hvilken prævention?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Hailiesmom11

Ja jeg spekulere også over hvad jeg skal på nu her.. Jeg fødte for knap 3 uger siden

Jeg kan sagtens tåle hormon, men husker helt forfærdentlig dårligt.. hvad anbefaler i så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Ryberg

Jeg er på p-sprøjte.. dejligt nemt at huske - hver 3. måned

Anmeld

29. juni 2011

chael

millapigen skriver:

hvis du ikke kan tåle hormon kan du ikke få p-piller..

Kan nemlig ikke selv tåle hormon og jeg må ikke få p-piller. så har en kobberspiral da det er det eneste jeg kan tåle

Det ved jeg, men jeg vil nu stadig prøve det

Det kunne jo godt være min krop kunne klare det, men jeg tvivler, men er nød til at prøve.

*Camilla 27+0

Anmeld

30. juni 2011

MortilCilas

Camillakn skriver:

Der er bivirkninger ved kobberspiral fordi den udgiver lidt kobber som kan genere rigtig meget. Det gør en hormonspiral ikke. Men så kom hormonet .

Bare lige det jeg vidste om kobberspiral .

Nu skal jeg slet ikke have den!
Det er jo det. Det sq heller ikke nemt :p

Anmeld

30. juni 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Ja hvilken prævention og hvorfor? Hvad kan anbefales?

Jeg brugte kondom, eller vi gjorde, indtil jeg ikke ammede mere. Synes jeg gav hende nok af mine hormoner i forvejen så hun skulle ikke lide mere hehe.

Anmeld

30. juni 2011

TinaPina

Jeg bruger P-ring, og jeg kan ikke forestille mig at jeg kommer til andet. Jeg havde lige en pause fra ringen inden min graviditet hvor jeg tog p-piller, og det gider jeg altså ikke. Det er besværligt at huske, og så er jeg bare vildt dårlig til piller generelt.

Ringen skal ind, og 21 dage senere ud. Dét er lige til at holde ud. Den generer hverken mig eller kæresten, og selvom nogle synes den er lidt dyr, så er den alle pengene værd!

Anmeld

30. juni 2011

millapigen

chael skriver:

Det ved jeg, men jeg vil nu stadig prøve det

Det kunne jo godt være min krop kunne klare det, men jeg tvivler, men er nød til at prøve.

*Camilla 27+0

Okay kan jeg godt forstå..

Jeg må bare ikke da jeg ikke kan tåle hormon og fordi jeg fik en blodprop under graviditeten pga. hormon/ p-pille bruge før.

Anmeld

30. juni 2011

Grynt

stemt andet da jeg brugte p-plaster

Anmeld

30. juni 2011

MamaLook

Jeg kom til at stemme "hormonspiral", hvor jeg istedet skulle have stemt "kondom"... sorry  Jeg fødte for snart 6 mdr. siden, og jeg har endnu ikke fået menstruation

MEN når min menstruation engang dukker op, så skal jeg have hormonspiral, da hormonerne derfra hovedsageligt virker LOKALT og ikke farer rundt i hele kroppen - ligesom p- og minipiller, p-stav, p-plaster og p-sprøjte (nu ved jeg så ikke lige, hvor den sprøjtes ind, så det er en formodning).                                                                       Kobberspiralen tør jeg SLET ikke prøve - har hørt så mange dårlige ting om den (bl.a. at man bløder helt sindssygt i mange dage)

MEN HELT ÆRLIGT, jeg håber faktisk lidt, min mens snart kommer, for hvor er kondomer dog bare

Anmeld

30. juni 2011

MIWULA

Jeg har stemt andet da jeg brugte p-plaster og vil gerne på det igen når jeg ikk ammer mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.