen i et fitnesscenter -er nok ikke en af de hardcore, der presser sig selv hel vildt, men jeg er godt tilfreds med min indsats.

I hverdagen spiser jeg en portion havregryn til morgenmad. En banan efter træning. En grovbolle med fedtfattigt pålæg samt masser af div. grøntsager i plus 150-200 g gulerødder. Eftermiddagen bliver oftest til et stykke frugt. Aftensmad, der spiser jeg det der laves til de andre, dog holder jeg mig helst fra pasta, ris og kartofler, så spiser i stedet 3-400 g blandet frostgrønt. Om aftenen bliver det nogen gange til lidt frugt eller nogle sukkerfrie bolsjer samt en dåse coca cola zero.

Jeg drikker i løbet af dagen 3 l vand.

Hver fredag har vi slikdag. Men i stedet for miin mega pose bland selv slik spiser jeg nu 25-30 stk. Lyder nok at meget i nogens ører, men kontra min tidligere indtag, så er det minimal. -der er jo en grund til at jeg vejer 40 kg for meget. 

Anmeld

29. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg er sygemeldt og er derfor kommet med i et motionsprojekt, så jeg træner omkring 5 timer i ugen i et fitnesscenter -er nok ikke en af de hardcore, der presser sig selv hel vildt, men jeg er godt tilfreds med min indsats.

I hverdagen spiser jeg en portion havregryn til morgenmad. En banan efter træning. En grovbolle med fedtfattigt pålæg samt masser af div. grøntsager i plus 150-200 g gulerødder. Eftermiddagen bliver oftest til et stykke frugt. Aftensmad, der spiser jeg det der laves til de andre, dog holder jeg mig helst fra pasta, ris og kartofler, så spiser i stedet 3-400 g blandet frostgrønt. Om aftenen bliver det nogen gange til lidt frugt eller nogle sukkerfrie bolsjer samt en dåse coca cola zero.

Hver fredag har vi slikdag. Men i stedet for miin mega pose bland selv slik spiser jeg nu 25-30 stk. Lyder nok at meget i nogens ører, men kontra min tidligere indtag, så er det minimal. -der er jo en grund til at jeg vejer 40 kg for meget. 

Det lyder skide godt. Flot klaret! 

Men pas på med for mange gulderødder, de kan give hård mave

Anmeld

29. juni 2011

annec

Anonym skriver:

Samler mine opdateringer i denne tråd og kan komme med glædes- og frustreringsudbrud når der er behov for dette.

Uge 1   -2,2

Uge 2   -1,8 / ialt 4,0

Uge 3   -0,4 / ialt 4,4

Uge 4   -0,3 / ialt 4,7 

Hvor er det godt klaret

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Det lyder skide godt. Flot klaret! 

Men pas på med for mange gulderødder, de kan give hård mave

Det var jeg ikke klar over 

Anmeld

29. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Det var jeg ikke klar over 

Jeg har gået til DDV, og der var mange der havde det problem

Anmeld

29. juni 2011

Kay

Anonym skriver:

bliver lige nød til at spørge om du har overvejet at prøve medlog.dk

det er en super side hvor du kan gå ind og skrive hvormeget og hvad du spiser, og så beregner den hvor mange kalorier du kan tillade dig og spise om dagen i forhold til et vægt tab du selv sætter den til

jeg har sat min til 1 kg. om ugen... og det holder sådan ca. har tabt 9 kg. siden påske

man er også inde og skrive om ens hverdag er meget, eller lidt aktiv og højde og sådan nogle ting, så det hele er skræddersyet til dig...

der ud over kan man gå ind og skrive ekstre motion ind, så når du har dyrket motion, får du flere kalorier du kan indtage jeg er så glad for den side

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

bliver lige nød til at spørge om du har overvejet at prøve medlog.dk

det er en super side hvor du kan gå ind og skrive hvormeget og hvad du spiser, og så beregner den hvor mange kalorier du kan tillade dig og spise om dagen i forhold til et vægt tab du selv sætter den til

jeg har sat min til 1 kg. om ugen... og det holder sådan ca. har tabt 9 kg. siden påske

man er også inde og skrive om ens hverdag er meget, eller lidt aktiv og højde og sådan nogle ting, så det hele er skræddersyet til dig...

der ud over kan man gå ind og skrive ekstre motion ind, så når du har dyrket motion, får du flere kalorier du kan indtage jeg er så glad for den side

Har været inde og tjekke siden ud. Men jeg ved ikke om jeg gider veje alt min mad og hvilken træningsinstensitet jeg er på -da det er 4 dage i ugen jeg træner 1-1½ time. De andre tre dage er alm. dage uden motion.

Anmeld

29. juni 2011

Kay

Anonym skriver:

Har været inde og tjekke siden ud. Men jeg ved ikke om jeg gider veje alt min mad og hvilken træningsinstensitet jeg er på -da det er 4 dage i ugen jeg træner 1-1½ time. De andre tre dage er alm. dage uden motion.

jamen så skriver du bare din normale dag... og så skriver du din motion ind når du laver den

og det med at veje... nogle (fx.  mig) vejer alt... men det er egentlig ik så nødvendigt... da mange af tingende står der inde fx. 1 banan så kan man klikke lille stor eller mellem og så er det ca. vægt man bruger... og det ved jeg der er mange der gør...

men ja... man skal finde den måde der passer en bedst

sys det er super flot at du er gået igang og fint resultat også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.